Shandon Brenahan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hpk, HcRaPo
Kävin tänään hakemassa kotipeleihin liput paikallisesta urheilu kaupasta 13 aikoihin ja alkoi näyttämään aika hyvältä jo hallin täyttyminen. Jos ei vielä ole lippua, nii ite olisin jo.
Ilmeisesti myös Hassinen pysäköi täällä.
Vähän huonosti oli ehkä suunniteltu tämä playoff-lippujen myynti tuolla Patria-areenalla. Tasan 9.00 aikaan jonoa oli jo fanikaupan ohi ja se siitä kasvoi ulko-ovelle asti kunnes myynti alkoi 9.15. Eihän tässä muuta, mutta kun kioskilla oli tasan yksi likka myymässä, niin hidastahan se oli. 45 minuuttia jonotin itse.
Itse hain pojalleni lipun 5-6 välillä, jolloin siellä oli sählätty totaalisesti ja myyty play-off kausikorttilaisten paikkoja. Mitenköhän Kerho meinaa hyvittää tämän niille jotka ostivat kausikortin?
Minä käsitin sen niiin, että oli myyty kausikorttilaisten paikkoja, joita olisi varattu heille johonkin tiettyyn päivään asti ja jos ei ole lunastaneet niin tulevat myyntiin.
Minä käsitin sen niiin, että oli myyty kausikorttilaisten paikkoja, joita olisi varattu heille johonkin tiettyyn päivään asti ja jos ei ole lunastaneet niin tulevat myyntiin.
Pysäköintikortteja olemassa paljon enemmän kuin parkkipaikkoja ko. alueella, varsinkin remontin aikana. Ihan hyvä paikka jos tulee kohtuullisen ajoissa peliin ja siis saa paikan. Poislähdössä ei niin kauhean hyvä paikka syistä jotka Edit aiemmin esitti.1. Hyväveli-alue
Jäähallin edessä oleva asfaltoitu parkkialue on varattu sponsoreiden, saunakavereiden ja seuran omien henkilöiden käyttöön.
Arvio: Täällä ei ongelmia olekaan, toimiva ratkaisu. Ilmeisesti myös Hassinen pysäköi täällä.
Maanantai 9.3 oli kausikorttilaisten mahdollisuus lunastaa liput perjantain 13. ja tiistain 17.3 peleihin. Ja ne liput joita ei kausikorttilaiset eilen lunastaneet, avautuivat tänään tiistaina myyntiin.
Aikamoista perseilyä, josta tällä kertaa pääsin hyötymään.
Jos tosiaan tämä oli tarkoitus, niin Lippupiste myi minulle puhelimitse liput täysin ongelmitta ja ilman jonotteluja maanantaina, vaikka minulla ei kausikorttia olekkaan.
Ööö... Siis sinun ostamillesi paikoille ei ole kellään kausaria? Olenko nyt jotenkin kujalla?
Tällaista häppeningiä tarjolla lauantain kotipelissä.
Eli siis jälleen jaossa tuhannelle ensimmäiselle oranssiset t-paidat sekä Tavastian opiskelijat ovat maalaamassa halukkaille ilmaiseksi kasvomaalauksia.
Olenkohan tulossa muuten sokeaksi vai minkä vuoksi minä en näe noita tekstissä mainostettuja sotureita, jota HPK:n pitäisi olla täynnä?
Tällaista häppeningiä tarjolla lauantain kotipelissä.
Eli siis jälleen jaossa tuhannelle ensimmäiselle oranssiset t-paidat sekä Tavastian opiskelijat ovat maalaamassa halukkaille ilmaiseksi kasvomaalauksia.
No mitenkäs homma toimi? Oliko oranssista katsomoissa entä maalautettiinko noita kasvomaalauksia paljonkin?
On sekin saatana, että ihmiset ottavat näitä paitoja vastaan vaikkeivat aio edes pitää päällään niitä kuin korkeintaa vähän maalaushommissa kesällä... Ei ollu oranssia merta. Käytännössä kaikkien pelipaitojen lisäksi hallissa olisi pitänyt olla 2000 oranssia paitaa ja se olisi ollut hienoa. Niitäkin on varmasti helvetin monta, jotka ottivat paidan vastaan vaikka oli jo paita kotona tai jopa päällä, sekin menee jumalauta yli hilseen.
Korvia huumaava torvi ei pelkästään sytytä katsomoa, mutta varmasti tuntuu takaraivossa myös pelaajilla. En ole psykologi enkä tiedä torven todellista vaikutusta pelaajien tai katsojien alitajuntaan, mutta itse olen huomannut sen puuttumisen häiritsevän aina maalin jälkeen.
Torven soidessa automaattinen refleksi nousta pystyyn ja tuulettaa tuli aina takaraivosta, vaikka silmät eivät aina ehtineet reagoida tapahtuneeseen. Viime kaudella muutaman kerran epäselvän maalin syttyessä, joka katsomossa (pohjoispäädyssä katsojat näkivät maalin, lisäksi maalilaulu oli jälkijunassa), ei heti reagoitu maalin syttymiseen. Uskon, että näissä tilanteissa torvi olisi sytyttänyt koko hallin ja on siksi tärkeä osa ottelua sekä maalinsynty hetkeä.
Uskon, että näissä tilanteissa torvi olisi sytyttänyt koko hallin ja on siksi tärkeä osa ottelua sekä maalinsynty hetkeä.
Ameriikan meininkiä!
http://www.youtube.com/watch?v=CyqOSGoGbrQVaikka onkin vanha ketju niin ajattelin tänne kirjoittaa mielipiteen poikasta.
Jo viime kaudella haikailin, hallimuutostohinan keskellä, HPK:n maalilaulua edeltäneen sumutorven perään. Vaikka Kerhon maalatessa aina hyvä fiilis tuleekin, niin jotenkin siitä tunnelmasta puuttuu sitä jotakin...