RIP-ketju

  • 2 892 387
  • 11 664

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hetkonen, 90-luvlla? Olen silloin itsekin ostellut aika paljon levyjä ja kyllä tämmöinen bändi on täysin unohtunut. Jos nyt tähän aletaan listaamaan 90-luvun suuria, niin eipä taida ihan ekana tuolla tuommoista bändiä listalle. Madonna, Queen, Dire ....
Mitäs levyjä Queen levytti 90-luvulla ja vetikö peräti yhden keikan?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs levyjä Queen levytti 90-luvulla ja vetikö peräti yhden keikan?
En muista, olin nuori ja kännissä. Riippumatta siitä millä päivämäärällä joku levy on julkaistu, ne kyllä soivat merkittävästi enemmän myös 90-luvulla kuin joku bändi mikä tuossa aiemmin mainittiin ja jonka nimeä en muista vaikka olen selvin päin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
En muista, olin nuori ja kännissä. Riippumatta siitä millä päivämäärällä joku levy on julkaistu, ne kyllä soivat merkittävästi enemmän myös 90-luvulla kuin joku bändi mikä tuossa aiemmin mainittiin ja jonka nimeä en muista vaikka olen selvin päin.

The Prodigy oli kuitenkin iso bändi, joka veti festareiden pääesiintyjänä, soi mtvllä jatkuvasti ja myi levyjä kymmeniä miljoonia. Tietysti jos verrokkina on Queen, niin höyhensarjassa menee, mutta niin menee 99 prosenttia maailman artisteista/bändeistä.

Muistan lapsena, miten orkesterin musiikkivideot pelottivat, mutta myös samalla kiehtoivat. Ja Prodigy oli bändi jota oli myös "metalli/hevi-porukassa" lupa tykätä. Livenä näin kerran, agressiivista menoa joka toimi niin sanotusti täysillä.

Rip Keith Flint
 

Grafix

Jäsen
Kylläpä näitä nyt lähtee. Aika monta kertaa on tullut Prodigy nähtyä lauteilla ja vasta oli mietinnässä josko olisi käynyt viime kuussa katsastamassa kun samassa kaupungissa olivat rundaamassa. No, olis kannattanut, näin jälkiviisaana. Ihan ekalla Suomen keikallakin Kultsalla tuli oltua ja oli jännää.

Mahtaa kylla Liamia surun lisäksi myös niin sanotusti vituttaa.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Mulle noi kaksi ekaa levyä oli todella kovia juttuja. Sieltä ei juuri heikkoja biisejä löydy. Samoin sinkkujulkaisut, joissa oli mainioita remixejä ja useita bonus-biisejä. Firestarter ja Breathe oli sitten vähän niin kuin lopun alkua. Fat of the land mulla vielä on hyllyssä, mutta en oikein enää tykännyt siitä ja sen jälkeisistä tuotoksista en osaa sanoa oikeastaan mitään - on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kuulun siis siihen porukkaan, jonka mielestä bändi meni pilalle vuonna 1997.

Tykitetään tähän vaikkapa Hyperspeed.
Päinvastoin, kun Flint ja MAx alkoivat laulaan ja biisit oli aivan tappokamaa, anarkiaa..loistavaa
Ero muihin niiden aikoihin huippubändeih(loistavia nekin) oli hyvä veto ja sai paljon uutta kuulijakuntaa.

Aina on jengiä jotka diggaa niistä "ainoista oikeista" levyistä jotka ei massoja kiinnostaneet. Mulle alkuajan Prodigy on pelkkää essoissa hilluntaa.

Helvetti mitä menit Flint tekemään. taas yksi ja nyt oikeasti kova, mulle ainakin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Hah, yön LAK-MTL -matsissa tuli pelikatkoilla ensin 90210 tunnari uruilla ja seuraavalla Firestarteria.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Päinvastoin, kun Flint ja MAx alkoivat laulaan ja biisit oli aivan tappokamaa, anarkiaa..loistavaa
Ero muihin niiden aikoihin huippubändeih(loistavia nekin) oli hyvä veto ja sai paljon uutta kuulijakuntaa.

Aina on jengiä jotka diggaa niistä "ainoista oikeista" levyistä jotka ei massoja kiinnostaneet. Mulle alkuajan Prodigy on pelkkää essoissa hilluntaa.

Helvetti mitä menit Flint tekemään. taas yksi ja nyt oikeasti kova, mulle ainakin.

Invaders Must Die-albumilta löytyy myös ihan loistavia biisejä, kuten vaikkapa Stand Up. Aika epä-Prodigymainen biisi torvineen päivineen mutta toimii silti kuin tauti.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Oho. Nyt meni hieno mies ja ammattitaitoinen selostaja. Vaikka joku Färdiä uransa loppuhetkillä moittikin jo vanhaksi seniiliksi äijänkäppänäksi niin eipä tuonne YLEn Kiekkokierrokselle vieläkään parempaa selostajaa ole löytynyt.

Nyt vasta näin tästä uutisen.

Hieno mies ja hänen äänensä kuuluu aika vahvasti minun lapsuuteeni jääkiekon yhteydessä
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rumpali Hal Blayne.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Turkka Talonen liittyi Jouko Fjärdin seuraksi.

Kylläpäs nyt alkuvuoteen mahtuu paljon näitä urheiluun liittyvien persoonien kupsahtamisia, viikatemies painaa pitkää päivää.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Turkka oli aikoinaan Urheilukanavalla vetämässä Mestis-lähetyksiä ja siltä ajalta mainiot muistot. En tiennyt, että kaveri oli vielä hommissa - selosti viime viikolla vielä.

Kiitos.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt nukkui pois oleellinen osa lapsuuteni penkkiurheilua. Auran Aallot kaikasi ysärinä Tepsin pelien aikaan. Rip Turkka.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Rip Komu, yksi lapsuuden suosikeista.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Komu oli oman aikansa kahden suunnan sentterin prototyyppi. Erittäin tunnollinen puolustussuuntaan sekä tehokas hyökkäyssuuntaan. Yksi poikavuosieni ehdottomista suosikeista, kapteenien kapteeni. Ja se leukasuoja kruunasi lookin. Kevyet mullat sinulle Komu.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Fjärdin, Talosen ja Koivulahden omaisille voimia.

70-luvulla kun aloin seuraamaan pikkupoikana jääkiekkoa ja Leijonia, olivat suurimmat suomalaiset suosikkini Esa Peltonen ja Pertti Koivulahti. Komu oli kyllä todella tyylikäs pelimies. Aikansa Mika Spede Pyörälä, sanoisin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös