Rio 2016 – liveseuranta

  • 632 802
  • 9 316

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huomasitko että vajosit itse nyt samalle tasolle? Parempana ihmisenä olisit vain paheksunut itseksesi meitä, etkä tolla tavalla olisi osoittanut sormella.
No sun juttujen tasolle on paha kenenkään vajota.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kanada neljäs pitkässä viestissä. Ei huono. Siihen vähintään pitäisi Suomessakin tähdätä. Nelossijaan siis.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä nää olympialaiset tuo ihmisten parhaat puolet esiin, ehanaa settiä illasta toiseen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Tää ketju alkaa muistuttamaan Liigan otteluseurantaketjua vaikka kausi ei ole edes alkanut.

Mä sytyn tälle.
 

outolintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutama sm -liigasta
Blääh. Menkää hevon kuuseen. Ei tästä mitään tule. Suomella ei edes ole joukkuetta miesten 4*400 metrillä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Näytettiinkö naisten korkeuden ratkaisu televisiossa? Voi vittu jos ei näytetty...
Pitkään kysymykseen pitkä vastaus:

Ei.

EDIT: YLE lukee tätä ketjua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tää ketju pitäis lähettää Suomen urheilumuseoon ja sitten vuosien päästä Mika Kojonkosken balsamoitu ruumis laitetaan siihen vierelle ja siihen vielä kyltti missä lukee "Kiitos Rio 2016."
 

outolintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutama sm -liigasta
Nämä kisat huipentaa Antti Ruuskasen haastattelu toimittajan kysellessä älykkäitä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aivan, koska sinä olet täällä pyrkinyt keskustelemaan asialinjalla ja et ole vittuillut sitten kenellekään. Uhriudu nyt vielä lisää.
Jep, olen täällä keskittynyt vittuilemaan toisille kirjoittajille, tai heidän mielipteilleen, täysin ilman mitään asiaperusteita, ihan vain vittuilun vuoksi. Sait minut kiinni, kelpaa myös lainaukset asiasta, taitaa jäädä se lista yhtä lyhyeksi kuin Zeleznyn naamalleen menot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös