En yleensä kommentoi näihin RIP-uutisiin, mutta kyllä nyt Paven lähtö koskettaa.
80-luvun "Lähtisitkö" -hitistä lähtien olen diggaillut miehen aikaansaannoksia. Upea säveltäjä, sanoittaja, tuottaja ja musiikkiviihteen moniottelija. Muistokonserttia varrmasti tulossa keväämmällä.
Minä en koskaan häntä tavannut, mutta mulla oli mielikuva miehestä joka kyllä olisi jutellut jos olisin juttelemaan mennyt. Eli ei vaikuttanut kaverilta, jolla olisi kusi noussut missään vaiheessa liian ylös. Kaikesta päätellen ns. mukava jätkä eli meidän miehiä.Pavelle rauhaisat levot, kova gubbe ja sai paljon touhuttua elämänsä aikana. Pari kertaa takahuoneessa jutulle pääsin ja erittäin miellyttävä persoona. Lepää rauhassa.
Juu. Ja kaikki äänet Paven laulamana. Tämä on kyllä huikea veto. Yksi niistä monista mitkä Pave ehti tehdä...Itselleni olikin uusi tieto, että Pave on tehnyt tästä version. Alkuperäinen Simon & Garfunkelin biisi on todella hieno, mutta Paven vetokin on todella komea.
Ei tuo ihan väärässä ole, sillä Pekka Maijanen on käyttänyt taiteilijanimenään myös Paavo Maijasta. Samoin Maija Paavosta.Ilta-sanomat vetää hienosti, uutisessa lukee että Paavo "Pave" Maijanen on kuollut. Oikea nimi tosiaan Pekka Juhani Maijanen.
On tuon saattanut joku aikaisemminkin Hootenanny clubilla tai muualla esittää, mutta levylle tuon on kai Hootenanny Trio ensimmäisenä tehnyt. Tosin nimellä Esplanaadi.Itselleni olikin uusi tieto, että Pave on tehnyt tästä version. Alkuperäinen Simon & Garfunkelin biisi on todella hieno, mutta Paven vetokin on todella komea.
Paven covereista itselleni on aina toiminut Esplanadi. Olisiko tämän alkuperäinen esittäjä ollut Hootenanny Trio?
Pavelle kevyet mullat. Lappeenrannasta oli tosiaan lähtöisin ja isänsä oli muistaakseni joku skappari. Pilaan kuitenkin muistelon kun sanon, että Pave muutti hyvin aikaisin Stadiin ja Pave oli Jokereiden kannattaja.Nyt lähti kova oman kylän poika. Rauhaisat levot.