Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 361 914
  • 6 884

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
0,4l 5€ on ok mutta jos siinä tuopissa on n. puoltoista shottilasillista vähemmän olutta siinä menee vati nurin?

Myöskään tuo "ostaisin kaksi" selitys ei mene läpi sillä n. 80% porukasta ei näin tee. Itselleni ei ainakaan 10 vuoteen enää ole toiminut se, että "ostanpa kaksi olutta kun kerta saa euron halvemmalla kuin monissa muissa halleissa".

Jos asia esitettäisiin ennen kauden alkua niin, että "jos korotamme oluen ja kahvin hintaa eurolla, meillä olisi nyt mahdollisuus saada laadukas kakkossentteri heti kauden alusta eikä tarvitsisi odottaa lokakuulle" niin tuskin monikaan asiasta valittaisi.
No johto näkee myynnin ja tuotot, laskekoot sitten ite. Niin naurettavaa kuin se onkin, niin ihminen ei ole looginen olento , vaan se toimii usein hieman vinkurasti. Tästä syystä 5€ ja 0,4 toimii, mutta 0,33 ei.

Tosin minua tuo ei koske koska en juo kaljaa peleissä muutenkaan. Kahvia kylläkin, tosin 2,5€ hinnalla en juo kuppiakaan 1,5€ hinnalla join kaksi ja kirosin, egellä joisin kolme kuppia ja olisin onnellinen. Mutta koska nämä on subjektiivisia näkemyksiä, niin ihan se ja sama mitä täällä laukoo, sanoo sitten että 5€ tai 2€ niin vain ja ainoastaan johtoporras sen todellisuuden tietää.

Sitä en kyllä ihan niele että 0,33 määrässä niin porukka jättäis pelissä sen yhteen jos kerran yleensäkkin kaljalle menee. 0,5 koossa vielä asian uskon ja ymmärrän.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kahvikausikortti olisi kiva. Vaikka sellainen 50€ kaudessa ja sillä saisi sitten kitata kaffetta mielin määrin. Kaljakausikorttia tuskin tulee ikinä, kun ajat ovat mitä ovat.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Jos asia esitettäisiin ennen kauden alkua niin, että "jos korotamme oluen ja kahvin hintaa eurolla, meillä olisi nyt mahdollisuus saada laadukas kakkossentteri heti kauden alusta eikä tarvitsisi odottaa lokakuulle" niin tuskin monikaan asiasta valittaisi.
Ottamatta kantaa oluen hinta-keskusteluun (taitaa olla aika keskihintaista Rinkulalla verrattuna muihin liigapaikkakuntiin), niin Kerho ei taida varsinaisesti odottaa sentteriä lokakuulle tai joitakin tulevia alennusmyyntejä. Kuulemani mukaan kahdesti on ollut jo sentteri haarukassa, mutta matka on pojilla vienyt jonkin verran pohjoisempaan.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Melkein joka paikassa on kaljan hinta 6€ nykyään(ainakin Hämeenlinnassa).
On muuten aika harvassa mun mielestä ne paikat, missä maksaa kuus euroa bisse, vieläpä 0,4-litrainen niin kuin hallilla. Tai sitten en vaan käy just niissä paikoissa. Mutta tosiaan, samat hinnat oli viime kaudellakin. Vitutti ne vähän jo silloinkin, mutta toisaalta kun tekee mieli kaljaa, niin tulee se yleensä ostettua, oli se 4 tai 6 euroa. Voi olla että harvemmin sitten tekee mieli.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No johto näkee myynnin ja tuotot, laskekoot sitten ite. Niin naurettavaa kuin se onkin, niin ihminen ei ole looginen olento , vaan se toimii usein hieman vinkurasti. Tästä syystä 5€ ja 0,4 toimii, mutta 0,33 ei.

Tosin minua tuo ei koske koska en juo kaljaa peleissä muutenkaan. Kahvia kylläkin, tosin 2,5€ hinnalla en juo kuppiakaan 1,5€ hinnalla join kaksi ja kirosin, egellä joisin kolme kuppia ja olisin onnellinen. Mutta koska nämä on subjektiivisia näkemyksiä, niin ihan se ja sama mitä täällä laukoo, sanoo sitten että 5€ tai 2€ niin vain ja ainoastaan johtoporras sen todellisuuden tietää.

Sitä en kyllä ihan niele että 0,33 määrässä niin porukka jättäis pelissä sen yhteen jos kerran yleensäkkin kaljalle menee. 0,5 koossa vielä asian uskon ja ymmärrän.

Huhhuh. Se on nyt ihan vitun sama maksaako se kalja 5 tai 6 euroa. Kuinka joku edes viitsii nähdä vaivaa ja kirjoittaa tälläisestä asiasta tänne??
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä ymmärrän varsin hyvin, että kaikista juomisista ja syömisistä pyritään repimään voittoa niin paljon kuin mahdollista. Jossain se raja tietysti menee mutta niin kauan, kun on tuotteilla menekkiä niin hintoja tuskin lasketaan. Kyllä mä aina kahvin ostan joka pelissä vaikka maksaakin sen 2€, joka on mielestäni vielä kohtuu hinta. Mielummin ylihintaa kahvista kuin lipuista/kausareista.

Kenenkään taloutta 1€:n hinnannousu tuskin kaataa mutta periaate kysymyksiähän nämä joillekin ovat. Itseäni ei harmita maksaa euron ylihintaa, koska rahat menevät kannattamalleni seuralle. Tosin voin ihan hyvin jättää ostamattakin jos siltä tuntuu, kun kukaan ei siihen pakota.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huhhuh. Se on nyt ihan vitun sama maksaako se kalja 5 tai 6 euroa. Kuinka joku edes viitsii nähdä vaivaa ja kirjoittaa tälläisestä asiasta tänne??
Tässä olet mielestäni TODELLA väärässä ja josta pitäisi myös sen seurajohdon olla hereillä. Se tapahtuma on kokonaisuus, siihen vaikuttaa todella paljon myös se miten paskasilta ne hinnat vaikuttaa sille kävijälle, että tuleeko se uudestaan. Tämä on sitten ihan oikea ja tutkittu fakta.

Jossain vaiheessa se raja tulee aika monelle tavantallaajalle vastaan, että se kokonaisuus painuu vaan sellaiseksi, että se ei enää vaan kiinnosta, kun se pelkkä lippukaan ei riitä vaan sitä törkeetä ylihintaa pitää maksaa myös joka tiskillä. Moni maksaisi mieluummin sitten vaikka sen kalliimman lipun ja ostais halvemman kahvin jne. kuten yllä esitettiinkin 50€ kahvikortin muodossa.

Markkinataloudellinen tosiasia on se että ihminen muodostaa mielikuvan asioiden hinnoittelusta ja niiden kanattavuudessa omaan tilanteeseen ja haluihin nähden sen kokonaisuuden perusteella ja valitettavasti se kaljan hinta vaikuttaa siihen. Se on nopeesti lähi bubissa vetään isompaa kaljaa halvemmalla ja kattomassa peliä ruudulta, kun se lippu + kalja maksaa hallilla sitä luokkaa että normi jamppa menee baarista nukkuun sen määrää kaljaa jälkeen, jolla just saa ketutuksen hallilla.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jossain vaiheessa se raja tulee aika monelle tavantallaajalle vastaan, että se kokonaisuus painuu vaan sellaiseksi, että se ei enää vaan kiinnosta, kun se pelkkä lippukaan ei riitä vaan sitä törkeetä ylihintaa pitää maksaa myös joka tiskillä.

Lippu, joka on btw Suomen halvimpia...suosittelen tilalle alkoholitonta vaihtoehtoa, saat makkarankin kaupan päälle halvemmalla kuin bissen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Lippu, joka on btw Suomen halvimpia...suosittelen tilalle alkoholitonta vaihtoehtoa, saat makkarankin kaupan päälle halvemmalla kuin bissen.
Kiitos, mun yli 20 vuoden liigahistorialla ja 4 kaljalla (kaksi yhdessä pelissä ja kun en enää tajunnut pelistä mitään niin totesin että paikanpäällä kiekkoa ei voi seurata ja juoda kaljaa) se alkoholiton kuulostaa himpuran pahalle :D

Pointtina ei ollut että puhutaanko kaljasta, kahvista vai siitä makkarasta, vaan siitä kokonaisuudesta. Mä olen huomannut jo itsessäni sen että kun aiemmin menin junnujen peliä vislaan niin, vaikka kahvit oli tuomarille ilmasia, niin sittemmin kun homma meni yksityiseksi ja hinnat pomppas eurosta kahteen tai lähes, niin muuten putos kahvin juontikin. Eikä nyt ole edes kyse siitä ettei rahaa löytyis, en vaan mieltänyt sitä kahvia sen vaihtoehtoiskustannuksen arvoiseksi. Mä muuten niille junnuille maksoin 95% ajasta sen rahan, vaikka se mulle ilmanen olikin, maksoin jopa yhdelle joukkueelle makkaran viimetalvena, kun lupasin että laskusta otan sen summan pois, kun ei vaan käteistä ollut, vaikka nekin on yleensä kuuluneet "palkkioon". Mutta en olisi siitä makkarastakaan 3€ maksanut, olisin sitten jättänyt syömäti. En edes tiedä miksi, kipuraja vaan oli jossain sen 1,5€ yläpuolella. Toisaalta jos siis en olisi sitä 3€ suostunut maksamaan, niin ei olisi minulta ko. joukkue tienannut mitään. Ei edes sitä euron? voittoa, jonka nytten saivat. Jossain siis kulkee se raja, kuten verotuksessakin, että ne erotulot jotka sillä saa ei enää kata sitä määrää minkä verran vähemmän tavaraa ostetaan, kiitos hinnan nousun.

JYP nyt parhaillaanhan just tuota testaa että kauan ne ihmiset jaksaa käydä pelkästään istumassa, samaan aikaan kuin hallin kapasiteetti pienenee, joskus sekin kysyntä sitten lakkaa kun tarpeeksi pihtaavat. Sitten on tyhjiä paikkoja ja vitutus. Kysyntä ja hinta kun korreloi, käytännössä aina.

PS. Tuon joukkueen JoJo on muuten kiva naikkonen ja muisti kittää minua sitten myöhemmin keväällä, kun en makkaraa laskuttanut. Win - win kai molemmille?
 
Viimeksi muokattu:

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Jos haluaa se oluen juoda, onko sillä väliä maksaako se neljä, viisi tai kuusi euroa? Muistetaan kuitenkin, että jokainen euro menee sen rakkaan seuramme hyväksi. En minä ainakaan hae mitään päivän diiliä, jos lähden peliin ja haluan siellä oluen ottaa.

Jos jossain paikassa suostun ilomielen maksamaan hieman ylihintaa oluesta niin se on HPK:n peli.

Juuri näin. Sitäpaitsi kympillä saa kaksi. Kyllä sitä mielellään seuraa kannattaa tällä muotoa.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Joku viisi euroa 0,33 tölkistä kaljaa on mulle hallilla ihan ok. 0,33 on ihan sopiva annos erätauolle. Aistit pysyy terävämpinä eikä sitä viimeistä tilkkaa täydy kulauttaa kiireessä erän alkaessa. Muutama matsibisse on usein ihan paikallaan, mutten ainakaan minä halua esiintyä pahemmin päihtyneenä paikassa jossa on paljon lapsia ja nuoria. Ja jos seura saa hiukan kovemmalla hinnalla vähänkin enemmän rahaa itselleen, aina parempi.

Itse olen täysin tyytyväinen hallin hintatasoon ja tarjontaan - varsinkin verrattuna pääkaupunkiseudun halleihin. Tai joo, joku hyvä savuinen skottilainen single malt -viski (4 cl / 10 e) oikeasta lasista nautittuna voisi kyllä olla ihan jees lisäys valikoimiin... ;)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Toisesta ketjusta poimittua:
Tässähän joutuu hipsimään kohta jo hallille.
Itse kunkin on ehdottamasti syytä tehdä näin, jos vain suinkin kynnelle kykenee, sillä tänään peliä seurasi paikan päällä suorastaan naurettavat 2600 silmäparia. Halli oli siis HPK:n kauden toisessa kotiottelussa puolillaan. Lukema on käsittämättömän surkea, sillä esimerkiksi vuosi sitten kauden toinen kotiottelu - joka pelattiin niin ikään tiistaina, Pelicansia vastaan - keräsi noin 3400 katsojaa, eikä yleisömäärä jäänyt YHDESSÄKÄÄN kauden 2012-13 kotiottelussa alle 3300:n.

Ostinkin jo eilen liput lauantaiseen Tappara-peliin, ja haastan kaikki Kerho-henkiset palstaveljet ja -siskot tekemään samoin: eiköhän pistetä Rinkulan yleisömäärä alkamaan taas reilusti nelosella!
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Täytyy kyllä ihmetellä tuota yleisömäärää. Luulisi että näin kauden alussa olisi innostusta kun on pitkä aika taas odotettu että pelit alkaa. Itse en näin etäkannattajana pääse ikävä kyllä paikalle kovin usein, mutta kävisin varmasti jokaisen mahdollisen pelin jos lähempänä asuisin! Kaikki vaan hallille jotka pystyvät!

Mikä on muuten asetettu tällä kaudella Kerhon puolesta yleisötavoitteeksi? Ei ole itselle sattunut silmään.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mikä on muuten asetettu tällä kaudella Kerhon puolesta yleisötavoitteeksi? Ei ole itselle sattunut silmään.

3700 jos en väärin muista ja tuohan on sama kuin viime kaudella, mutta itse en ihmetellyt tuota yleisömäärää sillä Lukko ei olisi edes vkl mikään kauhea yleisöhoukutin en tiedä mistä johtuu, mutta niin se vain on. Lauantain peliin Tapparaa vastaa odotan sitä 4000 katsojaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
3700 jos en väärin muista ja tuohan on sama kuin viime kaudella, mutta itse en ihmetellyt tuota yleisömäärää sillä Lukko ei olisi edes vkl mikään kauhea yleisöhoukutin en tiedä mistä johtuu, mutta niin se vain on. Lauantain peliin Tapparaa vastaa odotan sitä 4000 katsojaa.

Kyllähän se on aina huomattu, että yleisöä tulee kun Kerho menestyy hyvin. Eiköhän tämä voitto ihmisiä paikalle houkuttele lauantaiksi. Oli kyllä suuri pettymys tuo 2700 katsojaa.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Kuten Santsukin sen tuossa ilmaisi, niin tiistai ja Lukko ei ole Hämeenlinnassa mikään unelmapeli yleisön kannalta. Väittäisin mutulla Lukkoa kaikkein vähiten kiinnostavaksi joukkueeksi Hämeenlinnassa, joten siinä mielessä tulos ei ole yllätys.

Toisaalta Kerhon markkinointipumpun pitäisi juuri tällaisiin peleihin panostaa jollain erikoiskampanjalla tai -tapahtumalla yleisön huokuttelemiseksi. Nyt sitä ei ollut ja tulos oli tämä. Annan siis moitteet tästä Kerholle...
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Perhelippu myyntiin kaikkiin paitsi jokeri ja ifk peleihin + seisomapaikat 10e/kpl.

Perheet syö ja juo. Seisomakatsomolainen juo. Noin niinkuin keskimäärin.

Olis hienoa kun seisomaliput olisi loppuunmyyty lähes aina. Tunnelmakin siitä kohoaisi.

Siinä lääke. Saa käyttää, mutta ei ole pakko.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Hmm...nostamatta tässä nyt Kerhon markkinointia millekään jalustalle, niin ilmeisesti tämä mainitsemasi "Kerho" löytyy n. 1000-1500 hämeenlinnalaisen peilistä.

No jaa...nykypäivänä ihmisellä on paljon muutakin tehtävää ja vaihtoehtoa, kuin käydä kaksi kertaa viikossa lätkää katsomassa. Ei voi olettaa, että ihmiset uskollisesti tulevat hallille joka peliin ja maksavat siitä vain sen vuoksi, että Kerho ansaitsee kannustusta. Kaikki tietää, että Lukko ja tiistai yhdistettynä ei ole mikään suururheilujuhla, joten ei voida satunnaiskatsojia poissaolosta syyllistää, jos tuote on huono ja tässä tapauksessa en puhu jääkiekon tasosta vaan markkinoinnista ja oheistapahtumista. Viime vuonna onnistuttiin hyvin näiden tapahtumien luontien suhteen. Esim. Jykän paidan jäädytys tiistaina HPK-JYP pelissä, perhetapahtumia jne...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eihän Kerho tässä mitään syyllistä, mutta minä potkin perseelle. Näillä hinnoilla ja kilpailukykyisellä joukkueella on aikamoista vässyköintiä, jos kissanristiäiset ja laiskottelu vievät noin suurelta osalta seuraajista voiton.

HUOM. tämä siksi, että NIIN vähän porukkaa oli eilen. Ei voi kaikkea pistää kummankaan osapuolen piikkiin, varsinkaan seuran. 3300 olisi ymmärtänyt.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Eihän Kerho tässä mitään syyllistä, mutta minä potkin perseelle. Näillä hinnoilla ja kilpailukykyisellä joukkueella on aikamoista vässyköintiä, jos kissanristiäiset ja laiskottelu vievät noin suurelta osalta seuraajista voiton.

Samaa mieltä kun puhutaan ns. "hardcore-faneista".

Katsojapotentiaalissa on kuitenkin isompi määrä näitä satunnaiskävijöitä, joita pitäisi vaan jaksaa ja osata Kerhon markkinakoneiston houkutella hallille, niin räntämyrskyssä marraskuun tiistaina kuin lauantain HIFK peliin.

Esim. en edelleenkään ymmärrä tuota nykykäytäntöä, että hallilta ostettuna rangaistaan ex-tempore peliinlähtijää 2 euron "rangaistusmaksulla". Omaan budjettiin tämä ei tekisi lovea, mutta tunnen itsekin kourallisen katsojia, jotka ovat vähentäneet peleissä käyntiä juuri tähän perustuen.

Kerhon pukuosaston pitäisi tehdä mahdollisimman helpoksi ja kiinnostavaksi saada ihmiset sisään kannustamaan ja kuluttamaan rahaa Kerhoon... Siihen tarvitaan muutakin nykyisillä pelimäärillä, kuin pelkkä kiinnostava joukkue ja hyvä peli.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho potki itseään niin rankasti munille, kun pelasi umpisurkean ja haluttoman kauden ensimmäisen matsin kotona Pelicansia vastaan. Se oli niin jäätävän paska suoritus että en ihmettele yhtään että katsojat jättivät seuraavan kotipelin, eli eilisen Lukko matsin, väliin. Itse kun kävelin Pelicans matsin jälkeen hallista ulos, niin lähes joka toinen ihmisjoukko päivitteli pelin surkeutta ja varsinkin sitä miten voi kauden ekassa pelissä olla yritys ja halu nollassa. Samalla kuuli samojen ihmisten juttelevan että jää pelit väliin, kunnes peli alkaa kiinnostamaan poikia. Eli kyllä se paras ja pahin markkinointi on se, miten joukkue pelaa. Nyt kerho pilasi sen sauman kauden ekassa pelissä niin pahasti kuin ikinä voi, ja harva haluaa pahaa mieltä ja vitutusta ehdoin tahdoin ihan heti uudestaan. Ja näitä ihmisiä kutsutaan niiksi vakikatsojiksi, jotka eivät ole Hard core porukkaa, mutta eivät myöskään omaa kausaria, eli se tärkein hallilla käyvä muuttuva osa, jotka on seuranneet kerhoa sen 20-30 vuotta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jotenkin mua ihmetyttää että tämän kaltainen keskustelu joko herää tai johtaa aina samoihin lopputuloksiin, vain herätäkseen seuraavana syksynä uudestaan. Osa porukkaa haukkuu katsojat, se taatusti toimii, osa haukkuu myynnin ja markkinoinnin ja kolmannet tarjoaa konkreettisia muutoksia, syitä ja virheitä johdolle. Lopputuloksena on että tää keskustelu painuu unholaan, mikään ei muutu ja ensi syksynä näihin samoihin aikoihin auringon edelleen paistaessa ja ulkona kun on lämmintä 20 astetta niin tää keskustelu taas herää henkiin.

Kun kerran johtoporras on Liigan huonoimmalla kausikortilla varustetun joukkueen johdossa ja nämä samat ex-tempore lipun ostajien rankomiset yms. on jo ehdotettu aiemminkin ja mikään ei ole muuttunut, niin voisko tän keskustelun lopettaa turhana? Ihan se ja sama että moniko on sitä mieltä että se on jonkun katsojan vika, mikä sinällään on kyllä todella humoristinen mielipide, että te ja HPK omistaisi jonkun toisen elämän ja päätäntävallan, tai että kuinka paljon johto perseilee, tää on niin nähty tää keskustelu jo. Nyt samat jampat kirjottaa samaa tekstiä kuin viimevuonna samaan aikaan...

Karavaani kulkee ja sudet räksyttää... vai miten se oli.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kerho potki itseään niin rankasti munille, kun pelasi umpisurkean ja haluttoman kauden ensimmäisen matsin kotona Pelicansia vastaan. Se oli niin jäätävän paska suoritus että en ihmettele yhtään että katsojat jättivät seuraavan kotipelin, eli eilisen Lukko matsin, väliin. Itse kun kävelin Pelicans matsin jälkeen hallista ulos, niin lähes joka toinen ihmisjoukko päivitteli pelin surkeutta ja varsinkin sitä miten voi kauden ekassa pelissä olla yritys ja halu nollassa. Samalla kuuli samojen ihmisten juttelevan että jää pelit väliin, kunnes peli alkaa kiinnostamaan poikia. Eli kyllä se paras ja pahin markkinointi on se, miten joukkue pelaa.

Kyllähän tässä toveri on surullisen oikeassa: jokaisella paikkakunnalla seuraavan pelin yleisömäärään vaikuttaa se miten joukkue pelaa, ja aivan korostuneen paljon se vaikuttaa niillä paikkakunnilla joilla jääkiekkoon suhtaudutaan kovin intohimoisesti, jollaiseksi siis Hämeenlinnankin lasken. Tavallinen rivikatsoja ei taatusti maksa lipusta ellei tuote ole kunnossa, ja tuote on tasan siinä kunnossa kuin missä edellinen (koti)peli on sen osoittanut olevan. Tähän vielä päälle se että oli tiistai ja vastassa Lukko, niin soronoo.. Porissa on aivan samoin nähty surkeiden perjantai/lauantai pelien jälkeen lukuisia yleisöfloppeja, kun heti seuraavana tiistaina on sitten tullut kylään jokin porilaisille äärimmäinen HMV-porukka, kuten Blues tai SaiPa..
 

VIpelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän tässä toveri on surullisen oikeassa: jokaisella paikkakunnalla seuraavan pelin yleisömäärään vaikuttaa se miten joukkue pelaa, ja aivan korostuneen paljon se vaikuttaa niillä paikkakunnilla joilla jääkiekkoon suhtaudutaan kovin intohimoisesti, jollaiseksi siis Hämeenlinnankin lasken. Tavallinen rivikatsoja ei taatusti maksa lipusta ellei tuote ole kunnossa, ja tuote on tasan siinä kunnossa kuin missä edellinen (koti)peli on sen osoittanut olevan. Tähän vielä päälle se että oli tiistai ja vastassa Lukko, niin soronoo.. Porissa on aivan samoin nähty surkeiden perjantai/lauantai pelien jälkeen lukuisia yleisöfloppeja, kun heti seuraavana tiistaina on sitten tullut kylään jokin porilaisille äärimmäinen HMV-porukka, kuten Blues tai SaiPa..

Näin juuri! Ensin Kerhon pelaajat nolasi itsensä surkealla kotiavauksella. Tämän jälkeen jo tiesi, että katoa tulee ja aiheesta. Siinä vaiheessa toimisto olisi ehkä vielä voinut pelastaa jotain jollain pikakampanjalla, tai sitten ei. Joka tapauksessa, kyllä nykyisin jokaisella tiistaille kannattaisi jo ennen kautta keksiä jotain teemaa, kampanjaa tai muuta ekstraa, ellei vastustaja nyt satu olemaan akselilta Jok/HIFK.

Fanien syyllistäminen on aina yhtä tyhjän kanssa. Pidetään se tuote (pelaajien otteet kaukalossa) eilisenkaltaisessa kunnossa ja fiksuja markkinointiratkaisuja siihen päälle, niin yllättäviä notkahduksia ei tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös