Vähän kuin suomalainen jääkiekko.Jep. Huoli keihään tilasta on tiedostettu ja ei ole ollut kuin yli kymmenen vuotta aikaa reagoida ja luoda uusia heittäjiä.
Ja osa meistä on silloin jo mullan alla.No niin, yleisurheilujen päätös. Kaunista ja surullista, neljä vuotta taas tähän samaan pisteeseen.
Miesten maraton taitaa olla vielä huomenna. Viimeinen stadionlaji toki.No niin, yleisurheilujen päätös. Kaunista ja surullista, neljä vuotta taas tähän samaan pisteeseen.
Onkos sulla videota tosta?Vittu päät perseestä pois. Kukaan heistä ei taida pelata Riossa. VITUN IDIOOTIT!!!!
Ja osa meistä on silloin jo mullan alla.
Perkele - sekin vielä.Miesten maraton taitaa olla vielä huomenna. Viimeinen stadionlaji toki.
Jep, tämä olympiaurheilu on kyllä varsin matalatasoista. Ylikylästä (Porin yhden kaupunginosan osa, jossa satun asumaan) tulee ne ihan kovimmat huiput.Ja ajankohta nyt, kun Riosta ei tullut mitään ylikylän suorituksia.
Miesten maraton taitaa olla vielä huomenna.
10 vuotta oon paskaa tänne jauhanu, mutta ensimmäisen kerran kuulen, että trollaan : )
Unohdit eräät toukokuiset MM-skabat, missä Laine oli Suomen paras pistemies, jakoi kisojen maalikuninkuuden, valittiin MVP-pelaajaksi ja kisojen tähdistöön.
Mutta kun Jatkoaika ja Skoda Cup.
Ps. Ja jotta tästä ei tulisi vääntö minä versus muut, niin heitin vaan ton ajatuksen ilmoille, en siis henkeen ja vereen ole ajamassa Patea vuoden urheilijaksi : ) Ja ajankohta nyt, kun Riosta ei tullut mitään ylikylän suorituksia.
Miesten maraton alkaa tänään YLE kakkoselta klo. 15:00. En tiedä, onko se jälkilähetys.
Tuo väittely rähmälleen menosta on kyllä niin väsynyttä. Tosiasia on, että Zelezny jäi joidenkin pitkien heittojensa jälkeen seisomaan, ja joidenkin jälkeen syöksyi. Olisiko mutu-perusteella, että vähintään 30-40 prosenttisesti oli turvallaan. Odotamme akateemista tutkimusta aiheesta.
Sanokaas muuten yksikin hyvä syy miksi Patrik Laine ei voisi olla vuoden urheilija?
Lopetimme tämän väittelyn jo, nyt kaikilla on hyvä olla. Luultavasti. Edelleen, ei tää oo nii vakavaa, tää on penkkiurheiluu.
Itse aion ainakin valittaa jatkossa eikä minulla ei ole koskaan hyvä olla. Ettäs tiedät.