Tanskalla taitaa olla 15.
Mutta jääkiekosta ei yhtään.
Tanskalla taitaa olla 15.
Odota vähän aikaa niin löytyy Youtubesta ja voit sitten linkittää tänne :DHyppäskö kultamtalistimahalleen voittoheitossaan? En muista, YLE voi kertoa totuuden
Ahdistusta on luvassa seuraavaksi, kun Leijonat sukeltaa World Cupissa. Silloin taas Jatkoajan vitutus-indeksi nousee uuteen ulottuvuuteen.Tajusin just että mun elämälläni ei ole enää sisältöä kunhan Olympialaiset loppuu, mitä mä nyt vahtaan illasta toiseen?
Muistatko mikä arvokisafinaali jäi väliin kun rintakehä ylitti viivan ilmassa? pusero osui maahan ja kovasti Zelezny purnasi. Nyt äkkiä niitä videoarkistoja selaamaan.
Miten tämä liittyy asiaan? Paitsi siis henkilöön hyökkäyksen osalta? Katkera?Odota vähän aikaa niin löytyy Youtubesta ja voit sitten linkittää tänne :D
toisaalta myös tuosta kohtalaisen paskasta kisatunnelmasta joka tuolla usein on eri lajeissa ollut.
Hae vaan, tää on aika hauskaa.Mikä ajojahti täällä nyt on menossa? Tartteeko hakea poppareita?
Ei se ollut mikään hyökkäys, ihan vaan neuvoin kun sanoit ettet ole nähnyt heittoa. Ajattelin että Youtubesta voisi löytyä kun tykkäät sieltä etsiä. Hirmu negatiiviselta vaikutat, relaa mies.Miten tämä liittyy asiaan? Paitsi siis henkilöön hyökkäyksen osalta? Katkera?
Mikä ajojahti täällä nyt on menossa? Tartteeko hakea poppareita?
Haen maitoa, meen röökille ja otan puhelimen mukaan.Hae vaan, tää on aika hauskaa.
Mika Kojonkoski.Sanokaas muuten yksikin hyvä syy miksi Patrik Laine ei voisi olla vuoden urheilija?
Joo. Kojonkoski voisi alkaa lanseeraamaan pesäpalloa olympialaisiin.
Ehkä Yego heittää sähköpyörätuolilla WR:n?
Miksi tekisi? Kai minä nyt toivon jokaiselle urheilijalle mahdollisimman hyvää saumaa ja menestystä? Toki joku muu saa toivoa muuta, mutta en ymmärrä miten pienisieluinen pitäisi olla jos niin tekisi.BlackWolfilla tekee nyt kipeää, kun Ruuskanen heittikin kuusi heittoa. Sekös vituttaa.
Sanokaas muuten yksikin hyvä syy miksi Patrik Laine ei voisi olla vuoden urheilija?
Tanskalla on yhtä monta olympiakultaa jääkiekosta kuin Suomella.Mutta jääkiekosta ei yhtään.
Huomasitko että vajosit itse nyt samalle tasolle? Parempana ihmisenä olisit vain paheksunut itseksesi meitä, etkä tolla tavalla olisi osoittanut sormella.Täällä BlackWolf, Roger Moore ja pari muuta kinailijaa ovat kuin viisivuotiaat hiekkalaatikolla. Henkinen kehitys siellä edelleen? Hyvin te vedätte kaikki, pitäkää linja vahvana!
Yhy yhy, taisi osua! :DHuomasitko että vajosit itse nyt samalle tasolle? Parempana ihmisenä olisit vain paheksunut itseksesi meitä, etkä tolla tavalla olisi osoittanut sormella.