Niin, mä en ole mistään edes saanut tietoa, että Larmi ja Vesalainen pelaisi huomenna. Kai siitä sitten jossain on kerrottu? Vaikka kuitenkin melko aktiivinen olen somea ja jatkista käyttämään...
Noin kymmenen minuutia sitten tuli sähköposti otsikolla "Larmi ja Vesalainen oranssissa perjantaina - vastassa HIFK!"Niin, mä en ole mistään edes saanut tietoa, että Larmi ja Vesalainen pelaisi huomenna. Kai siitä sitten jossain on kerrottu? Vaikka kuitenkin melko aktiivinen olen somea ja jatkista käyttämään...
näköjään tullut n. tunti sitten, niitä en ollut vielä ehtinyt nähdä. Mutta on tässä kuitenkin ollut jo vajaa viikko aikaa ennen tätä hetkeä tehdä jotain...
Larmi ja Vesalainen askissa huomenna. Perjantai. Vastassa HIFK. Keittoo Eversti-baarissa ja hokia, täydellistä! Tulkaa tekin.
Ei sitten heitellä niitä kenkiä jäälle tällä kertaa.Larmi ja Vesalainen askissa huomenna. Perjantai. Vastassa HIFK. Keittoo Eversti-baarissa ja hokia, täydellistä! Tulkaa tekin.
Syytät väärää henkilöä. Ei ole punaista partaa ja pituutta on enemmän kuin 130 cm :)Ei sitten heitellä niitä kenkiä jäälle tällä kertaa.
Ikuisesti Oranssi - Hämeenlinnan Pallokerho
Ikuisesti Oranssi – Paina oma nimesi HPK-historiaan HPK Liiga Oy tuottaa koko HPK-yhteisön yhteisen pelipaidan, jolla pelataan kevään 2021 aikana Ikuisesti Oranssi -erikoisottelu Liigan runkosarjaa. Paitojen kuosissa komeilevat kaikkien paidan tuottamiseen osallistuneiden nimet. Vuosi 2020 on...hpk.fi
Kuinkas monta tämän osion nimimerkkiä saadaan kasaan? :-)
Hieno homma. Vuokralainen osallistui.Ikuisesti Oranssi - Hämeenlinnan Pallokerho
Ikuisesti Oranssi – Paina oma nimesi HPK-historiaan HPK Liiga Oy tuottaa koko HPK-yhteisön yhteisen pelipaidan, jolla pelataan kevään 2021 aikana Ikuisesti Oranssi -erikoisottelu Liigan runkosarjaa. Paitojen kuosissa komeilevat kaikkien paidan tuottamiseen osallistuneiden nimet. Vuosi 2020 on...hpk.fi
Ehdottomasti muutamilla osuuksilla mukana. Itse ainakin tällaista ”vastikkeetonta” tukimuotoa kaivannutkin. Fanituotteita toki voi ostaa ja seuraa tukea, mutta niistä euroista vain katteen osuus jää seuralle.Ikuisesti Oranssi - Hämeenlinnan Pallokerho
Ikuisesti Oranssi - Hämeenlinnan Pallokerho
Lisää samaan joukkoon Jan Vopat ja Radek Martinek. Miksei myös Josef Reznicekin vaimo ja Petr Tenkratin pesukone.Milläs nimillä sitä osallistuis? Miro Aaltonen ja Hannes Hyvönen ainakin.
Lisää samaan joukkoon Jan Vopat ja Radek Martinek. Miksei myös Josef Reznicekin vaimo ja Petr Tenkratin pesukone.
Loistava idea ja vielä isänpäivän alla! Varmasti mukana!!