No sun juttujen tasolle on paha kenenkään vajota.Huomasitko että vajosit itse nyt samalle tasolle? Parempana ihmisenä olisit vain paheksunut itseksesi meitä, etkä tolla tavalla olisi osoittanut sormella.
No sun juttujen tasolle on paha kenenkään vajota.Huomasitko että vajosit itse nyt samalle tasolle? Parempana ihmisenä olisit vain paheksunut itseksesi meitä, etkä tolla tavalla olisi osoittanut sormella.
Sinäkin pallinaama paraskin puhumaan.No sun juttujen tasolle on paha kenenkään vajota.
Totta. Ylöspäin kun ei voi vajota. Ba-dum-tshh.No sun juttujen tasolle on paha kenenkään vajota.
Tälle repesin. Ehkä myöhäinen ajankohta vaikuttaa jonkin verran.Sinäkin pallinaama paraskin puhumaan.
Mutsiis osui ku sua tehtiin! Eiku... Niin.Yhy yhy, taisi osua! :D
Äijät kännissä kirjoittelee.
No sun juttujen tasolle on paha kenenkään vajota.
Pitkään kysymykseen pitkä vastaus:Näytettiinkö naisten korkeuden ratkaisu televisiossa? Voi vittu jos ei näytetty...
Mikä myöhäinen? Aikainen! Herätys oli 3:45 :)Tälle repesin. Ehkä myöhäinen ajankohta vaikuttaa jonkin verran.
No niin no, totta puhut!Mutsiis osui ku sua tehtiin! Eiku... Niin.
Sanokaas muuten yksikin hyvä syy miksi Patrik Laine ei voisi olla vuoden urheilija?
Just tulee.Näytettiinkö naisten korkeuden ratkaisu televisiossa? Voi vittu jos ei näytetty...
Joo.Oho ne hyppii vieläkin. Rima varmaan nostettu jo jonnekin kolmeen metriin.
Jep, olen täällä keskittynyt vittuilemaan toisille kirjoittajille, tai heidän mielipteilleen, täysin ilman mitään asiaperusteita, ihan vain vittuilun vuoksi. Sait minut kiinni, kelpaa myös lainaukset asiasta, taitaa jäädä se lista yhtä lyhyeksi kuin Zeleznyn naamalleen menot.Aivan, koska sinä olet täällä pyrkinyt keskustelemaan asialinjalla ja et ole vittuillut sitten kenellekään. Uhriudu nyt vielä lisää.