Kannattajakatsomossa korona-aika veroittanut ainakin melko suuren kourallisen porukkaa pois. Valitettavasti, mutta sellaista se on. Kyllä tässä seurakin saa tehdä kovan työn, että yleisö löytää lehtereille takaisin.Eikö ihmiset uskalla enää avata suutaan partikkeleiden pelossa vai mitä ihmettä? Tunnelma hallilla kuin kirkossa, istutaan käsien päällä ja hiljaista on. Eikä täällä nyt mitenkään ennätysvähän ole yleisöä.
Kuten jo tässä tänään spekuloinkim niin ei varmaan olisi ollut seuralta mikään huono idea tehdä jotain koko viikon kestävää kausaria hieman huokeammalla hinnalla. Olisi saatu väkisinkin lisää silmäpareja seuraamaan voittavaa jääkiekkoa kun tuote nyt on muuten kunnossa ja tämä olisi varmaan näkynyt myös yleisössä jatkossakin.Kannattajakatsomossa korona-aika veroittanut ainakin melko suuren kourallisen porukkaa pois. Valitettavasti, mutta sellaista se on. Kyllä tässä seurakin saa tehdä kovan työn, että yleisö löytää lehtereille takaisin.
Kannattajakatsomossa korona-aika veroittanut ainakin melko suuren kourallisen porukkaa pois. Valitettavasti, mutta sellaista se on. Kyllä tässä seurakin saa tehdä kovan työn, että yleisö löytää lehtereille takaisin.
Perjantaina pitkästä aikaa tulossa hallille omalla autolla ja kyselisin palstaveljiltä mihin saisi auton parkkiin ? Varsinkin tämä viimeaikainen lumikaaos tuskin auttaa asiaa.
Siellähän on pohjoispäädyn junnukiskalla nachoja ja ainakin joku kanakori-annos. Tietyllä tapaa ymmärrän että ne halutaan pitää junnukiskan erikoisuuksina kuten myös hotsit. Mutta voisi noita enemmän mainostaa.Kyllähän rinkulalle olis kiva saada jotakin muutakin kuin noita lihiksiä. Ilmeisesti areenalla vetää aika hyvin noi ravintolat.
Kerho voisi omaan ravintolaan alkaa tekeen peleihin jotakin vähän erikoisempia annoksia. Nachoja, erikois hampurilaisia tai jotakin muuta. Hieman yksitoikkoinen toi ravintola anti rinkulalla.
Hämeenlinnassa ei ilmeisesti pelatakkaan MM-jääkiekkoa keväällä, me sössitään kyllä kaikki!
HPK:n toimitusjohtaja ei usko, että MM-kiekkoa voitaisiin pelata keväällä Hämeenlinnassa Hartwall-areenan sijaan – "Pidän sitä epätodennäköisenä"
Venäläisomisteisella Hartwall-areenalla tuskin pelataan MM-kotikisoja Ukrainan sodan syttymisen vuoksi. HPK:n toimitusjohtaja Antti Toivanen ei usko Pohjantähti-areenan olevan vaihtoehto MM-kotikisojen toiseksi suorituspaikaksi.www.hameensanomat.fi
Oon itse asiassa ihmetellyt tota, kun pisti hallilla korvaan. Onks tähän jotain kontekstia, siis onko joku läppä mihin tää liittyy? Vai ihan muuten vaan?Ei voi muuta sanoa, kuin hattua nostaa idealle soittaa Dallas-teemabiisiä erätauolla Kerhon pelissä.
Ei tietääkseni mikään läppä. Ihan vaan mainiota hyvän mielen musiikkia. Aurinko paistaa ja Kerho voittaa. :)Oon itse asiassa ihmetellyt tota, kun pisti hallilla korvaan. Onks tähän jotain kontekstia, siis onko joku läppä mihin tää liittyy? Vai ihan muuten vaan?