Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 358 814
  • 6 884
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HPK-maskotti olisi kiva lisä perhepeleihin. Ja miksei muihinkin kotiotteluihin Petron paikalle.
Sitä Ritari-maskottia on toivottu jo 25 vuotta.

Mutta kun ei.
 
Sitä Ritari-maskottia on toivottu jo 25 vuotta.

Mutta kun ei.
Se vois olla, mutta toisaalta mä toivoisin, että siihen suunnitteluun osallistuisivat myös muut kuin toimiston hemmot. Lopputulos voi olla muuten Vimpelin Veto tai Tampereen Tappara.

Noilla ei myydä yhtään lippua.
 

Liitteet

  • Veto2.jpg
    Veto2.jpg
    24,4 KB · kertaa luettu: 91
  • Vaakon nakki.jpg
    Vaakon nakki.jpg
    25,5 KB · kertaa luettu: 89

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se vois olla, mutta toisaalta mä toivoisin, että siihen suunnitteluun osallistuisivat myös muut kuin toimiston hemmot. Lopputulos voi olla muuten Vimpelin Veto tai Tampereen Tappara.

Noilla ei myydä yhtään lippua.
Eikö Tapsu Tampereelta saakaan rahahanoja auki? Mites joku naisoletettu Kerttu-niminen Dolly Parton nukke? Joku pumped-Kerttu...
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Täällä on väännetty ottelutapahtumasta paljon viime kausien aikana. Nyt kun on tiedossa myös tekojakin, niin tulee sitten vastaavanlaisia puheenvuoroja esille:

Kirjoittajaa harmittaa, kun ottelutapahtumaa uudistetaan ja paha periköön vielä mahdollisesti nuorisolaisten houkuttelemiseksi halliin (eihän näistä uudistuksista ole vielä edes paljastettu mitään, mutta mitä pikkuseikoista). Näyttää kuitenkin siltä, että hän haikailee ottelutapahtumaa 80-luvulta, eli siis sitä joka oli suunnattu hänelle, kun hän oli nuorisolainen. Kyllä sitä mieli taas on pahoittunut.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kirjoittajaa harmittaa, kun ottelutapahtumaa uudistetaan ja paha periköön vielä mahdollisesti nuorisolaisten houkuttelemiseksi halliin (eihän näistä uudistuksista ole vielä edes paljastettu mitään, mutta mitä pikkuseikoista). Näyttää kuitenkin siltä, että hän haikailee ottelutapahtumaa 80-luvulta, eli siis sitä joka oli suunnattu hänelle, kun hän oli nuorisolainen. Kyllä sitä mieli taas on pahoittunut.
Tuntuu olevan tietynlainen ongelma Hämptonissa (toki muuaallakin) kun asioita tulee muuttaa/parantaa, mutta ei kuitenkaan liikaa tai sellaisella tavalla jota ei itse hyväksy.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kirjoittajaa harmittaa, kun ottelutapahtumaa uudistetaan ja paha periköön vielä mahdollisesti nuorisolaisten houkuttelemiseksi halliin (eihän näistä uudistuksista ole vielä edes paljastettu mitään, mutta mitä pikkuseikoista). Näyttää kuitenkin siltä, että hän haikailee ottelutapahtumaa 80-luvulta, eli siis sitä joka oli suunnattu hänelle, kun hän oli nuorisolainen. Kyllä sitä mieli taas on pahoittunut.
Täällä on väännetty ottelutapahtumasta paljon viime kausien aikana. Nyt kun on tiedossa myös tekojakin, niin tulee sitten vastaavanlaisia puheenvuoroja esille:


Niin siis kirjoittajahan on neljän J:n Lampela, joka välillä myös kuuluttaa HPK:n peleissä "jjjjoukkueet täysilukuiset".

Mutta miestä tuntien/tietäen, niin ei tämä kirjoitus oikein yllätä. Hänellä on kyllä ihan osaavia mielipiteitä mitä tulee tuomarikerhon toimintaan, mutta kaikki muu kehitys jääkiekon saralla onkin hieman kirosana.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Niin sitä toivoisi että Kerho, peli ja ottelutapahtumaan osallistuminen olisi mahdollisimman helppoa ja innostavaa. Ja se olisi sitä aivan kaikille. Joka kerta kun katsomossa ja tapahtumassa näkee mahdollisimman paljon kaiken ikäistä ja näköistä niin homma toimii, silloin se liikuttaa ihmisiä. Totta hemmetissä kehitys kehittyy, ottelutapahtuma on hyvin erilainen juttu kuin esim. edes 2000- luvun alussa. Puhumattakaan ennen sitä.

"Kiinnostavin asia ottelutapahtumassa on tietenkin itse ottelu. Kaiken pitää palvella sitä".
Entäpä jos ottelu ei ihan kaikille olekaan se kiinnostavin juttu? Entä jos tapahtumaan mennäänkin kokemaan jotakin muuta? Entä jos se onkin vaikkapa ihmisten kohtaamaispaikka? Paikka mennä tapaamaan ystäviä, viettämään vapaa-aikaa, päästä irti arjen kiireestä? Mennään vaikkapa ystävän kanssa lasilliselle duunipäivän jälkeen, hallille. Viedään lapsia viihtymään, tapaamaan kavereita.

Saanko tulla, vaikka en kannusta Kerhoa, tai jääkiekko ei ole intohimo? Saanko tulla jos en kannusta? Saat, aina. Tervetuloa! Siinähän saattaa samalla Oranssi kärpänen puraista. Kaikki sellainen "minä olen parempi fani kuin tuo", "minulle tämä tulee suunnata", "saamarin nuorisolaiset hesa- juttuineen"- asenne veks. Minä, minä, minä. Ei! Kerho on ja tulee olla meidän kaikkien juttu.

Nähdään hallilla!

Kerho!
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Niin siis kirjoittajahan on neljän J:n Lampela, joka välillä myös kuuluttaa HPK:n peleissä "jjjjoukkueet täysilukuiset".

Mutta miestä tuntien/tietäen, niin ei tämä kirjoitus oikein yllätä. Hänellä on kyllä ihan osaavia mielipiteitä mitä tulee tuomarikerhon toimintaan, mutta kaikki muu kehitys jääkiekon saralla onkin hieman kirosana.

Katsos vaan, enpä osannut yhdistää nimeä mieheen. Selittää tosiaan vielä enemmän tuota kirjoitusta, onkohan yksi uudistus, ettei Rinkelinmäellä enää kuulla neljän jiin mantroja?

Kerran muuten olen päässyt kuuluttamaan ottelua niin, että Lalli oli tuomarina. Tottakai tällöinkin jjjjoukkueet olivat täysilukuiset! Hieno hetki, kehui kovasti.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Ei vaihdu, poika ja isä Tiitta jatkavat edelleen ja hyvä niin.
Nii no, musiikki lienee yksi niistä aiheista joista ei voi väitellä. Toinen tykkää mc mäkin autokaista feat. valkopippurirouhe - Pistin pakastemarjat ylähyllylle kappaleesta ja toinen AC/DC:stä...
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Nii no, musiikki lienee yksi niistä aiheista joista ei voi väitellä. Toinen tykkää mc mäkin autokaista feat. valkopippurirouhe - Pistin pakastemarjat ylähyllylle kappaleesta ja toinen AC/DC:stä...
Musiikista ei tietenkään voi, mutta panos jonka poika Tiitta antaa muutenkin kuin vaan musiikin suhteen, niin sitä et samalla rahalla ja ammattitaidolla saa mistään.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Musiikista ei tietenkään voi, mutta panos jonka poika Tiitta antaa muutenkin kuin vaan musiikin suhteen, niin sitä et samalla rahalla ja ammattitaidolla saa mistään.
mmjooo... tarkoitat musiikin mukana joraamista ja valospotilla vastustajan silmien sokaisua tämän istuessa jäähyboksiin? Ei vaan vitsi vitsi, soittolistaa saisi päivittää ja laittaa muitakin kun niitä oman siistin civicin suomipoppitilulilu biisejä :)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
mmjooo... tarkoitat musiikin mukana joraamista ja valospotilla vastustajan silmien sokaisua tämän istuessa jäähyboksiin? Ei vaan vitsi vitsi, soittolistaa saisi päivittää ja laittaa muitakin kun niitä oman siistin civicin suomipoppitilulilu biisejä :)

Kuhan ei soiteta kappalettakaan ACDCtä. Sellaista sontaa että.

Että silleen...
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Musiikista ei tietenkään voi, mutta panos jonka poika Tiitta antaa muutenkin kuin vaan musiikin suhteen, niin sitä et samalla rahalla ja ammattitaidolla saa mistään.
Eikös ne ollut Kerhon juutuubissa ne videot, joissa vähän raapaistiin pintaa siitä mitä kaikkea DJ TT:n vastuualueella kuuluu?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Eikös ne ollut Kerhon juutuubissa ne videot, joissa vähän raapaistiin pintaa siitä mitä kaikkea DJ TT:n vastuualueella kuuluu?
Kyllähän ne siellä taisi olla. Tiittahan siis tekee hommia valotekniikasta aina ledeillä pyöriviin mainoksiin asti. Siihen nähden, että kaveri tekee samaa hommaa suomen eturivin artistien kanssa, niin HPK saa aika ilmaiseksi hommia mitkä jokusen tuhat euroa saattaisi viedä kukkarosta pois, kun tilaisit jonkun firman kautta.
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Itse tykkään siitä, että seuralla on oma ”tone of voice” musiikin suhteen. Esim. Hifkillä on sitä tuttua ränttätänttää. Ei se tietenkään kaikkia miellytä. Mutta jokin linja olisi hyvä olla.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mulle ainakin on viime vuosina ottelussa soitettava musiikki ollut enemmänkin sellainen turn off kuin että se saisi minkäänlaista fiilistä kannustaa. Nytkin kun on harjoituspelejä käynyt katsomassa, niin ei siellä kyllä musalla fiilistä ole nostettu. Ihan vihonviimeisiä on ollut pelaajan nimen kuulutuksen yhteydessä tukevat rumpusoolot ja varsinkin se ylivoiman alkaessa tuleva jumputus, ei niin todellakaan saa taputtamaan mukana. Ennemmin menee kädet korville.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Antaa palaa vaan, kunhan se "yhteys on saatu" -rallatus ei enää palaisi soittolistalle maalia tarkistettaessa.
Magmaa erätauolla! Olisi ainakin erilaista. Hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös