Ja oli myös sarjan käsikirjoittaja...Aherne näytteli myös loistavassa The Royle Family-sarjassa
Ja oli myös sarjan käsikirjoittaja...Aherne näytteli myös loistavassa The Royle Family-sarjassa
Ruuvit löysällä-sarjan sääennustaja Meteorologikos Poula, eli Caroline Aherne poistui 52 vuoden ikäisenä. Olihan hänellä muitakin ikimuistoisia hahmoja tuossa sarjassa, mutta "Scorchio!" on varmaan se joka ensimmäisenä tulee mieleen. Aherne näytteli myös loistavassa The Royle Family-sarjassa
Ruuvit löysällä -sarjan Caroline Aherne kuoli 52-vuotiaana - Viihde - Ilta-Sanomat
Mikähän Miisalle tapahtui kun noin nuorena on joutunut lähtemään? Hän oli teininä yksi suosikeistani ja hänen levynsä löytyy hyllystä. Rauha hänen muistolleen ja osanotottoni omaisille.
Olin onnekas, kun 1990-luvulla näin Kuninkaan Miehet eli kitaristi Scotty Mooren ja rumpali D. J. Fontanan Tampereella. Näistä Kuninkaan taustasoittajista on siis enää pystyssä D. J. Fontana. Basisti Bill Blackhan kuoli jo vuosikymmenet sitten.
Alkuperäisiä 50-luvun staaroja kannattaa käydä ehdottomasti kuuntelemassa, jos kotikulmille osuu keikka. Kohta kaikki esiintyvät enää soittimessasi......
Kiitos Scotty kaikesta minkä teit!
Niin. Itse olen samaa ikäluokkaa kuin Miisa. Jos kuolinilmoituksesta voi jotain päätettä, niin syöpä vei. RIP vaan.Nuorena meni. Voimia Turkuun.
Niin. Itse olen samaa ikäluokkaa kuin Miisa. Jos kuolinilmoituksesta voi jotain päätettä, niin syöpä vei. RIP vaan.
Jaa-a. Vai että näin.En tiedä onko tämä törkeää huhuilua, mutta kuulin "varmasta lähteestä" että viina olisi vienyt.
En tiedä onko tämä törkeää huhuilua, mutta kuulin "varmasta lähteestä" että viina olisi vienyt.
Jos jonkun kuolemalla on pakko spekuloida, niin sopisi tämän seiska-tyylisen spekuloinnin sijaan olevan varmaa tietoa, eikä mitään hipsutteluita.
Juu, sairas on maailma ja tällaisen c-luokan julkkiksenkin menehtyminen tuottaa kaikenlaista spekulointia. Syyllistynhän tähän pikkuporossa minäkin ja viimeistään huomenna aamulla inhoan itseäni syvästi.
..käytännössä sellainen suhtautuminen on pelkkää mielikuvituksen tuotetta, jolloin surija menettää vain yhden tunteita herättävän tekijän elämässään, eikä edes oikeasti sure sitä juuri yhtään. Jos suree, niin on kyllä kujalla. Näin sanottuna yhtä hyvin voisi surra jokaisella kerralla kun Super Mario kuolee pelissä, sillä suhde kokemuksia tarjoavan ja niitä kokevan välillä on yhtä syvä.
Turha noita on vertailla, mutta yhtä kaikki tunteita silti, aitoja ja voimakkaita.
@godspeedOlisit nyt tägännyt meikäläisen edes kun viittasitkin.
Olisin voinut joo, mutta on tuosta samasta avautuneita muitakin ollut ja tulee olemaan. Siksi en nyt kokenut tarvetta alleviivata sinua tässä.. Henk.koht. vaan ärsyttää, koska suoraan sanoen vaikuttaa vähän sellaiselta jalustalle nostamiselta. Vaikka saahan tuota mieltä tietysti sinänsä olla vapaasti.Olisit nyt tägännyt meikäläisen edes kun viittasitkin. Siitä ollaan toki samaa mieltä, että esimerkiksi lapsenmenetystä on turha verrata tuntemattoman kuolemaan.