Siis niitä juottoalueita on nyt sitte päätyjen käytävät, puolikas c5+c4+klubikatsomot, e-lippa, p-päädyn alempi lippa, kerhoravintola, kakuti, o'ranssi, eli kohtalaisen runsas tarjonta, kartalta olin katsovinani, että kokohallin kiertää alueet. Niin sitä tässä aamun vitutuksessa koitin pohtia että eikö perkele olis riittäny nuo muut ja c5 ois saanu jäädä rauhaan. Kyllä pitäs riittää kaikille nyt sitä alkoholia ja sassiin.
Pääsääntösesti myös c4:ssä olen huomannut että joka pelissä on useampi perhe ollut peliä siinä katsomassa lasten kanssa ja niille paikoille ei ole persaukisilla varaa, mutta nyt sanotaan niillekkin kiitos ja hei. Kai tässä toivotaan että nämä siirtyisi sitten a katsomoon, että telkkarissa näyttäs siltä että siellä joku maksanu asiakas on paikalla.
Klubilla harvemmin oon lapsia nähny ni se joutaakin juottolaks. Ja ihan kiva ku siellä saa sit kattella se olut kädessä sitte peliäkin. Kakutin luulin jo olevankin k18 alue.
Ja jos nyt haluan yhtähyvältä paikalta kiekkoa ens kaudella kattella omalla porukalla, niin on se vaan semmonen 3 ja puolen kilon paukku. Ei kiitos.