Urheiluministeri
Jäsen
Aika iso ero aasialaisten ja länsimaalaisten voimistelijanaisten tyypillisissä ruumiinrakenteissa.
Tää miesten rugby ei oo niin hyvä laji kuin naisten rugby.
Joo ilmaisin itseäni kehnosti. Katselin siis Kakkosen lähetystä Areenan kautta streamina. Nuo lajistriimit ovat tänään toimineet todella heikosti ainakin itselläni, vaikka katson pöytäkoneella.Pistoolin finaaliko? Minä kyllä katselin Rio Areenasta tuon kisan suorana jo 22.05 alkaen. Televisiostahan tuo tuli jälkilähetyksenä +20 min myöhemmin.
EDIT: Vai tarkoititko TV2:n lähetystä Rio Areenasta? Sehän tosiaan tulee viiveellä verrattuna TV:n lähetykseen.
Keltakuume? :) mutta en tuomitseVenäläinen on stereotypisesti isonenäinen ja ruma. Ei tuollainen kaunis ja siro kuin kiinalaiset tms.
Miesten tennis ei myöskään sykähdytä yhtä paljon kuin Serena Williams.Tää miesten rugby ei oo niin hyvä laji kuin naisten rugby.
Mikä? Eiks tää oo se Kummeli-leffa?Keltakuume
Keltakuume meinaa mieltymystä aasialaisiin naisiin. Ihan joukkina heitin.Mikä? Eiks tää oo se Kummeli-leffa?
Mä en välttämättä niin näistä aasialaisista naisista välitä. Ne on liian pieniä ja niillä on pienet tissit. Serena Williams on täydellisen naisen muotokuva.Keltakuume meinaa mieltymystä aasialaisiin naisiin. Ihan joukkina heitin.
Kultakuume kummeli-leffa.
Jep, jostain syystä tuo tuntuu olevan melkoisen lajikohtaista ainakin itsellä (läppärin kautta). Joidenkin lajien lähetykset pätkivät koko ajan, kun taas joissakin ei ole mitään ongelmia. Vesipallo ei toiminut päivällä ollenkaan eikä myöskään rugby nyt illalla. Tuossa pistooliammunnassa taas ei ollut mitään ongelmaa. Judossakin oli melkoisesti tahmaa hetki sitten, mutta nyt alkoi toimimaan ongelmitta. Ja yöllä ei sitten olekaan ollut mitään ongelmaa minään päivänä, kun katsojamäärät tippuvat.Nuo lajistriimit ovat tänään toimineet todella heikosti ainakin itselläni, vaikka katson pöytäkoneella.
Kasvonpiirteet aasialaisilla kauniit ja säilyvät pitkään tyttömäisinä, mistä itse pidän.Mä en välttämättä niin näistä aasialaisista naisista välitä. Ne on liian pieniä ja niillä on pienet tissit. Serena Williams on täydellisen naisen muotokuva.
Voisin keksiä paljon härskejä vitsejä vastaukseksi, mutta toisaalta ihan kaikkea ei ehkä kannata kirjoittaa nettiin...Kasvonpiirteet aasialaisilla kauniit ja säilyvät pitkään tyttömäisinä, mistä itse pidän.
Kieltämättä kaikkea sitä voi kirjoittaa.. :)Voisin keksiä paljon härskejä vitsejä vastaukseksi, mutta toisaalta ihan kaikkea ei ehkä kannata kirjoittaa nettiin...
Jaa niin tähän tapaan? (linkki imguriin)Kasvonpiirteet aasialaisilla kauniit ja säilyvät pitkään tyttömäisinä, mistä itse pidän.