Itse muutamia vuosia takaperin seurustelin Åken sihteerikön kanssa ja tuntui mies ainakin olevan innoissaan, kun paukkasin heidän toimistolleen HIFK-paita päällä, vaikkakin oli lätkä- mutta kuitenkin HIFK-kilpi paita. Kehui sihteerikköään siitä, että oli valinnut IFK:n miehen. Joka tapauksessa hieno ja mukava mies. Kaikki kuolee joskus, mutta aina se kuitenkin satuttaa.Aikanaan City tai Image-lehdessä oli Lindmanin haastattelu ja siinä kyseltiin että tunteeko tämä iki-ifklainen ja 50-luvun fudiskenttien "kuristaja" hengenheimolaisuutta tomlaaksosiin ja jarkkoruutuihin, mutta sanoi itsensä irti IFK:n lätkäjengin tekemisistä ja totesi olevansa enemmän jääpallo ja fudismiehiä.
RIP
Tavallaan odotettu uutinen, olihan miehellä ikää jo kunnioitettavat 81 vuotta. Ja terveydentila ei ole ollut paras mahdollinen viime aikoina, tai ainakin sellaisen kuvan on median välityksellä saanut.
Itse nostaisin tässä myöskin esiin Lindmanin kertojan "roolin" ratkaisemattomista murhista kertovassa dokumenttisarjassa "Ei vanhene koskaan". Mielestäni siinä tämän herrasmiehen karisma toimi loistavasti ja toi muutenkin kiinnostavaan sarjaan vielä lisää syvyyttä.
Siinä vasta hieno rouva, toivottavasti joku ottaisi esimerkkiä! RIP:(
Oivallinen esimerkki hyvästä huumorintajusta ja kyvystä sietää itseensä kohdistuvaa leikinlaskua, kaikki eivät sellaisia todellakaan ole. Aika viattomia, jos nyt usein kyllä kaksimielisiä, nuo Peteliuksen ja Kallialan Johannes & Kyllikki jutut kuitenkin lopulta olivat.He olivat itse asiassa pitäneet näistä Pulttibois-jutuista.
Oivallinen esimerkki hyvästä huumorintajusta