Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikai noi kaikki voi olla lepakoita.
Laura Kalmari ei oo.
Eikai noi kaikki voi olla lepakoita.
Onks se joku Kalmarin unionin perustajaLaura Kalmari ei oo.
Mä arvasin että sä koitit huijata mua näillä naisampujilla. Todella kuumottavan näköisiä molemmat. Siis silleen pahalla tavalla.Pikku-Heidille ronssia. Kuvaaja näytti vahingossa taulujakin.
Onks se joku Kalmarin unionin perustaja
Arvasin ton Kalmarin.On.
Niken tiimissä toi sveitsitär.
Mitä vittuu? Katoin pari minuuttia sveitsiläistä naiskauneutta ja nytkö tuolla on tehty jo kaks maalia?Lespåt halailee. Tuli maali. Natsittaret mokas.
Vieläkö muuten se yksi Jope Ruonansuun näköinen valko-venäläinen naiskuulantyöntäjä on mukana? Siinä on kanssa hehkeä tapaus. Voittiko jopa olympiakultaa Lontoosta, vai olisiko voittanut jotkut MM-kisat tässä taannoin?
Mitä vittuu? Katoin pari minuuttia sveitsiläistä naiskauneutta ja nytkö tuolla on tehty jo kaks maalia?
Niin yleensähän nää itäblokin maiden doping-käryt on vähän niin ja näin, ainoastaan kunnon venäläiset on bannattu mutta nää valko-venäläiset ja muut neukut kyllä on vielä vapaana.Jope on tainnu kärähtää sen verran monta kertaa, ettei pääse enää pukkamaan ja ilahduttamaan mieskatsojia hehkeydellään. Tai onhan Tihonin Iivanikin kärähtäny useemman kerran ja silti on vielä mukana. Ehkä Jopekin saa vielä mahdollisuuden tulevaisuudessa
Korakaki vois tarttua mun kikistä.Natsit on kans kauheen herkkähipiäisiä kun niitä sanoo natseiksi. Anna Korakakikin ostanut aseensa mun verorahoilla.