Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 359 015
  • 6 884
Suosikkijoukkue
Hpk, HcRaPo
Kävin tänään hakemassa kotipeleihin liput paikallisesta urheilu kaupasta 13 aikoihin ja alkoi näyttämään aika hyvältä jo hallin täyttyminen. Jos ei vielä ole lippua, nii ite olisin jo.
 

Nuggumatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild
Ilmeisesti myös Hassinen pysäköi täällä.

Hassinen pysäköi joko siihen "hallipäälikkö" paikalle tai toimiston eteen... mutta se nyt ihan sama sille minne autonsa jättää kun ei se sieltä halillta ennen kymmentä lähde kuitenkaan.

Tästähän oikein juttua rupes puskemaan ja hyvä näin, ehdotuksia tulee puolelta jos toiselta ja keskustelu käy kuuumana.

Niin sinne poltsarille on tulossa asuintaloja... juu se on sitten parkit ravarilla ja tiiriössä josta nonstop linkku vie ihmiset hallille...
 

d2uce

Jäsen
Vähän huonosti oli ehkä suunniteltu tämä playoff-lippujen myynti tuolla Patria-areenalla. Tasan 9.00 aikaan jonoa oli jo fanikaupan ohi ja se siitä kasvoi ulko-ovelle asti kunnes myynti alkoi 9.15. Eihän tässä muuta, mutta kun kioskilla oli tasan yksi likka myymässä, niin hidastahan se oli. 45 minuuttia jonotin itse.

Äskettäin kävin liput hakemassa molempiin otteluihin. Edelläni jonossa oli muutama ihminen, ehkä neljä tai viisi, ja huokaisinkin jo helpotuksesta. Kyllä siinä miltei puoli tuntia joutui silti jonottamaan ja jonoa olikin kertynyt liki ulos saakka, kun lähdin.

Tasan yksi täti myymässä lippuja ja hänkin joutui soittamaan apua. Ilmeisen perseestä tuo kausikorttilaisten lipunvaraussysteemi tai sitten koulutus ollut kovin vajavaista.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itsehän eksyin hakemaan tikettejä tuossa noin klo 11 ja silloin jonoa oli noin 6 henkeä ennen allekirjoittanutta. Kesti noin puolituntia kun ite lippuja pääsin ostaan ja siitä kun avasin suuni ja lähdin menemään kului itsellä noin about 2 min...

Siinä ennen kun omaan vuoroon pääsin niin ohi mennen kuulin ja näin kuinka uusi myyjä tuli paikalle ja alkoi murehtimaan että ei ollut muita tunnuksia lippupisteelle niin ei voinu muuta kun yhdellä koneella myydä. Siinä sitten oli muutakin sekoilua ku tulostettii vääriä lippuja ja niitä sitten korjattii manuaalisesti syöttämällä lipun numeroita koneelle....

Eli pointtina siellä ei ollut mahdollista saada toista myyjää ja toisekseen säätöä muutenkin joten aikaa kulu turhaan... itse osto oli nopeaa...

Btw tästä pysäköinnistä niin tuossa ihmettelin yhdessä pelissä että miksei siihen hyvä veli parkkipaikan kohdalle kadun varteen kukaan pysäköi. Oli pakko oikein kysyä että onkohan sallittu paikka. JV esimiehen mukaan kyllä siihen saa pysäköidä eikä kukaa ole sakkoja saanu.
No siinä auto nökötti sitten ihan muutaman askeleen päässä ovesta vaikka tulinkin peliin erän myöhässä
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Itse hain pojalleni lipun 5-6 välillä, jolloin siellä oli sählätty totaalisesti ja myyty play-off kausikorttilaisten paikkoja. Mitenköhän Kerho meinaa hyvittää tämän niille jotka ostivat kausikortin?
 
Suosikkijoukkue
Hpk, HcRaPo
Itse hain pojalleni lipun 5-6 välillä, jolloin siellä oli sählätty totaalisesti ja myyty play-off kausikorttilaisten paikkoja. Mitenköhän Kerho meinaa hyvittää tämän niille jotka ostivat kausikortin?

Minä käsitin sen niiin, että oli myyty kausikorttilaisten paikkoja, joita olisi varattu heille johonkin tiettyyn päivään asti ja jos ei ole lunastaneet niin tulevat myyntiin.
 

Host

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Heimon Breams ja Suomenniemen Urheilijat
Minä käsitin sen niiin, että oli myyty kausikorttilaisten paikkoja, joita olisi varattu heille johonkin tiettyyn päivään asti ja jos ei ole lunastaneet niin tulevat myyntiin.

Maanantai 9.3 oli kausikorttilaisten mahdollisuus lunastaa liput perjantain 13. ja tiistain 17.3 peleihin. Ja ne liput joita ei kausikorttilaiset eilen lunastaneet, avautuivat tänään tiistaina myyntiin.
Firmallamme on neljä kausaria, ja itse menin Intersportiin lunastamaan yhtä lippua, myyjä esitti että minun tulisi ostaa niillä kaikilla neljällä kausikortilla liput, koska järjestelmä ei anna myydä ainoastaan yhtä lippua? Ja 20 minuutin "arpomisen" ja yhteydenoton HPK:n toimistolle(jonka itse tein) jälkeen ainoa mahdollisuus oli ajaa HPK:n toimistolle ja käydä sieltä lunastamassa lippu. Tämä kaikki tuska siitä että Intersportin koneelle ei oltu asennettu jotakin ohjemiston palikkaa. No, sainpahan ainakin lipun peliin, mutta aikaa siihen meni lähes tunti. Ja mikä parasta, eipä toimistolla edes pahoiteltu tapahtunutta, vaan rouva keskittyi tuskailemaan omaa työpäiväänsä joka kestää kuulemma liian pitkään? Hienoa palvelua!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
1. Hyväveli-alue
Jäähallin edessä oleva asfaltoitu parkkialue on varattu sponsoreiden, saunakavereiden ja seuran omien henkilöiden käyttöön.
Arvio: Täällä ei ongelmia olekaan, toimiva ratkaisu. Ilmeisesti myös Hassinen pysäköi täällä.
Pysäköintikortteja olemassa paljon enemmän kuin parkkipaikkoja ko. alueella, varsinkin remontin aikana. Ihan hyvä paikka jos tulee kohtuullisen ajoissa peliin ja siis saa paikan. Poislähdössä ei niin kauhean hyvä paikka syistä jotka Edit aiemmin esitti.
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maanantai 9.3 oli kausikorttilaisten mahdollisuus lunastaa liput perjantain 13. ja tiistain 17.3 peleihin. Ja ne liput joita ei kausikorttilaiset eilen lunastaneet, avautuivat tänään tiistaina myyntiin.

Aikamoista perseilyä, josta tällä kertaa pääsin hyötymään.

Jos tosiaan tämä oli tarkoitus, niin Lippupiste myi minulle puhelimitse liput täysin ongelmitta ja ilman jonotteluja maanantaina, vaikka minulla ei kausikorttia olekkaan.

Tuskin malttaa odottaa perjantaita..

Liput on myös ratkaisevaan neljänteen peliin Kuopioon :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Aikamoista perseilyä, josta tällä kertaa pääsin hyötymään.

Jos tosiaan tämä oli tarkoitus, niin Lippupiste myi minulle puhelimitse liput täysin ongelmitta ja ilman jonotteluja maanantaina, vaikka minulla ei kausikorttia olekkaan.

Ööö... Siis sinun ostamillesi paikoille ei ole kellään kausaria? Olenko nyt jotenkin kujalla?
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ööö... Siis sinun ostamillesi paikoille ei ole kellään kausaria? Olenko nyt jotenkin kujalla?


Ei, ku MINÄ olin se joka olin pahasti kujalla.

Ymmärsin, että vain kausikorttilaiset saivat ostaa lippuja maanantaina ja muille ne olisi tulleet myyntiin vasta tiistaina. Tästähän ei ollut kysymys.
 

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Saatiin se hieno halli tosiaan, mutta kyllä se äänentoisto kusee edelleen. Puheesta saa sen 50% selvää ja toinen puolet menee harakoille. Musiikki kuuluu, mutta kai sen pitäisi hieman paremmin soida. Ehkä nämäkin ongelmat olivat tänään tietyllä tapaa huomioita, kun oli viitsitty ennen ottelun alkua laittaa videotaululle ketä palkitaan jne. Ongelmana voi olla se, että ääniä ei olla testattu täydessä hallissa, jossa on paljon ihmismuminaa ja vilskettä.

Turkuhalliako tässä ollaan tekemässä? Jjjjoooooooouuuukueeet tasalukuiset kuului tänään lähes joka kerta, mikä on erittäin ärsyttävän kuulloista kun alkua venytetään. Ja muutenkin olisi ihan kiva, jos ensi kaudelle saataisiin joku nuori jannu kuuluttajaksi, joka hoitaisi nämä puhehommat sillain sulavasti ja kuuluvasti. Ei nyt tarvi mitään älyttömiä hehkuttajia sinne raahata, mutta selkeyttä ja sitä puheeltaan nopeatempoisempaa kaveria tilalle. Tämä Ville Sulin-Saaristo on ääneltään ihan hyvä, mutta jotenkin ei tarpeeksi innokas tähän hommaan.

Kaiuttimiin lisää volaa siis, kiitos.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sotureita katsomoon

Tällaista häppeningiä tarjolla lauantain kotipelissä.

Eli siis jälleen jaossa tuhannelle ensimmäiselle oranssiset t-paidat sekä Tavastian opiskelijat ovat maalaamassa halukkaille ilmaiseksi kasvomaalauksia.

Olenkohan tulossa muuten sokeaksi vai minkä vuoksi minä en näe noita tekstissä mainostettuja sotureita, jota HPK:n pitäisi olla täynnä?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tällaista häppeningiä tarjolla lauantain kotipelissä.

Eli siis jälleen jaossa tuhannelle ensimmäiselle oranssiset t-paidat sekä Tavastian opiskelijat ovat maalaamassa halukkaille ilmaiseksi kasvomaalauksia.

Olenkohan tulossa muuten sokeaksi vai minkä vuoksi minä en näe noita tekstissä mainostettuja sotureita, jota HPK:n pitäisi olla täynnä?

Ilmeisesti olet tulossa, sillä nimenomaan soturilaumahan tuo on. Äijää siellä laitettiin eilenkin ihan kiitettävästi seinille, mutta maalipaikoissa vaivaa jonkinlainen kipsi ja sitä myöden luovuuden puute.

Ihan hyvä homma tuo tapahtuma: toivottavasti tunnelma on sen mukainen, kun ottelusarja viedään tilanteeseen 3-2.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Tänään halliin on saatava hurmos. Eikä ihmetellä sitä, että miten noista kalakukoista lähtee noin paljon ääntä. Meitä on tuhansia enemmän ja ne saa silti enemmän ääntä, asiaan on tultava muutos. Nyt on saatava kaikki mahdollinen tuki joukkueelle. Minä ainakin aion vetää ääneni käheäksi, vaikka tässä just on keuhkoputken tulehduksesta selviydytty.
 
Suosikkijoukkue
Hpk, HcRaPo
No mitenkäs homma toimi? Oliko oranssista katsomoissa entä maalautettiinko noita kasvomaalauksia paljonkin?

On sekin saatana, että ihmiset ottavat näitä paitoja vastaan vaikkeivat aio edes pitää päällään niitä kuin korkeintaa vähän maalaushommissa kesällä... Ei ollu oranssia merta. Käytännössä kaikkien pelipaitojen lisäksi hallissa olisi pitänyt olla 2000 oranssia paitaa ja se olisi ollut hienoa. Niitäkin on varmasti helvetin monta, jotka ottivat paidan vastaan vaikka oli jo paita kotona tai jopa päällä, sekin menee jumalauta yli hilseen.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On sekin saatana, että ihmiset ottavat näitä paitoja vastaan vaikkeivat aio edes pitää päällään niitä kuin korkeintaa vähän maalaushommissa kesällä... Ei ollu oranssia merta. Käytännössä kaikkien pelipaitojen lisäksi hallissa olisi pitänyt olla 2000 oranssia paitaa ja se olisi ollut hienoa. Niitäkin on varmasti helvetin monta, jotka ottivat paidan vastaan vaikka oli jo paita kotona tai jopa päällä, sekin menee jumalauta yli hilseen.

Itse laitoin paidan takin taskuun, koska ajattelin että L-kokoinen paita (suurin koko mikä löytyi) ei välttämättä ole hyvännäköinen 188cm/>100kg ihmisen päällä.
 

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kausi on ohi ja uudistetussa hallissa tuli sitten muutaman kerran käytyä, nyt sitten siitä latelen mielipiteitäni ja parannusehdotuksia:

+ Hallista tuli oikeastaan parempi mitä kuvittelin, iso eteläpäädyn istumakatsomo antaa enemmän ääntä, kun aikaisempi viritelmä ja liikkuminenkin on hallissa paljon helpompaa kun ennen muinoin.

+ ja - Se media kuutio on se ihan siistin näköinen ja kunnon vehkeillä siihen saadaan kunnollinen kuva, mutta kyllä ensikaudeksi jää vielä petrattavaa lähinnä sen sisällön suhteen. Eli maalin tekijöiden, syöttäjien ja rangaistujen pelaajien nimet ja numerot siihen ruutuun näkyviin... ja niitä hidastuksia kaipaisin enemmän, kun niitä Pälkäneen perunalimpun mainoksia.

+ WC tiloja on paljon enemmän kun ennen.

--- Hallin sisällä sen ympäri pääseminen. Esim. C4 katsomosta Kerhon fanimyyntipisteeseen pääseminen pelin erätauolla on jokseenkin pois suljettu juttu, koska koko halli pitää kiertää, kun sillä uudella hienolla kattoterassilla ei olekaan läpikulku mahdollisuutta (eikä sieltä uudesta pohjoispäädyn ravitelista ole mahdollisuutta mennä tupakallekaan, sinne katolle vaikka ovi onkin tehty???) ja A-katsomoiden takana olleet pyörätulipaikat on edelleen siinä samassa paikassa vaikka se käytävä onkin koko hallin ahtain paikka, mutta silti ne pyörätuolit on ollut pakko istuttaa vielä siihen...

+ ja - Tolppabaari siisti mesta komeine puuseinineen ja mukavan näköinen tiskikin tuli, mutta älkää katsoko lattiaan tai kattoon silloin meinaan baarin fiilis rapistuu täysin... Toivottavasti joku käy sinne kesän aikana hakkaamassa kunnon sisustukseen sopivat laminaatit lattiaan. Ettei sitä teollisuus betonilattiaa siinä tarvitse ihastella samalla sille katolle ja niille teollisuus loisteputkille voisi tehdä jotain. Kiire oli ja piti nopeasti saada jälkeä aikaiseksi, mutta toivottavasti tekemistä ei jätetty tohon.

- Kun niitä ovia nyt saatiin siihen halliin, niin kai ne kaikki voisi avata edes silloin kun peli on päättynyt (nyt pelin loppuessa eteläpäädyn uudet ovet on pidetty kiinni)?

- Niitä lippujen lukukoneitakin voisi hankkia jokaiselle ovelle että sisälle ei tarvitsisi jonottaa vaan liikkuminen (esim. kahville) olisi joutuisaa.

+ E-katsomoiden takana olevalle tupakkapaikalle saatiin vihdoin valot. Vielä, kun sinne saataisiin jonkin näköiset askelma ovien eteen, sekä katolle rännit, kourut ja lumiesteet niin avot.
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
HPK:n "sumutorvi"

Vaikka onkin vanha ketju niin ajattelin tänne kirjoittaa mielipiteen poikasta.

Jo viime kaudella haikailin, hallimuutostohinan keskellä, HPK:n maalilaulua edeltäneen sumutorven perään. Vaikka Kerhon maalatessa aina hyvä fiilis tuleekin, niin jotenkin siitä tunnelmasta puuttuu sitä jotakin.

Korvia huumaava torvi ei pelkästään sytytä katsomoa, mutta varmasti tuntuu takaraivossa myös pelaajilla. En ole psykologi enkä tiedä torven todellista vaikutusta pelaajien tai katsojien alitajuntaan, mutta itse olen huomannut sen puuttumisen häiritsevän aina maalin jälkeen.

Torven soidessa automaattinen refleksi nousta pystyyn ja tuulettaa tuli aina takaraivosta, vaikka silmät eivät aina ehtineet reagoida tapahtuneeseen. Viime kaudella muutaman kerran epäselvän maalin syttyessä, joka katsomossa (pohjoispäädyssä katsojat näkivät maalin, lisäksi maalilaulu oli jälkijunassa), ei heti reagoitu maalin syttymiseen. Uskon, että näissä tilanteissa torvi olisi sytyttänyt koko hallin ja on siksi tärkeä osa ottelua sekä maalinsynty hetkeä.
 

ditrim

Jäsen
Kuunnelkaa Kennedyä puku-ukkelit

Korvia huumaava torvi ei pelkästään sytytä katsomoa, mutta varmasti tuntuu takaraivossa myös pelaajilla. En ole psykologi enkä tiedä torven todellista vaikutusta pelaajien tai katsojien alitajuntaan, mutta itse olen huomannut sen puuttumisen häiritsevän aina maalin jälkeen.

Torven soidessa automaattinen refleksi nousta pystyyn ja tuulettaa tuli aina takaraivosta, vaikka silmät eivät aina ehtineet reagoida tapahtuneeseen. Viime kaudella muutaman kerran epäselvän maalin syttyessä, joka katsomossa (pohjoispäädyssä katsojat näkivät maalin, lisäksi maalilaulu oli jälkijunassa), ei heti reagoitu maalin syttymiseen. Uskon, että näissä tilanteissa torvi olisi sytyttänyt koko hallin ja on siksi tärkeä osa ottelua sekä maalinsynty hetkeä.

Tämän voin allekirjoittaa täysin. Sieltä pohjoispäädyn lipalta pelejä katselleena voin sanoa, että en tiedä milloin se kiekko painuu maaliin eteläpäädyssä, poislukien mäenpäämäiset lämyt jotkat heilahtavat verkossa oikein kunnolla. Se on suhteellisen vammainen se puoli sekuntia maalin jälkeen kun halli miettii, että onko se kiekko repussa vai ei.

Ei siinä sitten enää oikein jaksa syttyä kun on se hiljainen hetki ollut ennen kuin maalilaulu alkaa raikamaan. Torvea ja saakeli lamppuja peliin maalin tullessa, ei voi olla rahasta kiinni.

Ameriikan meininkiä!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Uskon, että näissä tilanteissa torvi olisi sytyttänyt koko hallin ja on siksi tärkeä osa ottelua sekä maalinsynty hetkeä.

Ameriikan meininkiä!

Se on jäähalli, eikä mikään disco.

Tunnelman on lähdettävä yleisöstä. Lähinnä kaipaisin katsomoon eurooppalaista fanikulttuuria.

Antaa niiden siellä Anaheimissa, jossa 90% katsojista ei tiedä lajista mitään, syödä pizzaslicejään, hyppiä tyhmännäköisesti tavoitteenaan päästä jumbotronille, ja huutaa, kun jumbotronille ilmestyy melumittari ja juhlia kaiken maailman sumutorville. Ja taputtaa sillon, kun jumbotron käskee.

Hyvä musikki toki kuuluu kiekkokatsomoon, mutta muuten tunnelman on lähdettävä kannattajista. Ei siellä Kuivansillan kentälläkään mitään saatanan discoa järjestetty, sinne mentiin katsomaan jääkiekkoa. Jenkit sen sijaan ovat aina pitäneet showsta. Se on heidän juttunsa.
 

Taklaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itselle jäi sumutorven käytöstä kyllä ihan mukavat muistot. Ei olisi mikään katastrofi elää ensi kausi ilman sitä, mutta jos valinta olisi vain meikäläisen käsissä, niin sumutorvi olisi ensi kaudella jälleen käytössä. Torven huonoja puolia en kirveelläkään keksinyt, vaikka hetken yritin miettiä. Tietty mikä vaan voi ärsyttää ketä tahansa.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Vaikka onkin vanha ketju niin ajattelin tänne kirjoittaa mielipiteen poikasta.

Jo viime kaudella haikailin, hallimuutostohinan keskellä, HPK:n maalilaulua edeltäneen sumutorven perään. Vaikka Kerhon maalatessa aina hyvä fiilis tuleekin, niin jotenkin siitä tunnelmasta puuttuu sitä jotakin...
http://www.youtube.com/watch?v=CyqOSGoGbrQ

Tarkoitatko suurinpirtein tälläistä?, olis todella mukava saada tämä takas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös