Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 350 792
  • 6 834

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Mallia voisi ottaa vaikka Luleåsta Kirjaudu sisään Facebookiin . Siinä on musiikki, valot ym. hienosti synkassa. Ja yleisö mukana!

Hah. Jos erehdyt istumakatsomossa Suomessa jotakin räävintöntä kuten joukkueen nimeä huutamaan, saat korkeintaan pahoja katseita ja hullun leiman. Minkäs sille voi, että kaikki kulttuuriset(kin) asiat ovat Ruotsissa paremmin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Hah. Jos erehdyt istumakatsomossa Suomessa jotakin räävintöntä kuten joukkueen nimeä huutamaan, saat korkeintaan pahoja katseita ja hullun leiman. Minkäs sille voi, että kaikki kulttuuriset(kin) asiat ovat Ruotsissa paremmin.
Kyllä. Hämeenlinnassahan on ilmeisesti tapana valittaa joka pelin jälkeen siitä kuinka hallissa on liikaa meteliä.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Se oli täydellinen mihin en ainakaan itse ole kyllästynyt. Mitä saimme tilalle?? Aivan kammottavan tekeleen, mikä voisi olla ihan minkä tahansa joukkueen käytössä.

Itse sisääntuloa en nähnyt, mutta jos se oli perseestä niin ei se kyllä biisin vika ole. Johan tuo entinen ehti soida siellä monta vuotta ja oli mielestäni ihan hyvä vaihtaa - nyt oli mielestäni vieläpä erittäin hyvin haisteltu tilanne tälle vaihdokselle.

Mitä tulee tuohon "voisi olla minkä tahansa joukkueen käytössä", niin en mä nyt varsinaisesti näe, että tuo aiempi Avenged Sevenfoldin Shepherd of Fire olisi ollut jotenkin todella omalaatuinen ja hienosti valikoitu tekele, kun ottaa huomioon että silläkin biisillä on jotain 200 miljoonaa katselu/kuuntelua Spotify-Youtube-akselilla. A7X soi NHL:ssäkin siellä täällä ja kyseinen biisi on ainakin Coloradon soittolistalla. Itse pidän tuosta Planet Hellistä ja mikäs sen parempaa kun suomalaisen bändin mahtipontinen poljenta Rinkelinmäellä!

Itse olisin toki kotiseuturakkaudesta valinnut sisääntulobiisiksi ehdottomasti tämän. Sopisi myös hävityn pelin jälkeiseksi hallibiisiksi. Tai Matin elämän soundtrackiksi.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse sisääntuloa en nähnyt, mutta jos se oli perseestä niin ei se kyllä biisin vika ole. Johan tuo entinen ehti soida siellä monta vuotta ja oli mielestäni ihan hyvä vaihtaa - nyt oli mielestäni vieläpä erittäin hyvin haisteltu tilanne tälle vaihdokselle.

Mitä tulee tuohon "voisi olla minkä tahansa joukkueen käytössä", niin en mä nyt varsinaisesti näe, että tuo aiempi Avenged Sevenfoldin Shepherd of Fire olisi ollut jotenkin todella omalaatuinen ja hienosti valikoitu tekele, kun ottaa huomioon että silläkin biisillä on jotain 200 miljoonaa katselu/kuuntelua Spotify-Youtube-akselilla. A7X soi NHL:ssäkin siellä täällä ja kyseinen biisi on ainakin Coloradon soittolistalla. Itse pidän tuosta Planet Hellistä ja mikäs sen parempaa kun suomalaisen bändin mahtipontinen poljenta Rinkelinmäellä!

Itse olisin toki kotiseuturakkaudesta valinnut sisääntulobiisiksi ehdottomasti tämän. Sopisi myös hävityn pelin jälkeiseksi hallibiisiksi. Tai Matin elämän soundtrackiksi.
Biisissä ei vikaa, mutta sisääntulo on paljon enemmän, kuin vain biisi. Ja koska nyt siinä ei ole oikein mitään muuta mukana niin tulisi sitä kehittää ja todennäköisesti myös kehitetään. Kritiikkini siis kohdistuu uuteen sisääntuloon, ei itse biisiin.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Biisissä ei vikaa, mutta sisääntulo on paljon enemmän, kuin vain biisi. Ja koska nyt siinä ei ole oikein mitään muuta mukana niin tulisi sitä kehittää ja todennäköisesti myös kehitetään. Kritiikkini siis kohdistuu uuteen sisääntuloon, ei itse biisiin.
Vähän luulen että eilen vasta sisäänajettiin uusi biisi ikäänkuin uuden alun merkiksi muun shown rakentaminen on vielä kesken. Uskoisin ainakin näin, sillä onhan tuo valojen ja spottien käyttö ottanut valovuoden harppauksen eteenpäin parin viime kauden aikana varsinkin kun uusia valoja asennettiin kesällä. Tuskin tässä asiassa otettaisiin steppiä taaksepäin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olisin toki kotiseuturakkaudesta valinnut sisääntulobiisiksi ehdottomasti tämän. Sopisi myös hävityn pelin jälkeiseksi hallibiisiksi. Tai Matin elämän soundtrackiksi.
Ehkä Mika ottaa taustabiisikseen kun jossain vaiheessa kutsuu ulkomaalaisvahvistuksiaan viimeiseen palaveriin.
 

Slide

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Volat pienemmälle ja mietintään, löytyykö sellaista musiikkia, millä yleisö saadaan mukaan taputtamaan. Kaiholla muistan kun joskus koko halli lähti taputtamaan musan tahdissa ja kannusti uskomattomasti Kerhoa. Saatana, miten taputat jonkun räpin tahdissa? Räppi ei kuulu jääkiekkoon. Musaukot luulevat, että jossain diskossa ollaan ja tämä on heidän DJ-show. Ei, ollaan kiekkopelissä ja peli on pääasia. Ja ne aikansa eläneet strobot joutaa Karanojalle.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Ehkä siellä muutama strobo on liikaa. Kuten sanottu, mökkiä vaan toden teolla oranssiksi alkushowhun. Vähän niin kuin Flyersilla. Joskus ainakin entisen kannattajakatsomon päällä taisi olla jollain värikelmulla vain päällystetty lamppu ja hyvin värjäsi katsomon. Ei kai ledeistä niin paljon lämpöäkään tule, että olisi paloturvallisuuskysymys.





Tuossa on loppupäässä vähän ideaa. Ei mitään välkettä, vaan sitä kauneinta väriä. Näemmä siellä ollut käytössä myös Kerhon paras sisääntulobiisi.

Myös Luleå-esimerkissä hienosti punaiseksi saatu halli.
 

Crank

Jäsen
Sisääntulobiiseistä yms kun ollu puhetta, niin siihen liittyen ite jäänyt kaipaamaan sitä tapaa, miten Antti Aarnio syöksyi ensimmäisenä jäälle. Sittemmin hyvin usein veskari tullut ensimmäisenä ja sehän nyt ei kovin räjähtävästi luukusta pääse läpi ja sen jälkeenkin tulevat pelaajat tulevat jäälle hyvin rauhallisesti. Aarnion vauhdikas sisääntulo toi ikäänkuin itellekin fiiliksen, että kohta mennään!
 

wäbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiinnostaisi huomenna kovasti mennä katsomaan E-lipalle matsia. Pääseekö ravintola-alueelle seisomapaikkalipulla ja pystyykö peliä seurata samalla, kun nauttii ravintolan tuotteita? Vai tarviiko ostaa E-katsomon lippu?
 

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Kiinnostaisi huomenna kovasti mennä katsomaan E-lipalle matsia. Pääseekö ravintola-alueelle seisomapaikkalipulla ja pystyykö peliä seurata samalla, kun nauttii ravintolan tuotteita? Vai tarviiko ostaa E-katsomon lippu?

Jouduin näyttämään viimeksi ainakin istumapaikkalippuni E-katsomoon, että pääsin sinne. En tiiä mikä homma nyt, kun keskiviikkona tuli muutoksia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jouduin näyttämään viimeksi ainakin istumapaikkalippuni E-katsomoon, että pääsin sinne. En tiiä mikä homma nyt, kun keskiviikkona tuli muutoksia.
Ravintolarajoitukset, eli sosialistis-absolutistinen alkoholipolitiikka. Kutsutaan myös "epidemianhallinnaksi".
 

Hokkarit

Jäsen
Saatana, miten taputat jonkun räpin tahdissa? Räppi ei kuulu jääkiekkoon.

ihan oikeesti, vedetäänkö siellä katko/tauko -musana nykyään jotain gangsta-jumputusta? Ehkä jossain korishommissa voisin vielä ymmärtää, mutta ei helvetissä lätkämatsissa ja suomessa? no ei siinä mitään jos sinne halutaan rikollisia ja huumeveikkoja katsomaan pelejä...kuka lökäpöksy siellä valitsee nykyään musiikit?

mieluummin joku musiikin ammattilainen tai aktiivinen bändimies valitsemaan ja soittamaan monipuoliset taukomusat siedettävillä volyymeillä.
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
ihan oikeesti, vedetäänkö siellä katko/tauko -musana nykyään jotain gangsta-jumputusta? Ehkä jossain korishommissa voisin vielä ymmärtää, mutta ei helvetissä lätkämatsissa ja suomessa? no ei siinä mitään jos sinne halutaan rikollisia ja huumeveikkoja katsomaan pelejä...kuka lökäpöksy siellä valitsee nykyään musiikit?
Onko tää tosissaan kirjoitettu viesti?


Tuntuu että muutaman kaverin täällä pitäisi ehkä avartaa hieman ajatteluaan tuon musiikin suhteen. Puheet ganstajumputuksesta ja slaavidiskoista... Hyvänen aika, kuinka menneeseen jääneitä juttuja.

Itse en ymmärrä tätä portinvartijana olemista musiikin suhteen. Ja (ehkä vähän kornisti) sanottuna ajat muuttuvat, eikä se vanha kunnon rokki ole mikään ainoa ja oikea. EDM- ja rap-musiikki dominoivat kuuntelu- ja myyntilistoja.

Ketä varten se ottelutapahtuma on? Pitääkö se ajatella vain pitkäaikaisia faneja varten vai miettiä myös muitakin (ts. uusia) kohdeyleisöjä?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään pitäisi sitten kilauttaa yleisömäärä sinne lähemmäs 4000 katsojan rajaa. Valmentaja vaihtunut, voitto alla, lauantai ja HIFK vastassa. Melkein itsekin olisin tullut jos terveenä, peli oli jo kalenterissa.

Lippuja on vielä mukavasti, sankoin joukoin paikalle vaan, ulkonakin ikävän syksyistä.

Edit: näyttääkö Kerhoravintola Suomen karsintapelin?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tänään pitäisi sitten kilauttaa yleisömäärä sinne lähemmäs 4000 katsojan rajaa. Valmentaja vaihtunut, voitto alla, lauantai ja HIFK vastassa.
Eikä pelkästään mikä tahansa vaihto, vaan nyt Pikkarainen kohtaa HIFK:n. Kova.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ei ihan neljään tonniin riittänyt. Mut ihan hyvin menee muihin pikkukyliin verrattuna. Lisäksi tampereellakin juhlapelissä vain 4500... Hyvä että budjetoitiin realistisesti. Olisi kiva tietää missä se ~500/peli luuraa? Eli onko vain totuttu katsoon sohvalta vai koronapelko vai joku muu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös