Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 368 288
  • 6 897

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No mitään infoa ei ole tullut, missä kunnossa halli on ja jos liputkin on myynnissä, niin sitä suuremmalla syyllä hyvä juttu, että edes jotain tietoa on mihin rahansa pistää.

No saman vastauksen voi antaa lähes jokaiseen kuvaan, jota internetiin pistetään, silti niitä on aika paljon. Nämä kuvat edellä mainitusta syystä ovat mielestäni sieltä mielenkiintoisemmasta päästä jo ihan rahankäytöllisistä syistä. Jos ostan nyt lippu.fi:stä paikan D-katsomosta, niin odotan myös pääseväni sinne (tuonne joutuisi kyllä rekisteröitymään, eikä jaksa nyt niin en tiedä voiko tuollaisen lipun loppuun asti ostaa).

Lisäksi mielenkiintoista nähdä miten uusi ravintola viimeistellään viikossa.
No minun järkeni sanoo, että kun lippuja kerran myydään, niin ne paikat ovat myös käytössä. Jos olet lipun ostanut tai harkitset ostavasi, niin mitenkä ihmeessä sinä tai kukaan muukaan osaisi jostain remonttikuvista päätellä, että onko se paikka käytössä ensi torstaina vai ei?! Eihän tuollaiset kuvat nyt todellakaan edistä mitään tarkoitusta (ei sillä, että ne jotenkin minua haittaisivat).

Onko muuten jossain luvattu, että uusi ravintola olisi täysin valmis ja viimeistelty ensi torstain tai ylipäätään mitä siellä on luvattu olevan valmiina? Ei nyt tule minulle mieleen.

Eiköhän siellä nyt vaan tähän hätään saateta se halli siihen kuntoon, että ihmisiä voidaan päästää jonkinlainen määrä sisään. Mitään tietoa ei ole minullakaan, kunhan vaan itsekseni pohdiskelen.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Eli turha tuosta nyt mielestäni on Tervosta ja kumppaneita syyttää vierasfanien hyysäämisestä. Ja toisaalta, mitä paremmin nuo katsomoasiat hoidetaan, sitä enemmän vieraskannattajia tullee paikalle -> lisää perunoita Kerholle ja tunnelmaa halliin.

Minulle ei ainakaan tule mieleenkään syytellä ketään vierasfanien hyysäämisestä. Loistava ja nykyaikainen uudistus tuo vierasfanien "oma" katsomo. Ovat sitten poissa kotijoukkueen kannattajien seasta ja näin vältetään turhia konflikteja siltä osin.

Toivottavasti myös tämä kotijoukkueen faneille tarkoitettu fanikatsomo onnistuu myös hyvin.

Hotseja jokatapauksessa saa halilta edelleen (myös kahdella), joten eiköhän tässä kaikki ole kuitenkin ihan hyvin, vaikka kyllähän nuo kuvat aika surullista viestiä näin rakennusalan todellisen amatöörin silmään välittivät.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
No minun järkeni sanoo, että kun lippuja kerran myydään, niin ne paikat ovat myös käytössä.
...
Eiköhän siellä nyt vaan tähän hätään saateta se halli siihen kuntoon, että ihmisiä voidaan päästää jonkinlainen määrä sisään.
Juuri tätä ristiriitaa tarkoitan.

Rontti kirjoitti:
Onko muuten jossain luvattu, että uusi ravintola olisi täysin valmis ja viimeistelty ensi torstain tai ylipäätään mitä siellä on luvattu olevan valmiina? Ei nyt tule minulle mieleen.

hpk.fi kirjoitti:
Kaudelle 2008-09 HPK pääsee jälleen pelaamaan uudistuneeseen halliin. Patria-areena avaa ovensa yleisölle lokakuun 16. päivä, jolloin Espoon Blues luistelee HPK:n vieraaksi. Uudenkarhea areena esittelee tuolloin yleisölle myös laajentuneet klubitilat sekä täysin uuden ravintolan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Juuri tätä ristiriitaa tarkoitan.
Mikä ihmeen ristiriita? Minä en tuollaista lupausta uudesta ravintolasta muistanut, mutta kun se on virallisilla sivuilla luvattu, niin kai sen sitten pitäisi olla valmis (tai ainakin uusi). Jos ei ole, niin soita vaikka Karpolle.

Tuona päivämääränä on luvattu pelattavan ottelu HPK-Blues.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No jos kaikki paikat on myynnissä, niin eikös silloin pitäisi olla kaikki katsomot kunnossa, eli voidaan ottaa koko kapasiteetin verran ihmisiä?
En minä niitä lippuja myy enkä myöskään tiedä mitä siellä on myynnissä, mutta voisin kuvitella, että ne mitkä ovat myynnissä ovat myös käytössä. Vai olisiko niin, että myyvät olemattomia paikkoja kusettaakseen faneja?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vai olisiko niin, että myyvät olemattomia paikkoja kusettaakseen faneja?
Kyllä kai nettifaneja aina sen verran voi kusettaa?

edit. tiedotus on kyllä parantunut viime aikoina sen verran, että uskaltaisin veikata kohta räpsähtävän jotain infoa minkälaisessa hallissa kausi aloitetaan.
 
Viimeksi muokattu:

M10

Jäsen
Heh, jäsen R taas takajaloillaan kun Kerhon tai hallin suuntaan heitetään pientä kritiikkiä.

Kuinkakohan paljon kausikortteja on muuten myyty sellaisille paikoille, jotka ei vielä ehkä valmistu kauden avaukseen? Pitänee soittaa Karpolle ja käydä ostamassa liaani.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kyllä kai nettifaneja aina sen verran voi kusettaa?
No mehän nyt ei edes käydä hallilla, katsellaan vaan kuvia monitoorista.
M10 kirjoitti:
Heh, jäsen R taas takajaloillaan kun Kerhon tai hallin suuntaan heitetään pientä kritiikkiä.
No kerro nyt sitten itse, että mitä mieltä sinä tästä olet. Kai saan vielä kuitenkin kommentoida, jos olen eri mieltä?

Toimistolta saa kuulemma liaaneja.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Täällä ei ole vielä mainittu, mutta tämän perusteella näyttää siltä, että lehdistökatsomo on vaihtanut paikkaa..? Vai olenko mä jurrisa? Tai siis mitä tarkoittaa se, että C4:ään myydään lippuja, mutta C3 ja C2 eivät näytä olevan kaupan. Lippu.fi kyllä kaupittelee noihin kaikkiin lippuja.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voin olla ihan vilkkaan mielikuvitukseni varassa tässä asiassa (kujalla), mutta eikös ensi vaiheessa ole lippuja myynnissä vähän päälle 4000?

Eli koko tulevan kapasiteetin 5250 katsojaa ei ole edes tarkoitus ottaa sisään, koska remontti on osin kesken?

Hotsiasia kun alkaa olla hoidossa, niin uutta skandaalia pukkaa. Varmasta lähteestä kuulin, että sinappitoimittajaa ollaan vaihtamassa Turun sinapista Auran sinappiin.

Pikapalaverin paikka, tähän ei ole HC-faneilta kysytty lupaa alkuunkaan!
 

TJ MACKEY

Jäsen
Niin no, kyllä mä ainakin ymmärrän, että varsinkin tässä vaiheessa remonttikuvien levittäminen ainakin ilman lupaa (en tiedä oliko lupaa kuvata ja levittää) pitkin internettiä epävirallisilla sivustoilla ei ole välttämättä parasta mainosta, kun torstain ottelua markkinoidaan ja liput peliin ovat myynnissä.
Totuuden näkeminen sattuu. HPK on ensimmäinen seura, joka myy ja markkinnoi lippuja torstain peliin mielikuvilla. Se mikä nyt on todellisuutta ei ole merkittävää, vaan se mitä siellä ehkä saattaa olla torstaina. Valmis jäähalli, Ei. Valmiit palvelut, ei todennäköisesti. Oma istumapaikka, ehkä. Täydellinen epävarmuus ostetun lipun sisällöstä, varmasti!

En ole kyllä tällaista sensuuri-myyntiä nähnyt ikinä. Mitä remonttikuvista voi paljastua, että niitä ei voi näyttää netissä? Olen ollut yllättävän optimistinen tämän kauden Kerhon suhteen, ja joukkue on jo näyttänyt taistelevan ilmeensä ja potentiaalinsa. Tämä halliprojekti on kuitenkin valtava riski. Ja pahoja virheitä sen suhteen on jo nyt tehty. Tämän hetken sensuurista, keskeneräisyydestä ja mahdollisista reklamaatioista tai huonosta julkisuudesta ei tykkää kukaan. Ei fanit, ei sponsorit eikä seuran talous.

Liaani.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Jotta ei jää epäselväksi, niin kuvien laittamiseen oli lupa, eikai kukaan nyt niin tyhmä ole, että levittää moisia ilman lupaa. Ehkä tämän päivän kuvissa oltiin jo liian lähellä deadlinea, en tiedä. (Rontille ->) Ja jotta sekään ei jää epäselväksi, niin sivusto, jossa kuvia oli, ei ole minkään valtakunnan epävirallinen sivu. Epäviralliset sivut kun tuppaa olemaan kiellettyjä tätä nykyään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Totuuden näkeminen sattuu. HPK on ensimmäinen seura, joka myy ja markkinnoi lippuja torstain peliin mielikuvilla. Se mikä nyt on todellisuutta ei ole merkittävää, vaan se mitä siellä ehkä saattaa olla torstaina. Valmis jäähalli, Ei. Valmiit palvelut, ei todennäköisesti. Oma istumapaikka, ehkä. Täydellinen epävarmuus ostetun lipun sisällöstä, varmasti!
Ei minua ainakaan satu. Niin, sinä siis meinaat, että sitä torstain tapahtumaa kannattaisi myydä vaikkapa niillä remonttikuvilla? Minä en tiedä mikä siellä on valmiina, mutta ajattelin mennä torstaina katsomaan. Olen kyllä saanut sellaisen käsityksen ihan jostain tiedotusvälineistä, että kaikki ei ole likipitäenkään valmiina, mutta itse menenkin vaan hotsille (kahdella) ja peliä katsomaan, jos sisään päästävät.
TJ MACKEY kirjoitti:
Mitä remonttikuvista voi paljastua, että niitä ei voi näyttää netissä?
Toisaalta voisi kysyä myös, että onko niistä kenellekään mitään hyötyä. Haittaa niistä voisi hyvinkin olla lipunmyynnin kannalta, varsinkin kun kaikenmaailman moniala-asiantuntijat "tietävät" vuoron perään kertoa milloin milläkin palstalla, turulla ja torilla, miten mikä missäkin ei voi olla valmiina silloin ja tällöin. Ja nämä "tiedot" luonnollisesti leviävät ja ovat tosijuttuja jo seuraavassa kadunkulmassa. Ja edelleenkin, ne kuvat eivät minua haitanneet millään tapaa, mutta ymmärrän kyllä, että niitä ei juuri nyt haluta välttämättä esitellä.

Edit, tuota deadline-versiota minäkin epäilen sensuurin syyksi. Ja varmasti oli joku virallinen sivusto, mutta kun oli vaan linkki ja kuvia siellä, niin en osannut ainakaan HPK:n, remonttifirman tai halliyhtiön tiedotuskanavaksi arvata. En minä silti epäillyt, että olet siellä pyörinyt omine lupinesi, heh.
 
Viimeksi muokattu:

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Komppaan Ronttia täysin, Mennään nyt vaan kannustamaan se kertsi voittoon ja istutaan vaikka Hassisen päällä koko jatkoajan keskusteluporukka! Ei sinne myydä lippuja paikoille, mihin ei katsomaan pääse.. valoja päälle nyt kriitikotkin. Ei mikään joukkue (edes HPK) voi tehdä sellaista mokaa.. Saan varmasti vihat päälleni, mutta jonkinverran kyllästyttää nää hotsiläpät ja hallidissaukset, sittenhän se nähdään viikon päästä..

KERHO!
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei sinne myydä lippuja paikoille, mihin ei katsomaan pääse.. valoja päälle nyt kriitikotkin. Ei mikään joukkue (edes HPK) voi tehdä sellaista mokaa..

Samoilla linjoilla olen itsekin. Jotain rajoituksia voi olla, mutta eiköhän sinne mahdu sitä olennaista, eli peliä katselemaan. Eli kyllä tässä vakaa tarkoitus olisi rakennustyömaa mennä katsastamaan.

Ja ainahan sitä on sitten kuluttajan mahdollista jotain korvausta hakea, jos eioota myyvät. Ja päättää samalla käyttääkö kyseistä palvelua uudemman kerran.
 
Viimeksi muokattu:

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Täällä ei ole vielä mainittu, mutta tämän perusteella näyttää siltä, että lehdistökatsomo on vaihtanut paikkaa..? Vai olenko mä jurrisa? Tai siis mitä tarkoittaa se, että C4:ään myydään lippuja, mutta C3 ja C2 eivät näytä olevan kaupan. Lippu.fi kyllä kaupittelee noihin kaikkiin lippuja.

Eihän lehdistökatsomo ole ollut kuin muutama rivi ylhäältä tuota C4:sta, joten eiköhän se edelleen samasta paikasta löydy kuin ennenkin.

Päivittäin rakennuksilla työskentelevänä voisin ilmaista mielipiteeni rempan kulusta. Sehän on varma, että kiire tulee, mutta on noita ennenkin urakoitu määräaikaan mennessä valmiiksi. Pari päivää duunia yötä päivää, niin ollaan jo ihan erilaisessa tilanteessa. Toiseksi, normaalin ihmisin silmään rakennuksilla näyttäisi aina olevan kauhea sekasorto, vaikka tilanne ei edes olisi kovin paha.

Ravintoloissa se pienin homma näyttäisi olevan (mikäli siis KaKuTia haikailette). Tuollaisia sisäpuolen pinta- ja sisustushommia ei tuolla enää kauan väännetä. Uskoisin siis, että ne hotsit saatte syödä ihan seiniin nojaten ja maalinkin pitäisi olla jo kuivunutta. Hygieniapuolesta en uskalla luvata mitään.
 

d2uce

Jäsen
Niin, yleensähän kaikissa projekteissa ensimmäiset 90% ajasta menee siihen kahvitaukoiluun ynnä nenänkaivuuseen ja projektista saadaan 10% valmiiksi. Vikan kympin aikana sitten rykäistään koko paketti kasaan. En tiedä kuinka hyvin tätä voi hyödyntää sitten rakennusmaailmassa.

Joko lippuja voi toimistolta käydä kinuamassa? Ensimmäisiin peleihinhän otetaan se ~4000 sisään ja täydessä kukoistuksessaanhan halli on vasta jossain siirtorajan hujakoilla, eli viime hetken vahvistuksille voidaan hallia markkinoida mielikuvilla.

Lipun ostaneita tuskin käännytetään ovella enää takaisin, kunhan muistavat, että niitä lippuja saa myydä vain sen verran mitä halli vetää. Toivottavasti esim. Lippu.fi järjestelmineen on tässä sitten hereillä, eikä mitään datavikaa ilmene viime metreillä.

Kunhan jää ja muu peliin vaikuttavat tekijät ovat kunnossa. Yleisön merkityshän on ollut lähinnä vitsi viime vuosina, joten sillä nyt ei niin hirveästi ole väliä?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kiinan malliinko?

Haittaa niistä voisi hyvinkin olla lipunmyynnin kannalta, varsinkin kun kaikenmaailman moniala-asiantuntijat "tietävät" vuoron perään kertoa milloin milläkin palstalla, turulla ja torilla, miten mikä missäkin ei voi olla valmiina silloin ja tällöin. Ja nämä "tiedot" luonnollisesti leviävät ja ovat tosijuttuja jo seuraavassa kadunkulmassa...

Niin, asiain tässä valossa asianmukaisella, ajantasaisella, totuuspohjaisella ja omatoimisella tiedottamisella karsittaisiin juuri näitä kylillä ja toreilla rönsyileviä huhupuheita.

Mahdollisella salailulla ja tiedon pihtaamisella, sekä etenkin katteettomilla lupauksilla, vain ärsytetään kuluttajia, eli juuri meitä reppanoita jotka tästä huvista jopa maksamme.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Hpk,Leijonat,Team Canada,Ottawa,Rockets&SaloHT
Niin, asiain tässä valossa asianmukaisella, ajantasaisella, totuuspohjaisella ja omatoimisella tiedottamisella karsittaisiin juuri näitä kylillä ja toreilla rönsyileviä huhupuheita.

Mahdollisella salailulla ja tiedon pihtaamisella, sekä etenkin katteettomilla lupauksilla, vain ärsytetään kuluttajia, eli juuri meitä reppanoita jotka tästä huvista jopa maksamme.

..Näin rakennualan ammattilaisena voinen sen verran todeta, että saattaa olla myös niin ettei Urakoitsija ole halunnut tällähetkellä mitään kuvia julkisuuteen, koskapa paineita heillä VARMASTI on jokatapauksessakin saada halli siihen kuntoon, että siellä voi pelata viikonpäästä. Eli Kerho ei välttämäti edes saa antaa nyt mitään tietoja..!? Eiköhän lähdetä vain ihan positiivisella mielellä vain kannustamaan vihdoin (toivottavasti,heh) kotikentälle pääsevää suosikki jengiämme. Ja nautitaan pelistä niissä olosuhteissa jotka silloin tarjota on. Ei meidän näistä kannata murheita ja stressiä ottaa kun kuitenkin kaikki rahallinen ja muukin vastuu/paine on niin Kerholla kuin urakoitsijallakin..ja pitää muistaa myös, se totuus että sivusta on niin helppoa huudella.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicansin ja Bruinsin tv-mainokset.
HPK:n omien mediasivujen (huom!) mukaan:" ...mediapaikat sijaitsevat katsomossa C1 ... Myös selostamot sijaitsevat C1-katsomossa.

Eli Pohjoisnurkassa näyttäisi olevan jatkossa myös selostamot.

Muutenhan tämä keskustelu muistuttaa esim. motoristien keskusteluforumien teemaa helmi-maaliskuussa. Rakasta harrastusta on odoteltu jo liian pitkään eikä millään jaksaisi enää odotella niitä viimeisiä päiviä/viikkoja. Siinä sitten odotellessa on niin kiva vähän väitellä harrastukseen liittyvistä asioista, mistä ei kesällä kauden keskellä puhuttaisi sanallakaan.

Turhat murheet pois ja ensi torstaina paikalle. Kyllä se halli pelikunnnossa tuolloin on.
 
Suosikkijoukkue
Hpk,Leijonat,Team Canada,Ottawa,Rockets&SaloHT
Turhat murheet pois ja ensi torstaina paikalle. Kyllä se halli pelikunnnossa tuolloin on.[/QUOTE]

Voiko sitä enää paremmin sanoa!!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En myöskään usko että halli on julkisilta tiloiltaan kovin sekavassa kunnossa. On sitä kymmeniä kertoja isompiakin työmaita saatu siivottua siistiksi parissakin päivässä kun vaan on miehiä ja tehdään pitkää päivää. Urakoitsijan kanssa on vamasti sovittu aikatauluista ja heidänhän siitä pitäisi huolehtia että kapasiteettia on sen verran että saadaan roinat pois ja halli siistiksi. Sen verran vielä komppaan muutamaa muuta että amatöörin silmään tuo saattaa näyttää pahalta mutta kun kaikki suojat ,roskat ja koneet ym. ovat pois niin ette uskokaan että kuva on samasta hallista. Niin paljon ne vaikuttavat mielikuvaan.
 

M10

Jäsen
Kyllähän tämä keskustelu, jos mikä, luo kiinnostusta tuota kotiavausta kohtaan. Pakkohan se on mennä katsomaan tuo hallin tila ja nähdä mediakuutio. Hotsista kolera kotiinviemisiksi.

Seisoen ajattelin Blues-ottelun ihan näin nettikirjoittajana seurata. Nähtäväksi jää, että mihnä sitä itsensä sitten tunkee. C5 on ollut aika perinteinen, mutta jotain uutta voisi kokeilla. Leveä G olisi vaihtelua.

Eilen ei muuten tullut vettä Excel-hallin suihkuista aamujäiden jälkeen. Näin rakennusalan moniosaajana, amatöörinä ja tietopankkina totean, että ei hyvältä tuntunut!

Desperaadio kirjoitti:
Mennään nyt vaan kannustamaan se kertsi voittoon ja istutaan vaikka Hassisen päällä koko jatkoajan keskusteluporukka!

Ei taida Hassisen pää kestää minun, Rontin ja muiden painoa niin monen aivotärähdyksen jälkeen.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Täysin asiaankuulumattomana viestinä täytyy tähän laittaa, notta mahtaa nimim. Eltonia vituttaa, kun ei pääse täällä asioiden nykytilaa kauhistelemaan!

Itse ajattelin napata mukaan liaanin ja omat pihdit, niin säästyn vääntyneeltä nilkalta ja veriripulilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös