Niin sitä toivoisi että Kerho, peli ja ottelutapahtumaan osallistuminen olisi mahdollisimman helppoa ja innostavaa. Ja se olisi sitä aivan kaikille. Joka kerta kun katsomossa ja tapahtumassa näkee mahdollisimman paljon kaiken ikäistä ja näköistä niin homma toimii, silloin se liikuttaa ihmisiä. Totta hemmetissä kehitys kehittyy, ottelutapahtuma on hyvin erilainen juttu kuin esim. edes 2000- luvun alussa. Puhumattakaan ennen sitä.
"Kiinnostavin asia ottelutapahtumassa on tietenkin itse ottelu. Kaiken pitää palvella sitä".
Entäpä jos ottelu ei ihan kaikille olekaan se kiinnostavin juttu? Entä jos tapahtumaan mennäänkin kokemaan jotakin muuta? Entä jos se onkin vaikkapa ihmisten kohtaamaispaikka? Paikka mennä tapaamaan ystäviä, viettämään vapaa-aikaa, päästä irti arjen kiireestä? Mennään vaikkapa ystävän kanssa lasilliselle duunipäivän jälkeen, hallille. Viedään lapsia viihtymään, tapaamaan kavereita.
Saanko tulla, vaikka en kannusta Kerhoa, tai jääkiekko ei ole intohimo? Saanko tulla jos en kannusta? Saat, aina. Tervetuloa! Siinähän saattaa samalla Oranssi kärpänen puraista. Kaikki sellainen "minä olen parempi fani kuin tuo", "minulle tämä tulee suunnata", "saamarin nuorisolaiset hesa- juttuineen"- asenne veks. Minä, minä, minä. Ei! Kerho on ja tulee olla meidän kaikkien juttu.
Nähdään hallilla!
Kerho!