Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 359 561
  • 6 884

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Mikä helvetin kaupunkitarina tämä on, että firmat huutaa nuo paidat ja päätyy "vääriin käsiin"? Mihin sinä perustat tämän väitteen, että nuo kaikki yksityishenkilöt olivat jotain firmoja? Anteeksi, mutta menee nyt vähän tunteisiin kun on joku olettama, että yksityishenkilö ei olisi valmis maksamaan satoja euroja gameworn-paidasta.

Olin paikalla ja joka ikinen ihminen, joka paidan huusi ja maksoi, oli tavallinen ihminen joka oli innoissaan uudesta hankinnastaan.
Koska olen myös niissä huutokaupoissa ollut ja tiedän miten muut jengit paitoja myy!
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Sitten olet vaan sokea tai asenteellinen. Paidat meni hyviin koteihin varmasti. Ne meni kuule faneille, tännekin tuli yksi.

Kerho tässä on voittaja ja hyvä niin. Karavaani kulkee, koirat haukkuu.
Tottakai ne menee hyviin koteihin noilla hinnoilla!
 
Suosikkijoukkue
HPK
Koska olen myös niissä huutokaupoissa ollut ja tiedän miten muut jengit paitoja myy!
Lähditkö kesken pelin himaan vai mikset ollut itse huutamassa hienoja paitoja?

Itse sain sopuhintaan juuri sen paidan, mitä lähdin hakemaan.

Ilmainen vinkki tähän ja elämään yleensä: Parempi varmuuden vuoksi olla ihan hiljaa tai seurata turvallisesti sivummalta asioissa, joista ei oikeasti tiedä mitään.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Lähditkö kesken pelin himaan vai mikset ollut itse huutamassa hienoja paitoja?

Itse sain sopuhintaan juuri sen paidan, mitä lähdin hakemaan.

Ilmainen vinkki tähän ja elämään yleensä: Parempi varmuuden vuoksi olla ihan hiljaa tai seurata turvallisesti sivummalta asioissa, joista ei oikeasti tiedä mitään.
Pelin katsoin loppuun. Sivussa en ole enkä näiden mielipiteiden kanssa yksin ole!
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Tällä kertaa siellä oli hienoja ainutlaatuisia paitoja tarjolla ihan järkevillä hinnoilla. Oliko halvimmat blancot 120 e ja nimellä alkaen 220 e?

Itse olen huutanut kaksi game wornia ja ihan omilla rahoilla omaan käyttöön. Joskus myöhemmin ne jäävät lapsille perinnöksi. Minulle se oli mielinen tapa tukea seuraa, kun samalla sain konkreettisen muistonkin. Eihän se ihan halpaa ollut vaikken niitä kalleimpia paitoja ostanutkaan, mutta niin paljon seura on vuosikymmenten aikana iloa tuonut, että maksoin mielelläni. Kaiken lisäksi toinen paidoista oli mestaruuskauden paita eikä ole tietoa seuraavasta tilaisuudesta saada sellainen. Olen myös yhden osakkeen omistaja. Käytännössä sekin oli suoraa tukea seuralle, mutta onhan se kiva tuntea omistavansa pala omaa seuraa. Psykologisia juttuja. Jotkut ostavat kausikortteja, vaikka eivät käy juuri lainkaan peleissä. Kukin tukekoon omalla tavallaan.
 

M10

Jäsen
Pelin katsoin loppuun. Sivussa en ole enkä näiden mielipiteiden kanssa yksin ole!

Tiedätkö kuinka paljon näiden paitojen teettäminen maksaa HPK:lle? Eli laadukkaan paidan valmistaminen + numerot, kirjaimet ja mainosten ompeleminen. Luuletko että ne on ilmaisia? Vihjeenä, jokainen tänään kaupattu NNOB-paita (no name on back) meni persnetolla.

Mun mielestä on ok, jos Kerho menee HIFK:n malliin (250€/kpl) jos niikseen tulee. Esittelin tuon mallin jossain ketjussa aiemmin.

Huutokaupasta vinkumista en voi sietää. Reilu peli alusta loppuun.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä voi olla typerä ehdotus, mutta firmoille voisi olla oma huutokauppa ja yksityishenkilöille oma. Yhtä paitaa kun kukin huutaisi niin saisi niitä haluamiansa paitoja.

Sen lisäksi joku @M10 vinkkaama varausjärjestelmä/IFK-malli, jossa pienemmälläkin "wearilla" saisi hienoja paitoja maailmalle.

Ukrainaakin varten Kerho voisi jonkun huutokaupan pitää.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Jotkut kuitenkin säästää rahaa sitä varten, että saa noita ostettua. Ihan normi-ihmiset siis. Ja voi käydä niinkin, että nettihuutokaupasta tulee vahingossa toinenkin samaan aikaan. Ja sit tarvitsee säästää vähän lisää.

Mun silmissä se arvo tulee siitä, että se on harvinainen. Se on Kerhon paita. Eroa kirkosta ja osta sen jälkeen joka vuosi yksi gw. Jäät voitolle.
 

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05
Mikä helvetin kaupunkitarina tämä on, että ne on muka firmat jotka huutaa nuo paidat ja päätyy sitä kautta "vääriin käsiin"? Mihin sinä perustat tämän väitteen, että nuo kaikki paidan voittaneet yksityishenkilöt olivat jotain firmoja? Anteeksi, mutta menee nyt vähän tunteisiin kun on joku olettama, että yksityishenkilö ei olisi valmis maksamaan satoja euroja gameworn-paidasta.

Olin paikalla ja joka ikinen ihminen, joka paidan huusi ja maksoi, oli tavallinen ihminen joka oli innoissaan uudesta hankinnastaan. Nurmen voittanut oli perheensä kanssa ja olivat ansaitusti innoissaan uudesta upeasta hankinnasta. Suurin osa paidan voittaneista laittoi paidan heti päälleen ja tulee varmasti sitä hallillakin pitämään, jos tämä nyt on jokin fanituksen osoitus mitä vaadit.

Ensimmäiseen boldattuun, niin täytyy tosiaan ihmetellä tuota olettamaa, että yksityishenkilö ei maksaisi useita satoja gamewornista. Minulla on neljä HPK:n gamewornia, joiden yhteishinta on toki sinänsä alhainen 580 €, mutta toisaalta niistä kolme on ostettu, kun olin vielä opiskelija, ja lähinnä siis näistä kesän "varastotyhjennyksistä" ostettu. Kallein yksittäinen oli Frimanin CHL-vieraspaita 200 €. Jos siis Kerhoa fanittava opiskelija ostaa gamewornin hintaan 200€, ei ole mitenkään ennenkuulumatonta, että vakitöissä kävijä voisi maksaa gamewornista 300-400 euroa.

Toiseen boldattuun, niin kyllähän niitä aiempia kalliilla myytyjä erikoispaitojakin hallilla näkyy. Ei tietenkään yhtä paljoa, kun ovat arvokkaampia. Minäkin pidän lähinnä Olkkosen kauden 16-17 paitaa, koska en halua mahdollisesti sotkea esim. sitä Frimanin CHL-paitaa. Joskus sekin on kyllä päällä.

Ja kuten muutkin ovat sanoneet, niin eihän se nyt mikään ihme voi olla, että huutokaupassa saattaa paitojen hinnat nousta korkeiksikin, etenkin tähtipelaajien kohdalla.

---

Kun nyt näistä pelipaidoista on puhuttu, niin kyllä tuollainen gamewornin varaus 250€ olisi minunkin mielestä hyvä. Katselin tuosta noita muiden jengien kauppoja, niin aika monella tosiaan on tuollainen systeemi. Meidän lisänä tässä joukossa on Ilves, JYP, KooKoo, Kärpät, Pelicans, Tappara ja Ässät. Näistäkin kaikilla on tarjolla myöskin jonkinlainen replica-fanipaita, hieman eri laadulla Ilveksen "täysin aidosta" KooKoon "kaikki printtaamalla".

Joku tuollainen printti-replica voisi olla kanssa toimiva vaihtoehto.

Ensi vuodeksi voisi vaikka pistää myyntiin Jolyn pelipaitoja, varmasti menisi kaupan. Eikös näitä "ylimääräisiä" paitoja ole joskus aiemminkin teetetty? Olisiko ollut Larmin paitoja?
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Säälin kaikkia niitä jotka huomenna vielä menevät itseänsä kiduttamaan. Toki halpaa sadomasoa tarjolla että sinänsä ymmärrän. Ja voi olla vielä kännissäkin.
Kyllä kun huomisesta pelistä on playoffkausarin muodossa maksanut niin paikalle mennään kärsimään. Lätkän aiheuttamat tunteet on kuitenkin parhaita livenä ja hallille pääsee vasta sitten taas vasta syksyllä
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Plauoffkausari oli tällä kaudella niin surkee hankinta ku voi olla. Sen kampanjointi alkoi kun joukkue taisteli 4. sijasta ja suora pleijaripaikka näytti palalta kakkua. Sitten kun ostopäätös on tehty niin joukkuea alkaa pelaamaan kuten alkukaudesta ja yhtäkkiä ei tulekaan pleijareita yhtä peliä enempää. Todellisuus on tarua ihmeellisempää.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään on hallilla tiedossa uusi playoff intro. Sääli että jää vähäiselle käytölle tänävuonna. Olisivat säästäneet sen suosiolla ensi kauteen, tai seuraavaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Viimeistä kertaa tällä kaudella livekiekon pariin! Odotettavissa erittäin kostea ilta ja toivottavasti kaiken likoon laittava Kotijoukkue. Tarkemmat analyysit jatkoilla jos sinne asti jaksaa painaa menemään. Millon on muuten viimeksi tehty YV maali? Jos sellainen tänään tulee lupaan ostaa muutaman mukin.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Millon on muuten viimeksi tehty YV maali? Jos sellainen tänään tulee lupaan ostaa muutaman mukin.
Eihän tästä ole kauaakaan. Sportia vastaan 12.3. Sattumoisin edellinen voitto on samasta pelistä. Jännästi nää asiat saattaa linkittyä toisiinsa.
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Tänään on hallilla tiedossa uusi playoff intro. Sääli että jää vähäiselle käytölle tänävuonna. Olisivat säästäneet sen suosiolla ensi kauteen, tai seuraavaan.
Uudelle somevastaavalle tiedoksi, jos lukee täällä, niin pistäkää sitten YouTubeen kanssa tuo intro, kun kaikki fanit ei hallille pääse (osa ei taida halutakaan, mutta se on eri keskustelu).
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Uudelle somevastaavalle tiedoksi, jos lukee täällä, niin pistäkää sitten YouTubeen kanssa tuo intro, kun kaikki fanit ei hallille pääse (osa ei taida halutakaan, mutta se on eri keskustelu).
Onkohan se uusi somevastaava enää siellä, kun jonkin aikaa otteluennakot on tehnyt taas Savolaisen Kati.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös