Missä? Luuleeks se olevansa talviolympialaisissa Kanadan lätkäpelissä.Siepin Sara on katsomossa.
Missä? Luuleeks se olevansa talviolympialaisissa Kanadan lätkäpelissä.
MISSÄ SE ON! mä haluun nähä.Kato kun eteläisellä pallonpuoliskolla on nyt talvi ja Sara teki siitä päätelmänsä.
Eikai?Ruotti sai näköjään kolmannen mitalinsa kenttäratsastuksesta.
Millon Serena pelaa taas tennistä?
Hyvä. Tykkään katsella kun hänen peleissään pallot pomppivat aina niin kivasti.Tunnin päästä ainakin flashscoren mukaan, mutta saattaa siirtyä vähän myöhemmäksi. 00:45 on tän hetken arvioitu alkamisaika
MISSÄ SE ON! mä haluun nähä.
Hyvä. Tykkään katsella kun hänen peleissään pallot pomppivat aina niin kivasti.
Ootko sä Roope Salminen? Nyt meni maku jos oot.No oikeesti Sara on meillä käymässä. Lähettää terkkuja!
Ootko sä Roope Salminen? Nyt meni maku jos oot.
Ihan jees mutta en voi kuvitella tuota heittelemässä minua pitkin seiniä, toisin kuin Serenan.
Ai no sit. Pane munkin puolesta!Ei kun pelkkä pano vaan.
Tiesittekö muuten, että Serena on himouskovainen ja huhuillaan, että säästäisi itseään avioliittoon. Nyt Rogeri vaan opiskelemaan englantia ja muutama hyvä iskurepliikki niin voit päästä ensimmäisenä Serenan kyytiin
My name is Bond. James Bond. Makkarin puolella sit tietyssä tilanteessa sanon Serenalle että "Shaken, not stirred".Tiesittekö muuten, että Serena on himouskovainen ja huhuillaan, että säästäisi itseään avioliittoon. Nyt Rogeri vaan opiskelemaan englantia ja muutama hyvä iskurepliikki niin voit päästä ensimmäisenä Serenan kyytiin