Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 361 914
  • 6 884

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Jos tämän päiväiseen oli haaskattu 20 000 € niin huhhuh. Viime kausina ollut huomattavasti parempi show.

Mutta haluan uskoa, että tänään ei vielä vain saatu kaikkea noista irti. Jää ei nimittäin ollut sekuntiakaan oranssi.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jos tämän päiväiseen oli haaskattu 20 000 € niin huhhuh. Viime kausina ollut huomattavasti parempi show.

Mutta haluan uskoa, että tänään ei vielä vain saatu kaikkea noista irti. Jää ei nimittäin ollut sekuntiakaan oranssi.
Niin siis tarkennetaan, että kokonaisbudjetti on sen, mutta huomioi että siellä on tehty uutta parviravintolaa ynnä muuta remppaa plus pelaajaesittelyvideon kuvauksiin ja tekoon menee oma osansa jne..
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Sitten ei kannata ennakkoon hehkuttaa maailmanluokan spektaakkelia, jos sellaista ei lähimainkaan ole luvassa vaan edellisillä kausillakin on ollut paremman näköistä. Ehkä vain odotin liikoja. Niin ja tuo E-katsomon ravintola on kyllä maan mainio. Että ei nyt ihan pelkkää negaa ja keppiä tulisi annettua.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Sitten ei kannata ennakkoon hehkuttaa maailmanluokan spektaakkelia, jos sellaista ei lähimainkaan ole luvassa vaan edellisillä kausillakin on ollut paremman näköistä. Ehkä vain odotin liikoja.
Juu no kyllähän sen periaatteessa tiesi mitä odotettavissa oli kun näki ketkä biisin oli tehnyt. Ja pakkohan sitä pitää myyntimiehen omaa tuotetta myydä oli se hyvä tai huono.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Juu siis meinasin tuota alkushowta muutoin kuin biisin osalta. Ehkä pari oranssia lamppua/stroboa voisi sijoittaa kattoon tai halliin yleisesti niin olisi jo todella hyvä. Siinä kannattajakulmassakin oli vailla käyttöä yksi valaisin. Oranssi kalvo päälle ja käyttöön sanon minä. Tägätään vielä @Wicci tähän niin menee tämäkin pulputus tietoon oikeaan paikkaan.

Biisistä en viitsi edes enää puhua, oli sen verran kehno tuotos. Lujaa tulee HPK:kin on parempi.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Biisi oli kyllä todella todella surkea tuotos. Humppa goes virsi tyylinen vingutus ilman minkäänlaista koukkua joka jäisi korvamatona mieleen. Sitä myötä kun tarkoitus on nostaa fiilistä ennen matsia niin tällä biisillä se loppukin meno tapetaan. Lujaa tulee HPK on loistava tähän verrattuna. Toivon sydämmestäni että virhe tajutaan mahdollisimman pian ja tämä Oranssi siirretään äkkiä vaikka alkulämpöihin soimaan, jos se on pakko joskus soida. Viimevuotinen Sibeliuskin oli parempi, siinä oli mahtipontisuutta. Tää oli niin HMV kun ikinä voi. Valoshow oli aika laimea siihen nähden mitä ennakkoon kerrottiin. Suomen paras ja värjää koko jään oranssiksi.... Paljon on hyvää pöhinää olkut kerhon ympärillä mutta nyt ammuttiin kyllä koko lipas hutiin tällä aloitus show:lla. Ostin itsekin liput juuri sen takia että halusin nähdä miltä uusi show näyttää ja kuulla uuden biisin. Nyt kun ne on nähty ja todettu että enää ei tarvitse uudestaan nähdä, niin kotisohva on yhtä hyvä vaihtoehto. Paremman fiiliksen saa kun laittaa kotona hyvät musat soimaan ennen matsia.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Biisi oli kyllä todella todella surkea tuotos. Humppa goes virsi tyylinen vingutus ilman minkäänlaista koukkua joka jäisi korvamatona mieleen. Sitä myötä kun tarkoitus on nostaa fiilistä ennen matsia niin tällä biisillä se loppukin meno tapetaan. Lujaa tulee HPK on loistava tähän verrattuna. Toivon sydämmestäni että virhe tajutaan mahdollisimman pian ja tämä Oranssi siirretään äkkiä vaikka alkulämpöihin soimaan, jos se on pakko joskus soida. Viimevuotinen Sibeliuskin oli parempi, siinä oli mahtipontisuutta. Tää oli niin HMV kun ikinä voi. Valoshow oli aika laimea siihen nähden mitä ennakkoon kerrottiin. Suomen paras ja värjää koko jään oranssiksi.... Paljon on hyvää pöhinää olkut kerhon ympärillä mutta nyt ammuttiin kyllä koko lipas hutiin tällä aloitus show:lla. Ostin itsekin liput juuri sen takia että halusin nähdä miltä uusi show näyttää ja kuulla uuden biisin. Nyt kun ne on nähty ja todettu että enää ei tarvitse uudestaan nähdä, niin kotisohva on yhtä hyvä vaihtoehto. Paremman fiiliksen saa kun laittaa kotona hyvät musat soimaan ennen matsia.
Hö, ompas se biisi nyt erikoinen, kun on näin paljon tunteita herättänyt. Itse missasin vielä eilen koko aloitusshown. No, minusta viimevuotinen esittelyvideo Finlandioineen oli paras mitä olen nähnyt. En ehkä kumminkaan koskaan mennyt peliin katsomaan sitä. Ja kyllä se peli ja mielenkiintoiset pelaajat on se, mitä menee sinne katsomaan, toisaalta sen fiiliksen silti aistii paremmin, kun näkee koko kokonaisuuden. Mutta se, mitä siellä pelissä voisi parantaa vs. kotisohva, olisi kuution käyttö. Maalit ja jotkut muut kiintoisat tilanteet voisi näyttää, jollei liigalla ole kieltävää sääntöä. Uusintana ja vielä vaikka hidastuksena. Jäähytilanteiden näyttö lienee kiellettyä. Minusta kuitenkin kaikkien katsojien saaminen hallille on mahdotonta, koska se kotisohva on niin houkutteleva heille, ettei runkosarjan peleihin voi vaan panostaa niin paljon, että jokainen pelitapahtuma olisi niin ainutkertainen elämys, että voisi kotistereot ja -teatterin voittaa. Joihinkin topless-cheerleadeareihin kun ei vaan voida lähteä...
 

M10

Jäsen
Valoshow oli aika laimea siihen nähden mitä ennakkoon kerrottiin. Suomen paras ja värjää koko jään oranssiksi.... Paljon on hyvää pöhinää olkut kerhon ympärillä mutta nyt ammuttiin kyllä koko lipas hutiin tällä aloitus show:lla. Ostin itsekin liput juuri sen takia että halusin nähdä miltä uusi show näyttää ja kuulla uuden biisin. Nyt kun ne on nähty ja todettu että enää ei tarvitse uudestaan nähdä, niin kotisohva on yhtä hyvä vaihtoehto. Paremman fiiliksen saa kun laittaa kotona hyvät musat soimaan ennen matsia.

Heh, mun koteloon ei tällainen ajattelutapa mene ollenkaan. Pelin takiahan sinne hallille mennään? Eilen ainakin oli vauhdikas ja ihan tapahtumarikas ottelu tokaa erää lukuun ottamatta. Hyvä tunnelma hallissa. On sääli, että jonkun valoshown huonouden takia jengi jää himaan, kun siellä on paremmat popit. En vaan käsitä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ostin itsekin liput juuri sen takia että halusin nähdä miltä uusi show näyttää ja kuulla uuden biisin. Nyt kun ne on nähty ja todettu että enää ei tarvitse uudestaan nähdä, niin kotisohva on yhtä hyvä vaihtoehto. Paremman fiiliksen saa kun laittaa kotona hyvät musat soimaan ennen matsia.

Haloo, eiko se jengi sytyta yhtaan? Eli se on sen jengin vika, kun joku on tehnyt paskan biisin ja vetanyt huonon valoshown? Erikoista lukea jaakiekkopalstalla tallaista, luulisi etta taalla olisi jaakiekkofaneja, eika valoefekti/iskelma faneja. Sori meni tunteisiin, itse kun kokin viela hetken parintuhannen kilsan paassa. Koko eilisen paivan vitutti kun ei peliin paase ja viela enemman vituttaa kun paskaperse ruutu ei ole maalikoostetta tehnyt ja sitten yksi "ei jatkoon, paska show, en mene enaa" vaikka jengi voitti suvereenisti.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Peli olikin hyvää. Mutta pointti olikin siinä että jos muu touhu on mennyt eteenpäin, niin nyt kyllä mentiin lujaa metsään. Kannattajakulmassa oli hyvä meininki, kun Siat oli vieressä hiljaa. Hyökkäyspelissä tapahtui paljon enemmän kun koko viime kautena. Olen 25v istunut kausikortilla joten kyllä tässä hiukan on perspektiiviä sanoa mikä sytyttää ja mikä ei. Nyt on viimeiset pari-kolme vuotta jäänyt irtolipuille jo ihan ajankäytön haasteiden takia, MUTTA myös sen paskan pelin jota kerho on tarjonnut. Jos siis lähden hallille, niin kyllä haluan hyvän kokemuksen sille rahalle. Alkushow on vain pieni osa sitä, mutta nyt se ei ainakaan yhtään lisää houkuttelevuutta. Viime vuotinen oli myös mielestäni loistava. Muita parannuksia kun miettii niin maaleja ei näkynyt uusintana taululla ollenkaan, ei muiden pelien väliaika tilanteita näytöllä. Viime kautta edeltävä show oli historiikkikuvia ym. ja sekin toimi. Tämä oli jotenkin niin täydellinen pannukakku että tuli kyllä todellinen eläkeläisten humppatanssit fiilis.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alkushow oli mitä oli mutta toisaalta mitä väliä. Pelin takiahan sinne mennään, tai ainakin minä menen. Itsekin ja moni muukin ihmettelee sitä miksei valotaululla näytetä muiden otteluiden tilanteita. Uskomattoman vaikeaa se tuntuu olevan. Myöskin uusinnat tilanteista jäävät maaleja lukuunottamatta pois. Onko kielto Liigan puolelta vai eikö vain osata tai viitsitä.

Yleisöä olisi saanut olla enemmän mutta reilut 3600 on toki ihan ok määrä. Tunnelma oli kuitenkin hyvä ja sehän on se pääasia. Nyt, kun fanikatsomo siirtyi uuteen paikkaan niin jonkinlaista yhteishuutoakin olisi hyvä saada. Välillä meni huudot päällekkäin, kun kulma huusi yhtä ja seisomokatsomo toista. Kunhan kaikki huutavat yhtä aikaa niin se kajahtaa komeasti.

Tuota Jakub "siat olivat vieressä hiljaa" en allekirjoita. Itse katsoin C5:ssa ja siellä oli oikeinkin hyvä tunnelma. Tai en tiedä ketä sioilla tarkoitat, joitain yksittäisiä henkilöitä kenties, siihen en ota kantaa. Ainakin mulle sikakatsomo on koko C5, on aina ollut, huolimatta siitä mikä paita on päällä. Kannattaa tulla joskus sinne katsomaan ja aistimaan tunnelmaa, se aika komeen kuulosta, kun suurin osa katsomosta alkaa huutamaan Kerho! tai HPK!. Tähän, kun yhdistetään vielä kulma mukaan niin aletaan palauttamaan edes hieman sitä vanhaa kaivattua hurmosta takaisin.

Kannattaa muistaa, että yhdessähän tätä tehdään, eikö? Eli suurin virhe mitä kannattajatoiminnassa voisi tehdä on se, että ryhmittyvät alkavat taistelemaan toisiaan vastaan, eihän tässä olisi mitään järkeä. Yhtä suurta perhettähän tässä ollaan ja kaikilla on yhteinen päämäärä, kannattaa ja tukea Kerhoa viimeiseen asti.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Yhtä suurta perhettähän tässä ollaan ja kaikilla on yhteinen päämäärä, kannattaa ja tukea Kerhoa viimeiseen asti.

Yhdessä tehtäisin varmasti joo, mutta C5:n perselävet ovat kuulemma ihan virallisesti linjanneet etteivät tee Kannattajien kanssa yhteistyötä. Missään muodossa. Eilenkin kovasti yrittivät huutaa omia juttujaan chanttien päälle, mutta onneksi siitä ei tullut yhtään mitään ja muu D-päätykään ei noihin mukaan lähtenyt. Ja en toki siis tarkoita haukkua koko sektiota, vaan juurikin näitä sisäänpäinkääntyneitä sikapossuja. Varmasti siellä on 76sallyn kaltaisia hyviäkin tyyppejä, osa näytti sielläkin lähtevän jo Kannattajain huutoihin mukaan. Virtuaalinen peukku ja olantaputus.

Odotankin sikojen hallitsematonta alasajoa ja C5:n penkittämistä. Painotan vielä etten kuulu mihinkään ryhmittymään, mutta henkilökohtaisesti inhoan tuota viinanhuuruista possuklubia yli kaiken. Vielä koittaa päivä, kun noita toivottavasti ei tarvitse hallissa nähdä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jahas yksi peli on ehditty pelata, niin jo päästiin tälläiselle linjalle.
Mitäs jos vaikka hei kaikki tultais toimeen keskenämme ja kannustettais sitä Kerhoa, kukin omalla tavallamme?!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt, kun fanikatsomo siirtyi uuteen paikkaan niin jonkinlaista yhteishuutoakin olisi hyvä saada. Välillä meni huudot päällekkäin, kun kulma huusi yhtä ja seisomokatsomo toista. Kunhan kaikki huutavat yhtä aikaa niin se kajahtaa komeasti.

Tuota Jakub "siat olivat vieressä hiljaa" en allekirjoita. Itse katsoin C5:ssa ja siellä oli oikeinkin hyvä tunnelma. Tai en tiedä ketä sioilla tarkoitat, joitain yksittäisiä henkilöitä kenties, siihen en ota kantaa. Ainakin mulle sikakatsomo on koko C5, on aina ollut, huolimatta siitä mikä paita on päällä. Kannattaa tulla joskus sinne katsomaan ja aistimaan tunnelmaa, se aika komeen kuulosta, kun suurin osa katsomosta alkaa huutamaan Kerho! tai HPK!. Tähän, kun yhdistetään vielä kulma mukaan niin aletaan palauttamaan edes hieman sitä vanhaa kaivattua hurmosta takaisin.

Kannattaa muistaa, että yhdessähän tätä tehdään, eikö? Eli suurin virhe mitä kannattajatoiminnassa voisi tehdä on se, että ryhmittyvät alkavat taistelemaan toisiaan vastaan, eihän tässä olisi mitään järkeä. Yhtä suurta perhettähän tässä ollaan ja kaikilla on yhteinen päämäärä, kannattaa ja tukea Kerhoa viimeiseen asti.
En ole kummankaan katsomon vakikävijä, mutta kummassakin on tullut pelejä katsottua, niin sikakatsomossa kuin G-kulmassa. Itseäni vähän korpeaa siis sivustaseuraajana, että fanikatsomo meni tavallaan sinne nurkkaan piiloon, kun se oli hallin keskeisimmällä paikalla muutaman vuoden. Nyt sitten vastustajan faneille on varattu se näkyvin paikka. Saroksen kiitokset G-kulmalle olivat voittopelin jälkeen hieno ja ikimuistoinen lisä ottelutapahtumaan.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Yhdessä tehtäisin varmasti joo, mutta C5:n perselävet ovat kuulemma ihan virallisesti linjanneet etteivät tee Kannattajien kanssa yhteistyötä. Missään muodossa.

Jos nain on, niin kolme sianpersetta C5:n suuntaan. Vaikka paita onkin jaakiekkomuseossa ja historiassa oli ihan tunnettu fanikatsomo, niin voisivat herata tahan paivaan. Ei ole enaa mitaan tarvetta leijua, etta joskus oltiin kova fanikatsomo. Hiljainen ja keskisormia nayttava sikakatsomo on iso vitsi. Nykyaan fanikatsomo toiminta on mennyt monta astetta eteenpain. Toivottavasti siella loytyisi pikku hiljaa noyryytta myontaa asiat. Joukkuettahan tassa kannatetaan yhdessa, eika vain patsastella muinaismuistona.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Yhdessä tehtäisin varmasti joo, mutta C5:n perselävet ovat kuulemma ihan virallisesti linjanneet etteivät tee Kannattajien kanssa yhteistyötä. Missään muodossa.

Lopettakaa nyt vittu tämä paskanjauhanta.

Ei pitänyt regoida, mutta pakko kun tämä "sota" alkaa levitä tännekin.

Moni minut tietää ja tuntee ja siksi sanokin ennakkoluuloja hälventääkseni, että itse erosin Sikakatsomo ry:stä eilisellä päivämäärällä henkilökohtaisten ajankäyttöongelmien takia. Näistä ongelmista olen joidenkin Kannattajat-aktiivienkin kanssa puhunut ja kovasti minua on yritetty sinne puolelle kääntää niiden keskustelujen tuoksinnassa. En ole tulossa. Olisin ehkä saattanut harkita, jos tämä paskapuhe ei olisi näin voimakasta.

Muutama asia. Sikakatsomo ry ei ole tehnyt minkäänlaista päätöstä yhteistyötä vastaan. Itseasiassa viimeinen päätös, joka sielä tehtiin, oli yhteistyöpäätös yhteishuudoista, kun Kannattajat majailivat vielä toisella puolella hallia.

Kuitenkin faktaa on myös se, että jotkut asiat kannattajakatsomoa synnytettäessä närästää joitakin henkilöitä ry:n sisällä.
Omasta mielestäni turhaan. Nämä yksityishenkilöiden väliset yksityisasiat tietävät ne jotka tietävät, ja mielestäni ne on syytä pitää pois julkisuudesta.

Henkilökohtaisesti ajateltuna kyse on kahden koulukunnan yhteen sovittamisesta. Vanhaliitto ja Uusiliitto kohtaavat ja siinä on asioita molemmin puolin, jotka tuntuvat vieraalta. Oman näkemykseni mukaan siellä kulmauksessa on tilaa molemmille koulukunnille ja aidolla yhteistyöllä olisi mahdollisuus luoda rinkulasta jälleen hornankattila.

Siksi viestini onkin, molemmin puolin, lopettakaa lapset (iästä riippumatta) tämä naurettava pelleily, yrittäkää katsoa toisen näkökannalta ja tulkaa puoliväliin vastaan!! Nyt olisi mahdollisuus luoda jotain hienoa ja hämeenlinnalaista.

Ja jos aioit vastata, että ei me mutta noi, niin älä vaivaudu. Laita feisbuukissa tai soita. Sitä paskaa on kaikki saanut lukea ja kuulla liian pitkään.

Voin toimia välimehenä, jos muuten on niin vitun vaikeeta. Ugh, olen puhunut.

Modet voi siirrellä kannattajatoiminnan puolelle jos näkee aiheelliseksi.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Näistä ongelmista olen joidenkin Kannattajat-aktiivienkin kanssa puhunut ja kovasti minua on yritetty sinne puolelle kääntää niiden keskustelujen tuoksinnassa. En ole tulossa. Olisin ehkä saattanut harkita, jos tämä paskapuhe ei olisi näin voimakasta.

Älä veikkonen meikäläisen takia jätä menemättä. Itse en varsinaisesti kuulu mihinkään ja antipatioideni syyt olen joskus tännekin naputtanut.

Parastahan siis olisi jos yhteistuumin saataisiin ääntä ja tunnelmaa nostettua, eilen pelin loppupuolella oli ajoittain hyvää yhteishuutoa johon muukin halli lähti hyvin mukaan. Ainakin tarkkailuasemaltani nähden.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Älä veikkonen meikäläisen takia jätä menemättä. Itse en varsinaisesti kuulu mihinkään ja antipatioideni syyt olen joskus tännekin naputtanut.

Enpä minä kenekään yksittäisen nimimerkin takia päätöksiäni tee. Olen oman polkuni valinnut, eikä minulla varsinaisesti ole penniäkään kiinni kummankan ryhmittymän tekemisissä.. Rakastamani seuran puolesta ryhmittymien yhteistyö olisi erittäin hyvä asia ja siksi juttujani kirjoitan ja mahdollisen yhteistyön kannalta väärien tietojen levittäminen on erittäin vahingollista, liittyivätpä ne Sikakatsomo ry:hyn tai kannattajiin.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä oli se uusi instrumentaalinen disco biisi jonka tahdissa Kannattajatkin pomppi? Jäi päähän soimaan ja tänään telkkarista kuulu sama biisi jostain muustakin hallista.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep, juuri tuo. Tuon Santsun linkittämän videon n. 1.30 minuutin kohdalla alkava jumputus jäi samantien korvamadoksi positiivisessa mielessä. Tuli ihan vanha 90-luvun teknokausi mieleen. Näytti aiheuttavan kannattajissakin mukavasti pogoilua. Sopii kyllä hyvin matsiin vsikka hevin nimeen vannonkin yleensä musavalinnoissa.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laitetaan siis tännekin tämä video joka antaa kuvaa tämän kauden sisääntulosta niin voi kaikki muodostaa sen oman näkemyksensä.

Jos jotain jää kiinnostamaan kyseinen oikea sisääntulo kappale (eikä siis se Oranssi) niin tässä linkki vielä siihenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No tämähän nyt ei anna mitään muuta kuvaa kuin täysin vääristyneen kuvan. Tuossa videossa on lähes samanlainen se videotaulupätkä kun numerot juoksevat nollaan ym. show. Se mikä tälle kaudelle uudistettiin ja jota mainostettiin jopa lehdissä oli ennen tuota. Eli korvasi sen Hämeen Linnassa kuvatun pätkän ja Finlandian. Oranssi kappale ja sen aikainen "valoshow" siis puuttuu. Kun ne saadaan esille, niin sitten vasta voi muodostaa mielipiteensä. Ne kerran nähneenä, ymmärrän kyllä miksi niitä ei missään ole näytillä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös