@Barnes :lta hyvä toi @Bosco = Bob MacKenzie-vertaus. Isähahmo tuolla NHL:n puolella.
Pari omaa:
@Noitarumpu = Jesse Puljujärven isä
@bebeto = Patrik Laineen isä
Ja vähän vakavammin: @Ranksu = Blues aikojen Steve Ott.
@-OO- = James May
Ja vähän vakavammin: [USER=97737]@Ranksu = Blues aikojen Steve Ott.[/USER]
@Cobol = Nalle Wahlroos
Vain puoliksi toimiva vertailu. Nalle kuitenkin on menestynyt elämässään myös taloudellisesti.@Cobol = Nalle Wahlroos
Ohhoh, tästä rinnastuksesta olen kyllä äärettömän otettu, joten parhaimmat kiitokseni kunniasta, Parahin Kääpiö - ja ennen kaikkea kunnia sekä hatunnosto todelliselle suomalaiselle kulttuurin suurmiehelle: on vain yksi Tauno Palo. Arvostan todella!@Ikävänkantaja = Tauno Palo
Ajattelin ensin, että joku lempeästä kielipurismista tunnettu herrasmiesmäinen ja ehdottomasti akateemishenkinen vaikuttaja olisi ollut täysosuma. En vaan millään keksinyt tarkoitukseen sopivaa tosielämän hahmoa. Sen sijaan Tauno Suuri tuntui istuvan tyyliisi hetken miettimisen perästä jopa paremmin, joten mukava jos Tauno kelpaa.Ohhoh, tästä rinnastuksesta olen kyllä äärettömän otettu, joten parhaimmat kiitokseni kunniasta, Parahin Kääpiö - ja ennen kaikkea kunnia sekä hatunnosto todelliselle suomalaiselle kulttuurin suurmiehelle: on vain yksi Tauno Palo. Arvostan todella!
No kerran oon tytön persuksiin käynyt käsiksi ja heti yhdistetään. Ja tossakin IFK oli just voittanut mestaruuden ja oli hyvä fiilis. Siis vähintäänkin lieventävä asianhaara. Ja sitä paitsi se peffa oli just herkullinen. Sellainen kouraan sopiva. Plus tietty ne tapaukset silloin ikuisuus sitten, mutta niistä nyt on aikaa.@pettter = Mitro Repo
Kyllä, aivan ehdottomasti: mielihyvin ja erityisen nöyrin kiitoksin.Ajattelin ensin, että joku lempeästä kielipurismista tunnettu herrasmiesmäinen ja ehdottomasti akateemishenkinen vaikuttaja olisi ollut täysosuma. En vaan millään keksinyt tarkoitukseen sopivaa tosielämän hahmoa. Sen sijaan Tauno Suuri tuntui istuvan tyyliisi hetken miettimisen perästä jopa paremmin, joten mukava jos Tauno kelpaa.