Rinnasta palstan kirjoittaja julkkikseen?

  • 66 015
  • 375
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hmm...vittumainen, äkäinen, pisteliäs, kovaääninen, pikkupiru, vassari, vastenmielinen useimpien mielestä, ärsyttävä, omahyväinen, kyklooppi, piikikäs, suorasuu, raivostuttava, yksioikoinen, "kaikentietävä", x-seksipeto, kivenkova, vastarannan kiiski.... ja mitä kaikkea vielä...jeps....osu ja uppos. PLUMPS! Tattista vaan kääpä=)
Olepa hyvä vain. En tiedä, ehkä vain kuvittelen, mutta iän myötä Kristiinasta vaikuttaisi tulleen aiempaa paljon leppoisampi ja määrätyllä tavalla jopa avarakatseisempi hahmo. Kommari edelleen joo ja tarpeen tullen suorapuheinen, mutta ei enää sillä tavalla äkäinen ja umpitotinen kuin nuorempana, tai edes Hukkaputken aikoihin. Nostalginen henkilö joka tapauksessa, katsoipa Kristiinaa mistä suunnasta hyvänsä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olepa hyvä vain. En tiedä, ehkä vain kuvittelen, mutta iän myötä Kristiinasta vaikuttaisi tulleen aiempaa paljon leppoisampi ja määrätyllä tavalla jopa avarakatseisempi hahmo. Kommari edelleen joo ja tarpeen tullen suorapuheinen, mutta ei enää sillä tavalla äkäinen ja umpitotinen kuin nuorempana, tai edes Hukkaputken aikoihin. Nostalginen henkilö joka tapauksessa, katsoipa Kristiinaa mistä suunnasta hyvänsä.

Ja olihan Krisu todella hot. That's what counts. Period.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olepa hyvä vain. En tiedä, ehkä vain kuvittelen, mutta iän myötä Kristiinasta vaikuttaisi tulleen aiempaa paljon leppoisampi ja määrätyllä tavalla jopa avarakatseisempi hahmo. Kommari edelleen joo ja tarpeen tullen suorapuheinen, mutta ei enää sillä tavalla äkäinen ja umpitotinen kuin nuorempana, tai edes Hukkaputken aikoihin. Nostalginen henkilö joka tapauksessa, katsoipa Kristiinaa mistä suunnasta hyvänsä.

Tottapuhuen meistä kaikista kai vanhemmiten pahimmat särmät lähtee, vaikkei nyt ihan kaikki sentäs, eikä tarvikaan. Kenenkään kynnysmatoksi emme ole tänne syntyneet:)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tottapuhuen meistä kaikista kai vanhemmiten pahimmat särmät lähtee, vaikkei nyt ihan kaikki sentäs, eikä tarvikaan. Kenenkään kynnysmatoksi emme ole tänne syntyneet:)
Näinhän se useimpien kohdalla taitaa mennä, ja yleensä on hyvä että tuohon suuntaan. Riippuu vähän siitä, millaisella raspilla elämä luonnetta hioo, ja kuinka maailma ympärillä mullistelee. No Kristiinan aikana romahti kokonaisia yhteiskuntia, eikä Suomikaan päässyt Neuvostoliittoon eikä edes Varsovan liittoon. No ei Kristiina semmoisiin liittoihin olisi ihan oikeasti halunnutkaan, vaikka aikansa lapsi onkin.

Ja olihan Krisu todella hot. That's what counts. Period.
Kieltämättä näin. Ja pistävän hypnoottinen katse oli hänellä, myös ihan mustavalkotekkarista katsottuna.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aina välillä ilmestyt jostakin tyhjästä ilmaisemaan katkeruuttasi minua kohtaan. Tietäen mainintojasi minusta milloin missäkin, niin sinä olet hybridi. Anneli Jäätteenmäki siltä osin, että sinulle totuus on vain sana. Ja katkeruutesi on sitä tasoa, että olet siltä osin kuin ilmetty Paavo Väyrynen, joten ollos Paavo-Anneli!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Mikäli fiktiiviset hahmot lasketaan mukaan, niin @JYP#44 on ehdottomasti tämän palstan Stan Marsh. Kaveriporukkansa ainoa täysijärkinen, ehkä jopa liiankin sellainen.
Haha, tulipahan tuplanaurut. En nimittäin jostain syystä saanut ilmoitusta tuosta tägäämisestäsi. Kun avasin tämän ketjun, niin ehdin miettiä että eipä ole minua varmaan täällä koskaan mainittu, ja kun ketju aukeaa niin ekana silmille oma nimi. Toiset naurut taas siitä että Stan Marsh on aika hyvin heitetty. Tai ainakin tunnistan kavereistani Cartmanin, Kylen ja Kennyn. Pelottavan hyvin palstaveljet minut tuntuvat tuntevan, kesällä joku yhdisti minut "rinnasta jatkoaika-kirjoittaja automerkkiin" pitkäaikaiseen suosikkiautooni. Eli hyvin osui maaliin sekin. Ei helvetti, näättekö te mun selaushistorian tai whatsapp-keskustelut kun noin hyvin pääsette ihon alle? :D
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
@Pisin Kääpiö 186cm tuo mieleeni ranskalaisen filosofin Rene Descartesin (1596-1650) jonka filosofian mukaan eläimet ovat vain lihallisia koneita, jotka eivät aisti tai tunne mitään. Descartesin innokkuudesta potkia ja paloitella eläviä eläimiä on tullut filosofinen legenda. Esim. eräs tarina kertoo kuinka Descartes naulasi elävän koiran lankkuun vivisektiota varten, tarkoituksena vain osoittaa eläinten olevan koneita, ilman kykyä tuntea kipua. Descartes jopa kutsui eläimiä automaateiksi, automata. Descartesin katsottiin kannattavan seuraavia näkemyksiä; eläimet eivät ajattele, tunnista ympäristöään, eivätkä aisti, tunne tai koe. "Kissa lässähtää hauskasti!" on Pisimmän Kääpiön tunnetuksi tekemä lausahdus. Selvää sielujen kumppanuutta näillä kahdella.

hymiö
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
@V-G- = Mikael Jungner
No nyt voi perkele sentään hävettää minkälaisen kuvan oon menny itestäni tekemään. Junkkaa dorkempaa ei ihan heti persujen ja keskustan ulkopuolelta löydy.

Voi minua poloa!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No nyt voi perkele sentään hävettää minkälaisen kuvan oon menny itestäni tekemään. Junkkaa dorkempaa ei ihan heti persujen ja keskustan ulkopuolelta löydy.
Mun mielestä Jungner on ihan oikeasti fiksu kaveri. Räväkkä mutta älykäs.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jöns Budde on V-G-. Jospa tämä parantaisi mieltä!
Paljon! Kiitos!

Mun mielestä Jungner on ihan oikeasti fiksu kaveri. Räväkkä mutta älykäs.
Kyllä mulle räväkkä ja älykäs käy, mutta Jungnerin täysin dillet kannanotot millon mistäkin aiheuttaa usein sellaista itkunsekaista hymähtelyä. Jungner muistuttaa jotenkin tosi paljon sellaista muka-älykästä 13-vuotiasta poikaa, joka on juuri ymmärtänyt itsekseen koko elämisen syvimmän olemuksen ja kertoo siitä suu vaahdossa kaikille jotka suostuvat tai eivät suostu kuuntelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös