PerryNro10
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- COBHC
Ei oo muute eka kerta ku tommone kunno ear rape staattinen ääni kuuluu kajareista kun erä loppuu.
Herkkäkorvasta vois hirvittää!
Kylmä mikki tai lähinnä hänen langaton lähetin ei tykkää toimia näissä arktisissa olosuhteissa. Tässä todellisuudessa minä elän. Voihan se olla joku jumalan hylkäämä 1800 luvun mikki tai siis edelleen hänen langaton lähetin mikä tekee kuolemaa.Ei oo muute eka kerta ku tommone kunno ear rape staattinen ääni kuuluu kajareista kun erä loppuu.
Kylmä mikki tai lähinnä hänen langaton lähetin ei tykkää toimia näissä arktisissa olosuhteissa. Tässä todellisuudessa minä elän. Voihan se olla joku jumalan hylkäämä 1800 luvun mikki tai siis edelleen hänen langaton lähetin mikä tekee kuolemaa.
Yhtä jumalanhylkäämä ku toi mediakuutio.Kylmä mikki tai lähinnä hänen langaton lähetin ei tykkää toimia näissä arktisissa olosuhteissa. Tässä todellisuudessa minä elän. Voihan se olla joku jumalan hylkäämä 1800 luvun mikki tai siis edelleen hänen langaton lähetin mikä tekee kuolemaa.
Tai koko halli. Kuulemma muutamissa peleissä aina sillon tällöin täytyy sammuttaa Metritiskin jäädytys ja ohjata tehoja isoon halliin, jotta jää säilyy. Plus vesiputkissa ei paine riitä, että kaikki vessat toimisivat. Alkaa ns vetelemään monet paikat viimeisiään.Yhtä jumalanhylkäämä ku toi mediakuutio.
Jospa Toivo Antti istuu kirstun päällä ja sanoo notta siihen asti ku vanha toimii niin sillä mennään. Tähän semmonen käsiään levittelevä jefe.Ja korjatahan sitä ei kannata tai vaihtaa...
Jospa Toivo Antti istuu kirstun päällä ja sanoo notta siihen asti ku vanha toimii niin sillä mennään. Tähän semmonen käsiään levittelevä jefe.
Itseasiassa kuulemma niin, että siellä on samoilla taajuuksilla jotain muuta liikennettä sen verran paljon, niin siitä johtuu tuo ääni. Ja tämä siis DJ:ltä kysyttynä.Kylmä mikki tai lähinnä hänen langaton lähetin ei tykkää toimia näissä arktisissa olosuhteissa. Tässä todellisuudessa minä elän. Voihan se olla joku jumalan hylkäämä 1800 luvun mikki tai siis edelleen hänen langaton lähetin mikä tekee kuolemaa.
Hyvä että tuli tämäkin nyt selvitettyä. Muistelin että Pedros manaili joskus että kylmä mikki temppuilee....Itseasiassa kuulemma niin, että siellä on samoilla taajuuksilla jotain muuta liikennettä sen verran paljon, niin siitä johtuu tuo ääni. Ja tämä siis DJ:ltä kysyttynä.
Joo saman olen itsekin valitettavasti huomannut. Itse en keksi muuta syytä kun tämän koronan, minkä markkinointi taas kiihtynyt. Koronapassin käyttöönotto voisi saada ns pahimmat pelkääjät hallille. Pelkään kuitenkin että koronapassi veisi yleisöä silti aika runsaasti. Ei auta kun toivoa että tilanne hellittäisi ja saataisiin taas halliin porukkaa, kerholla kuitenkin sen verran hyvä höögä päällä. Muistakaa kansa että lätkä on parasta paikan päällä.Siinä missä pelin suhteen trendi on ollut nouseva, niin yleisömäärien suhteen ollaan menty toiseen suuntaan. Mikä tietysti on sääli, kun joukkue pelaa ns. sitä Jalosen ajoilta tuttua HPK -lätkää. Tietysti varmasti osa syytä löytyy Koronasta, kun tuntuu että maaillmanlopun meininki on jokaisen lehden palstalla, mutta silti toivoisi, että tuonne nyt löytäisi enemmän silmäpareja.
Koronalla on varmasti merkityksensä, mutta luulen myös että Kerholla on nyt ollut monta peliä peräkkäin kotona, joka vaikuttaa yhdessä vähemmän kiinnostavien vastustajien.
Tätä näkyy kerrottavan siellä täällä. Mihin tämä oletus perustuu? Mikäli yli 80 pinnaa yli 12v. ihmisistä on rokotteet ottanut ja alle 12v. ei tarvitse, niin miksi pelin väliin jättäviä olisi rusaasti? Todennäköisyydet ja prosentit eivät tue tätä näkemystä. Ja voisiko se muuutama sata poisjäävää korvautua parillasadalla sellaisella, jotka tulevat passin myötä?Pelkään kuitenkin että koronapassi veisi yleisöä silti aika runsaasti.
Pandemiaryhmä juuri suositteliToivotaan,että tulee koronapassi pandemiaryhmän myötä koko halliin, niin uskaltaa ihmiset vyöryä lehtereille.
Äkkiä väittäisin että yleisömäärään suhteutettuna koronapassin käyttöönoton jälkeen ei ainakaan Everstin kävijämäärään ole vaikuttanut. Sitä en tiedä voiko tästä yleistystä tehdä. Toiveena olisi ettei ainakaan keskimääräisesti ~150 katsojaa enempää tippuisi.Saa nähdä miten käy yleisömäärien, up or down?
Hyvä homma. Joissakin paikoissa on yleisömäärä kasvanut.Toivotaan samaa täällä.
Jotenkin hämärtynyt nämä yleisömäärä-arviot; telkkarin perusteella eilen oli hyvin väkeä paikalla,
Tehtiin myös arvaukset pariin mieheen eilen katsomossa, kun Petro asiasta tuttuun tapaansa kisaa oli vääntämässä. Molemmat veikkasimme yli 3kta, ja yllätyimme kuulutusfaktasta.Jotenkin hämärtynyt nämä yleisömäärä-arviot; telkkarin perusteella eilen oli hyvin väkeä paikalla, mutta näköjään virallinen luku kuitenkin alle kolmen tonnin. En ota kantaa onko se paljon vai vähän tässä tilanteessa, mutta itse olisin television perusteella sanonut että olisi ollut enempikin.
Toivottavasti huomenna on enemmän, kun itsekin pääsen paikan päälle toista kertaa tällä kaudella!
Instan mukaan veteraaneille kerättiin 19100€, tarkemmin en tiedä mitä mistäkin maksettiin mutta hieno summa! Respect.Mihin hintaan paitoja myytiin?
Jos 19100€ tuli ja paitoja myytiin se parikymmentä niin jossain ~900€ hujakoilla varmaan keskihinta. Toki Mäkiaho-Suni-Hakanen -osasto varmaan halvemmalla. Kaikille sopimuksen alaisille pelaajille varmaankin oli paita painettuMihin hintaan paitoja myytiin?