No kyllä minä itse asiassa vastauksen tiedän: hyvä kun tiedotettiin, mutta hyvä olisi ollut myös tiedottamatta.No mietippä sitä ja kerro torstaihin mennessä vastaus. Jos saat oikein, niin ostan sinulle hallilta hotsin (kahdella).
No kyllä minä itse asiassa vastauksen tiedän: hyvä kun tiedotettiin, mutta hyvä olisi ollut myös tiedottamatta.No mietippä sitä ja kerro torstaihin mennessä vastaus. Jos saat oikein, niin ostan sinulle hallilta hotsin (kahdella).
Tämän jälkeen joku iltalenkillä oleva kukkahattutäti valittaa että jäähalista kuului illalla liian kova meteli.Ja eiköhän pidetä sitten sellainen kannustus päällä koko pelin ajan jollaista ei olla ennen Rinkelinmäellä nähty, joukkue on sen ansainnut kymmenen vieraspelin jälkeen!
Patria-Areenan videotaulu on muuten vinossa, koska eräs nosturi ei toimi... (Ei kuitenkaan pahasti)
Äkkiseltään ei tule mieleen toista bisnestä jossa ostaminen itsessään maksaa?
...tai jos allekirjoittaneella on väärää tietoa, olkaa hyvät ja korjatkaa.
Pancho Villa
- 15 % aterioista. Näytäthän jäsenkorttisi tilatessa.
...ihan vaan välikysymyksenä.
...tai jos allekirjoittaneella on väärää tietoa, olkaa hyvät ja korjatkaa.
Päivällä kun kävin officella liput huomiseksi hakemassa, oli viereisellä työmaalla varsin hiljainen meininki, toohottavat siellä sisätiloissa toivottavasti. Aivan hirveässä kondiksessahan tuo pihamaa on, mutta jos katsoomoon asti pääsisi huomenna niin kaikki hyvin.Toivottavasti saavat areenan edes siedettävään kuntoon huomiseksi. Taitaa olla remonttireiskoilla pitkä yö tiedossa...
Jaa oli muten pihamaalla pelastuslaitoksen jefebiili eli taisi tarkastukset olla menossa. Meniköhän läpi?
Jotain vitun lasia?Komealta näytti kyllä se Patria Areenan ja Metritiski Areenan yhdistävä aulaspektaakkeli. Some fucking glass.
Jotain vitun lasia?
Suurin jännityksen aiheeni tällä hetkellä huomista peliä koskien on hallin tiskijukan, eli dj:n, musiikkivalikoima.
TakapihanLemieux kirjoitti:Jatkossa ilmeisesti ainoa keino saada oikean hintainen lippu on hakea toimistolta.
Vieläkös Motte tekee tota duunia? Lauantaina veti muuten rautaisen keikan Tawastia Bankissa. Paikallisia pumppuja vaan lautaselle, varsinkin kun niitä on oikeasti laadukkaitakin olemassa. Karjalaisen Sankareiden tilalle vaikka Battle Metalia ja tiistai-peleihin ravintolamyynnin ja metelin lisäämiseksi HeviKorollaa.Suurin jännityksen aiheeni tällä hetkellä huomista peliä koskien on hallin tiskijukan, eli dj:n, musiikkivalikoima. Kovasti pettynyt olen jos MM95 CD on vaihtunut johonkin toiseen. Ei aloitukset b-pisteeltä ole mitään ilman Jonesin Tomppaa. En myöskään osaa kuvitella sellaista erätaukoa, jolloin ei ihmetellä, että keitä ne on ne sankarit. Sellaiset sankarimiehet.
Suurin jännityksen aiheeni tällä hetkellä huomista peliä koskien on hallin tiskijukan, eli dj:n, musiikkivalikoima. Kovasti pettynyt olen jos MM95 CD on vaihtunut johonkin toiseen. Ei aloitukset b-pisteeltä ole mitään ilman Jonesin Tomppaa. En myöskään osaa kuvitella sellaista erätaukoa, jolloin ei ihmetellä, että keitä ne on ne sankarit. Sellaiset sankarimiehet.
Mitä onks siellä jossain välissä tullut pelikatkoilla musiikkiakin? Eikös siellä tule pelkästään mainoksia? :)
Aiemmin mainittu Nelonen/IS-urheilun juttu uudesta Patria-Areenasta ja yleisesti koko remontista on nyt siis nähtävillä Nelosen netissä.
En tiedä onko meitin mediakuutio samanlainen, kuin esimerkiksi Niiralassa, mutta siellä tuli Mikki Hiiri kädet ruutuun ennen aloituksia...
Jos ei ole mitään hidastuksia tms. pelitapahtumia näytettäväksi asti, niin nieluummin pyörittävät pyörittämästä päästyään Matka Vekan tai Kotipizzan mainoksia ja maksavat näillä vähitellen sitä kuutiota kuin lähtevät tuohon humppaan, joka jenkeille ja muille pelleille sopii kuin nenä päähän.