Ehkäpä hauskin meikäläistä sivuava vertaus koskaan. Teitkö tuon itse vai lainasitko? Joka tapauksessa nauroin huolella. Aivan loistava läppä.
Törmäsin tuohon aikaa tappaessani, ja ajattelin heti sua. :)
Ehkäpä hauskin meikäläistä sivuava vertaus koskaan. Teitkö tuon itse vai lainasitko? Joka tapauksessa nauroin huolella. Aivan loistava läppä.
Törmäsin tuohon aikaa tappaessani, ja ajattelin heti sua. :)
TosiFani = Jani Toivola
sampio = Nina Mikkonen
Scholl = Silu Seppälä (jos joku on riittävän vanha muistaakseen henkilön)
Juu, en kyllä löydä Silun ja schollin väliltä mitään yhteistä.Tässä varmaankin viittaat henkilön fyysisiin mittoihin? Muutenhan Seppälä on fiksu kaveri.
TOJ = Vladimir Tretjak
Ei kahta sanaa. Molemmille muu kuin Venäjä on mutasakkia ja vain Venäjällä asiat on hyvin. KHL on maailman paras liiga ja Crosby on aivan lapanen. Toinen näistä on ryssä ja toinen haluaisi olla ryssä.
Veikkaan että maalivahti Vjatsheslavin sodatkäynyt isä.Kuka on Vladimir Tretjak?
Veikkaan että maalivahti Vjatsheslavin sodatkäynyt isä.
No sehän on Viktor Tretjakin, Novosibirskin kolmannen metsäsovhoosin vastaavan lypsykoneenkorjaajan pikkuserkku.Kuka on Vjatsheslav Tretjak?
No sehän on Viktor Tretjakin, Novosibirskin kolmannen metsäsovhoosin vastaavan lypsykoneenkorjaajan pikkuserkku.
Mihin metsäsovhoosi tarvitsee lypsykonetta?
Ei se sitä tarvitsekaan. Novosibirskin tarvikevarikon maa- ja metsätaloustarvikevastaava Volkovin sairausloman sijainen Shtalnov teki virheen, mutta virhettä ei voitu korjata ilman mittavaa byrokraattista painiskelua. Siksi Viktor Tretjak päätyi istumaan vuosikausiksi keskelle autiota mäntymetsää lypsykoneineen.Mihin metsäsovhoosi tarvitsee lypsykonetta?
Minä olen puolestani sellaisen huhun kuullut, että metsäsovhoosin lihamyllyn hoitaja Gennadi Tretjak oli vaihtanut junakuormallisen tukkeja viiteenkymmeneen sonniin. Sovhoosin politrukin käskystä niitä piti joko lypsettämän tai lahdattaman.Mihin metsäsovhoosi tarvitsee lypsykonetta?
Minä olen puolestani sellaisen huhun kuullut, että metsäsovhoosin lihamyllyn hoitaja Gennadi Tretjak oli vaihtanut junakuormallisen tukkeja viiteenkymmeneen sonniin. Sovhoosin politrukin käskystä niitä piti joko lypsettämän tai lahdattaman.
Sama mies. Serkkunsa, Svituslav Holecek muuten työskenteli Prahan Suuren Sirkuksen elävänä tykinkuulana 70-luvulla. Puoliksi englantilainen panostaja Jiri Andrew Blimovic, jonka tehtävänä oli sytyttää Holecekin ilmaan lennättävä kanuuna, sanoi aina ampun palaessa humoristisesti Fire in the Hole...cek!Jaa niin taisi ollakin. Oliko se peräti niin, että nuo puukaupat junaili muuan rautateillä työskennellyt siirtotyöläinen Slobomir Holecek, jonka veljenpoika sittemmin saavutti mainetta edustamalla maataan maalivahtina jäähockeykilpailuissa?