Yhdessä tehtäisin varmasti joo, mutta C5:n perselävet ovat kuulemma ihan virallisesti linjanneet etteivät tee Kannattajien kanssa yhteistyötä. Missään muodossa.
Lopettakaa nyt vittu tämä paskanjauhanta.
Ei pitänyt regoida, mutta pakko kun tämä "sota" alkaa levitä tännekin.
Moni minut tietää ja tuntee ja siksi sanokin ennakkoluuloja hälventääkseni, että itse erosin Sikakatsomo ry:stä eilisellä päivämäärällä henkilökohtaisten ajankäyttöongelmien takia. Näistä ongelmista olen joidenkin Kannattajat-aktiivienkin kanssa puhunut ja kovasti minua on yritetty sinne puolelle kääntää niiden keskustelujen tuoksinnassa. En ole tulossa. Olisin ehkä saattanut harkita, jos tämä paskapuhe ei olisi näin voimakasta.
Muutama asia. Sikakatsomo ry ei ole tehnyt minkäänlaista päätöstä yhteistyötä vastaan. Itseasiassa viimeinen päätös, joka sielä tehtiin, oli yhteistyöpäätös yhteishuudoista, kun Kannattajat majailivat vielä toisella puolella hallia.
Kuitenkin faktaa on myös se, että jotkut asiat kannattajakatsomoa synnytettäessä närästää joitakin henkilöitä ry:n sisällä.
Omasta mielestäni turhaan. Nämä yksityishenkilöiden väliset yksityisasiat tietävät ne jotka tietävät, ja mielestäni ne on syytä pitää pois julkisuudesta.
Henkilökohtaisesti ajateltuna kyse on kahden koulukunnan yhteen sovittamisesta. Vanhaliitto ja Uusiliitto kohtaavat ja siinä on asioita molemmin puolin, jotka tuntuvat vieraalta. Oman näkemykseni mukaan siellä kulmauksessa on tilaa molemmille koulukunnille ja aidolla yhteistyöllä olisi mahdollisuus luoda rinkulasta jälleen hornankattila.
Siksi viestini onkin, molemmin puolin, lopettakaa lapset (iästä riippumatta) tämä naurettava pelleily, yrittäkää katsoa toisen näkökannalta ja tulkaa puoliväliin vastaan!! Nyt olisi mahdollisuus luoda jotain hienoa ja hämeenlinnalaista.
Ja jos aioit vastata, että ei me mutta noi, niin älä vaivaudu. Laita feisbuukissa tai soita. Sitä paskaa on kaikki saanut lukea ja kuulla liian pitkään.
Voin toimia välimehenä, jos muuten on niin vitun vaikeeta. Ugh, olen puhunut.
Modet voi siirrellä kannattajatoiminnan puolelle jos näkee aiheelliseksi.