Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Ex-WWE Chyna on heittänyt lusikan nurkkaan vain 45 vuoden iässä. R.l.P.
Ysärillä tai sitä ennen uransa huipulla olleiden WWE-starojen eliniänodote ei tunnu kovin monesti ylittävän 60 vuotta. Tai jotenkin tuntuu että monelta menee veivit erittäin aikaisessa vaiheessa. Kepeät mullat Chynalle, ei kenenkään pitäisi noin nuorena delata.Ex-WWE Chyna on heittänyt lusikan nurkkaan vain 45 vuoden iässä. R.l.P.
Ysärillä tai sitä ennen uransa huipulla olleiden WWE-starojen eliniänodote ei tunnu kovin monesti ylittävän 60 vuotta. Tai jotenkin tuntuu että monelta menee veivit erittäin aikaisessa vaiheessa. Kepeät mullat Chynalle, ei kenenkään pitäisi noin nuorena delata.
Ilmeisen hankala persoona joten ei ihan megaluokan artistiksi noussut, mutta ansioitaan ei voi kiistää. Erinomainen kitaristikin Prince oli ja Purple Rain kappale on itselleni kovin merkittävä. RIP
Muistelisin, että minulla oli useamman kerran liput Princen konserttiin, mutta joka kerta konsertti peruttiin. Pidin kovasti herran musiikista.
Joo. Itse vain ajattelen megaluokkaan artistit jotka keikkailevat stadioneilla hallien sijaan.Se 100 miljoonaa myytyä levyä kuitenkin, joten kai nyt edes lähellä megaluokkaa ollaan?
EDIT. Hidas
Tässä herran keikkalista Wembleyllä 1993: Prince Concert Setlist at Wembley Stadium, London on July 31, 1993 | setlist.fmJoo. Itse vain ajattelen megaluokkaan artistit jotka keikkailevat stadioneilla hallien sijaan.
Kuka seuraavaksi? Freddie Mercury?
Joo ja onhan tuo Prince ollut myös tähdittämässä Super Bowlin väliaikaakin 2000-luvulla. Puhutaanhan tässä kiistattomasti yhdestä kaikkien aikojen pop-muusikoista. Keppeet mullat.Tässä herran keikkalista Wembleyllä 1993: Prince Concert Setlist at Wembley Stadium, London on July 31, 1993 | setlist.fm
Kelpaako?
Veikkaan Elvistä
Jos katsot herran viimeisen Lontoon keikan niin se oli 1400 henkeä vetävä sali.Tässä herran keikkalista Wembleyllä 1993: Prince Concert Setlist at Wembley Stadium, London on July 31, 1993 | setlist.fm
Kelpaako?
Ja toisaalta v.2011 veti LA Forumissa (17 500 kapasiteetti) 21 keikkaa putkeen, vaikkakin halvoilla lipuilla.Jos katsot herran viimeisen Lontoon keikan niin se oli 1400 henkeä vetävä sali.