Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

• 1 434 528
  • 7 129
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No, nyt on äitienpäiväbrunssi peruttu vähäisen osallistujamäärän takia.
Uusi osakeanti vaan kehiin taas nurmoolaaseella kiirehellä (TM), niin pärjätään taas vähän aikaa 500 johtajalla ja 0 sentterillä.

Viimeksi muokattu:

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Kyllä taas nyppii! Piti mennä hoitamaan tänään kausikortit ensi kaudelle, no eihän se onnistunut kun toimisto on kiinni. Google näyttää muuta, sen mukaan toimisto aukesi aamulla ja oli neljään asti auki, päivittäkää ne saatanan aukioloajat sinne googleen, ei ole kai iso asia. Tekis mieli jättää kortit ostamatta, kun sekään ei onnistunut laakista.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä taas nyppii! Piti mennä hoitamaan tänään kausikortit ensi kaudelle, no eihän se onnistunut kun toimisto on kiinni. Google näyttää muuta, sen mukaan toimisto aukesi aamulla ja oli neljään asti auki, päivittäkää ne saatanan aukioloajat sinne googleen, ei ole kai iso asia. Tekis mieli jättää kortit ostamatta, kun sekään ei onnistunut laakista.
Kerhon sivuilla tosiaan lukee, että ti-to toimisto auki. Pitääkö Googleen päivittää nuo erikseen vai kerääkö hakukone tietoa itse?

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kerhon sivuilla tosiaan lukee, että ti-to toimisto auki. Pitääkö Googleen päivittää nuo erikseen vai kerääkö hakukone tietoa itse?

Käsittääkseni pitää päivittää itse. Tai ainakin yritykset niitä voivat itse muokata. Lisäksi käyttäjät voivat itse käydä ehdottamassa oikeita aukioloaikoja.

Itsellä aika vähän luottoa noihin aikoihin, varsinkin pienempien yritysten kanssa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käsittääkseni pitää päivittää itse. Tai ainakin yritykset niitä voivat itse muokata. Lisäksi käyttäjät voivat itse käydä ehdottamassa oikeita aukioloaikoja.

Itsellä aika vähän luottoa noihin aikoihin, varsinkin pienempien yritysten kanssa.
Joo, ne Googlen antamat tiedot eivät aina pidä paikkaansa. Niihin ei kannata kaikkien toimijoiden kohdalla luottaa. Ketjujen tiedot yleensä ok, mutta muiden kohdalla vaihtelee.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
MUTTA KUN EI OLE SITÄ TOIMISTOPALVELUJOHTAJAA!

#Osakeanti

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Sellainen olisi toivottavaa toimiston porukalle, että kun asiakas on toimistolla, niin älkää puhuko sisäisistä raha-asioista tai mistään sisäisistä asioista kesken asiakaskontaktin. Odottakaa vuoroanne, tai sitten menette keskustelemaan ne eri huoneeseen jos asia on niin kiireellinen. Teki mieli kysyä mistä nyt kiikastaa. Tämä oikeastaan ei ole eka kerta, mitä mun korviini ei tarvitse tulla. Voihan se tietysti näyttää tehokkaalta työntouhulta toisen silmiin.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sellainen olisi toivottavaa toimiston porukalle, että kun asiakas on toimistolla, niin älkää puhuko sisäisistä raha-asioista tai mistään sisäisistä asioista kesken asiakaskontaktin. Odottakaa vuoroanne, tai sitten menette keskustelemaan ne eri huoneeseen jos asia on niin kiireellinen. Teki mieli kysyä mistä nyt kiikastaa. Tämä oikeastaan ei ole eka kerta, mitä mun korviini ei tarvitse tulla. Voihan se tietysti näyttää tehokkaalta työntouhulta toisen silmiin.
Ehkä se on sitä läpinäkyvyyttä, heh.

Vähän pitää olla sitä pelisilmää noissa tilanteissa. Kaikkea ei ole tarkoitettu ulkopuolisten kuultavaksi. Toivottavasti viesti löytää perille ja ottavat opiksi.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Hpk sivuilta varastettua:

Tiistai: 1 ottelu
Keskiviikko: 4 ottelua
Torstai: 1 ottelu
Perjantai: 13 ottelua
Lauantai: 11 ottelua

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Hitto vie, taitaa kyllä tänä vuonna kausari jäädä toimiston hyllyyn. Tuo viikonloppupainotteinen otteluohjelma on kyllä itselle hankala. Ei viitsi maksaa 6 ottelusta koko kausarin hintaa.

Useana vuonna jäänyt jo järjestään kaikki viikonloppupelit väliin niin enää ei viitsi ihan kannattamisen vuoksi laittaa tuohon ropojaan.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Itselle taas loistava uutinen tämä otteluohjelma. Näin tällä kertaa. Maksa ei kyllä tykkää.

Toivottavasti yritysasiakkaille sopii viikonloppuhommelit.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jännä nähdä millaista yleisökeskiarvoa lähdetään tavoittelemaan, tai oikeastaan minkälaista tuottoa per katsoja.

Viikonloppupelit antaa mahdollisuuksia, mutta toisaalta samaan aikaan tämä voi olla pois yrityksille suunnatusta aitiomyynnistä ja liika voi olla liikaa tässäkin normaalin kuluttajan silmin katsottuna.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kaljaliiga-schedule.
Vähän niinkin, mutta onhan nuo lauantait vähääkään kauempaa tulevalle lapsellisellekin aika paljon helpompia kuin viikolla joskus ~21 päättyvät matchit. Toivottavasti saadaan sekä kaljakatsomo(t?) täyteen että junnuille touhuamista ja mökää mökkiin! Ei nää sulje toisiaan pois, koska Kerho-fanit osaa aina käyttäytyä esimerkillisesti, myös pienissä kaljoissa.

Nyt sitten myynti- ja markkinointi hommiin, jos e-lipalla on yksikin tyhjä paikka lauantai-pelissä, ollaan epäonnistuttu. Saa suorittaa.

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Jännä nähdä millaista yleisökeskiarvoa lähdetään tavoittelemaan, tai oikeastaan minkälaista tuottoa per katsoja.

Viikonloppupelit antaa mahdollisuuksia, mutta toisaalta samaan aikaan tämä voi olla pois yrityksille suunnatusta aitiomyynnistä ja liika voi olla liikaa tässäkin normaalin kuluttajan silmin katsottuna.
Tolla rosterilla jos taas lähdetään jollain 3500 budjetoidulla niin tiukkaa tekee. Joku 3100 pitäisi riittää nollatulokseen. Saa suorittaa !

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Ghostin Dance Macabre olisi kova jäälletulo biisi, samoten kelpaisi myös aikoinaan ollut Children of Bodomin In Your Face. Käsittääkseni Masokin diggailee Ghostia.

(1)
  • Tykkää
Reactions: j72
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy