Old hockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK. New York Rangers
Hienoa nähdä innostuneisuutta....., jatkakaa.!
Juu siks mä ostinkin viis. Hieno idea ja hauska nähdä kuinka helvetisti tulee osallistumisia, toivottavasti satoja ehkä jopa kymmeniätuhansia!!!Jep. Osteltu.
Mutta onhan toi nyt aivan alihinnoiteltu kun tämä milestone-eventti ”maksaa saman kuin kalja Espoossa”.
Sama. Ostin kans 5. Tosin sen verran otin Lapin lisää että Krusovice maksaa Tapiola Gardenissa vain 12,90 eli jää siihen vielä rakoa.Juu siks mä ostinkin viis. Hieno idea ja hauska nähdä kuinka helvetisti tulee osallistumisia, toivottavasti satoja ehkä jopa kymmeniätuhansia!!!
Sama. Ostin kans 5. Tosin sen verran otin Lapin lisää että Krusovice maksaa Tapiola Gardenissa vain 12,90 eli jää siihen vielä rakoa.
Pointtini kuitenkin oli se et yleensä niukkuuden myynti on kannattavampaa. Mutta toivotaan että tästä tulee rahaa sisään, ihan vitun sama onko ne omat nimet ja nimimerkit siellä, tai sattuuko vaikka numero siihen päälle.
Pääasia että TEHDÄÄN ASIOITA, tajusin myös että olen väärä henkilö arvioimaan paikallista hinta/osallistusmiskynnystä.
Pieni hinta on hyvä tapa sitouttaa ihmisiä ja halukkaat voi sitten ostaa vaikka tuhat nimeä, jos pinkka on kunnossa. Erittäin hyvä idea kyllä tämä.
Olisipa oranssin värinen.Ikuisesti Oranssi nyt myös fanituotteina - Hämeenlinnan Pallokerho
HPK:n Ikuisesti Oranssi -tukikampanja laajenee fanituotteiden puolelle. Löydät nyt Ikuisesti Oranssi -tuotteet HPK:n verkkokaupasta!hpk.fi
Tarjolla mm. kauan odotettu kylpytakki.
Ihan kivoja tuotteita. Tietää taas, mitä ostaa läheisille joululahjaksi.
Vielä kun saisi simppelin t-paidan, jossa olisi pelkkä pallologo, niin olisin erittäin tyytyväinen. Vai onko niin, ettei yksinkertainen myy?
Haluan uskoa, että tässä nyt testataan tätä systeemiä missä tuotteet on tilaustuotteita. Toivon hartaasti, että jatkossa sitten tilaustuotteiden määrä kaupassa kasvaa ja nähdään laajempaa valikoimaa tuotteita, kun kukaan osapuoli ei joudu sitomaan käsiään ja pääomiaan ylimääräiseen vaan tehdään juuri se mitä tarvitaan.Haluan silti valittaa valittamisen ilosta, että miksei sauna-osastolle olisi myöskin saanut ihan yksinkertaista pallologo-lämpömittaria? No, hienoja tuotteita joka tapauksessa, ei sillä. Kiulu todennäköisesti menee hankintaan.
Nyt kun Kannattajat ovat C5:ssä, tuntuu että se aitiolippa siinä yläpuolella syö kaiken äänen. Koko kauden vastustajan kannattajien ääni on kuulunut paremmin oli heitä kuinka vähän tahansa. Näin ainakin E-lipalle missä itse istun.Ps: Eilen oli jo vähän tepsi faneja ja heti ees vähän tunnelma parempi. Kannattajat vois myös tehdä vierasreisssun vinkkinä.
Totta. Itsekkin Everstistä peliä seuraavana ei kuulu juuri mitään sikojen ja kannattajien höpinöistä.Nyt kun Kannattajat ovat C5:ssä, tuntuu että se aitiolippa siinä yläpuolella syö kaiken äänen. Koko kauden vastustajan kannattajien ääni on kuulunut paremmin oli heitä kuinka vähän tahansa. Näin ainakin E-lipalle missä itse istun.
Aika vähän Kannattajien porukkaa hallilla edes on. Kyllä tämä vallitseva tilanne vaikuttaa myös Kannattajiin. Meininki on ollut vaisua ja oli se tietyllä tapaa odotettavissakin, mutta eiköhän se tästä taas lähde kun tilanne joskus helpottaa.Nyt kun Kannattajat ovat C5:ssä, tuntuu että se aitiolippa siinä yläpuolella syö kaiken äänen. Koko kauden vastustajan kannattajien ääni on kuulunut paremmin oli heitä kuinka vähän tahansa. Näin ainakin E-lipalle missä itse istun.
Naurettavaa koronapelkoa, montako tartuntaa on tullu tällä kaudella katsomosta lätkäpeleistä? ja tämä jää tähän, en ala vänkäileen 3 sivun verran tästä paskasta taas, väsyttävä aihe.Aika vähän Kannattajien porukkaa hallilla edes on. Kyllä tämä vallitseva tilanne vaikuttaa myös Kannattajiin. Meininki on ollut vaisua ja oli se tietyllä tapaa odotettavissakin, mutta eiköhän se tästä taas lähde kun tilanne joskus helpottaa.
Vierasreissuista sen verran, että ne on päätetty jättää tältä syksyltä pois vallitsevan tilanteen johdosta ja hallitus käsittelee asiaa taas vuodenvaihteessa kun tiedetään ehkä enemmän epidemian tilanteesta.