No minun järkeni sanoo, että kun lippuja kerran myydään, niin ne paikat ovat myös käytössä. Jos olet lipun ostanut tai harkitset ostavasi, niin mitenkä ihmeessä sinä tai kukaan muukaan osaisi jostain remonttikuvista päätellä, että onko se paikka käytössä ensi torstaina vai ei?! Eihän tuollaiset kuvat nyt todellakaan edistä mitään tarkoitusta (ei sillä, että ne jotenkin minua haittaisivat).No mitään infoa ei ole tullut, missä kunnossa halli on ja jos liputkin on myynnissä, niin sitä suuremmalla syyllä hyvä juttu, että edes jotain tietoa on mihin rahansa pistää.
No saman vastauksen voi antaa lähes jokaiseen kuvaan, jota internetiin pistetään, silti niitä on aika paljon. Nämä kuvat edellä mainitusta syystä ovat mielestäni sieltä mielenkiintoisemmasta päästä jo ihan rahankäytöllisistä syistä. Jos ostan nyt lippu.fi:stä paikan D-katsomosta, niin odotan myös pääseväni sinne (tuonne joutuisi kyllä rekisteröitymään, eikä jaksa nyt niin en tiedä voiko tuollaisen lipun loppuun asti ostaa).
Lisäksi mielenkiintoista nähdä miten uusi ravintola viimeistellään viikossa.
Onko muuten jossain luvattu, että uusi ravintola olisi täysin valmis ja viimeistelty ensi torstain tai ylipäätään mitä siellä on luvattu olevan valmiina? Ei nyt tule minulle mieleen.
Eiköhän siellä nyt vaan tähän hätään saateta se halli siihen kuntoon, että ihmisiä voidaan päästää jonkinlainen määrä sisään. Mitään tietoa ei ole minullakaan, kunhan vaan itsekseni pohdiskelen.
Viimeksi muokattu: