Aikanaan vanhan Kulman aikana jengillä oli paljonkin oransseja fanipaitoja. Paljon vain rupesi satelemaan palautetta, että ihmiset eivät halua tulla katsomoon koska eivät omista mitään oranssia ja luulivat pukeutumisen olevan kriteeri kannattajakatsomoon tulemiselle. Jossain vaiheessa jengi sitten rupesi itsekkin niistä luopumaan.Kun puhutaan oranssista,seinästä niin ihan alkuun voisi lähteä siitä, että siellä nykyisessäkin fanikatsomossa näkyisi oranssi. Nyt siellä näin sivusilmällä katsottuna on aika monella mustaa hupparia ym., eli pelipaidat puuttuu päältä melko monelta. Tässä possut laittaa paremmaksi. Itse en ymmärtä tätä päätyä yhtään, mun mielestä koko faniporukan looginen sijainti olisi C5, siinäkin ollaan ihan riittävän lähellä vastustajan penkkiä ja maalivahtia. Ja jos siellä nyt esim. olisi 300-500 henkeä kannustamassa ja huutamassa, niin kyllä se ääni sieltäkin muualle halliin kuuluu.
Ketäänhän ei ole kielletty pitämästä fanipaitaa katsomossa. Henkilökohtaisesti itse pidän fanipaitaa tosi epämukavana pitää päällä ja luulen monien jakavan myös tämän tunteen. Siksi ihmuset pukeutuvat ns. arkivastteisiin mielummin. Huivit ja liput tuovat myös oranssia katsomoon.
Henk.koht olen muutenkin sitä mieltä että fanikrääsän määrä ei ole mikään kannattajan mittari.
Mitä tulee C5 katsomoon kannattajakatsomon sijaintina olen kanssasi eri mieltä. Lippa ja pleksi blokkaa paljon äänestä. Katsomo on myös vielä enemmän piilossa kuin nykyinen D1 katsomo, joka rajoittaa tifojen ja muiden korrografioiden näkyvyyttä.
Mutta niin kuin sanoin: mikään katsomo uudistus tuskin on ajankohtainen ennen seuraavaa remonttia.