Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 352 889
  • 6 840

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näyttää siltä, että ei taideta yli 200 katsojan päästä tänään.

Itse kyllä mietin vahvasti peliin menemistä, mutta eilen muistin kuinka kamalaa peliä Kerho nyt tällä kaudella on esittänyt ja jäin kotiin minimoimaan koronan riskit.

Peleissä ollaan siinä tilanteessa, että ei tuo ottelutapahtuman hinta ja laatu nyt oikein kättele.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toki lippuja myyty varmaan taas se reilu 2000 mutta se ei toki helpota tapahtuman oheismyyntiä lainkaan.
Kerhon kannattais peli-iltoina siihen pihalle pystyttää teltta ja myydä siinä ruokaa ja bisseä pelin aikana. Ja lupauksella, ettei siellä kuule mitään illan pelistä. Nimeksi voi laittaa "Panic room". Saa käyttää muttei ole pakko.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kerhon kannattais peli-iltoina siihen pihalle pystyttää teltta ja myydä siinä ruokaa ja bisseä pelin aikana. Ja lupauksella, ettei siellä kuule mitään illan pelistä. Nimeksi voi laittaa "Panic room". Saa käyttää muttei ole pakko.
Idea ei itseasiassa ole yhtään huono jos sinne saisi vähän terassilämmittimiä ja halpaa makkispekkistä, sekä toki olusta. Niistä panic roomeista sitten tiedä. Tai oikeastaan ne voisi fiksuna perustaa sinne järkyttävän kokoiselle partsille mikä sinne halliin on rakennettu ja minkä käyttö on käytännössä aivan olematon ottaen huomioon miten upean siitä voisi rakentaa. Toki lasikatteella ja seinillä sekin olisi vielä parempi.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Tänään kunnioitetaan Vexin muistoa!! Hienoa että huomioidaan uraa jonka teki ja kerho sydäntä.
Harmi että näin iso asia ”jää koronan jalkoihin”. Toivottavasti jatkossa olis vaikka kerran kaudessa matsi Vexin teemalla.
 

TJ MACKEY

Jäsen

Larmi on varsin hieno mies.
Nappasin kyseisen lainauksen hienon miehen omasta ketjusta.

HPK:lla on ollut todella vaikean alkukauden ja vastoinkäymisten lomassa viikon ajan käytössään miljoonan taalan paikka viestiä, mainostaa ja promota seuraa Larmin ja Vesalaisen muodossa. Dynaaminen, nimekäs ja sanavalmis kaksikko. Larmista Hämeen Sanomat ja Samuel Savolainen edellä mainitun ansiokkaan jutun jo tekikin.

Miksi HPK itse ei mainosta ja promoa tulevaa HIFK- ottelua kaksikolla?
Miksi kyseistä kaksikkoa ei ole haastateltu?
Missä on kuvamateriaali arjesta?
Missä on valmentajan kommentit huippuvahvistuksista?
Missä kundien hassuttelu- videot?

En tiedä minkälainen Crosby sieltä pitäisi saapua, jotta HPK kokisi pelaajan markkinoinnin ja viestinnän arvoiseksi. Juuri nyt kun on vaikeampaa pelillisesti, juuri nyt kun on yleisökatoa, juuri nyt kun on koronaa. Juuri nyt pitäisi toimia.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Oikeasti olen ihna perkeleen pettynyt, että aiheesta ei olla otettu mitään irti. Perjantai, kotimökki, HIFK, Mestarin paluu. Ainekset on kasassa, mut ei se peli itse itseään markkinoi.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, mä en ole mistään edes saanut tietoa, että Larmi ja Vesalainen pelaisi huomenna. Kai siitä sitten jossain on kerrottu? Vaikka kuitenkin melko aktiivinen olen somea ja jatkista käyttämään...
 
Suosikkijoukkue
HPK
Niin, mä en ole mistään edes saanut tietoa, että Larmi ja Vesalainen pelaisi huomenna. Kai siitä sitten jossain on kerrottu? Vaikka kuitenkin melko aktiivinen olen somea ja jatkista käyttämään...

Kyllähän tuolla Instagramissa on ainakin Larmin haastattelu. Sama löytynee nettisivulta.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
näköjään tullut n. tunti sitten, niitä en ollut vielä ehtinyt nähdä. Mutta on tässä kuitenkin ollut jo vajaa viikko aikaa ennen tätä hetkeä tehdä jotain...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Niin, mä en ole mistään edes saanut tietoa, että Larmi ja Vesalainen pelaisi huomenna. Kai siitä sitten jossain on kerrottu? Vaikka kuitenkin melko aktiivinen olen somea ja jatkista käyttämään...
Noin kymmenen minuutia sitten tuli sähköposti otsikolla "Larmi ja Vesalainen oranssissa perjantaina - vastassa HIFK!"
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
näköjään tullut n. tunti sitten, niitä en ollut vielä ehtinyt nähdä. Mutta on tässä kuitenkin ollut jo vajaa viikko aikaa ennen tätä hetkeä tehdä jotain...

Liittyisiko tuohon joukkueeseentulokaranteeniin vielä jokin covid testi lopuksi, enneku pääsee liittymään riviin? Ihan mutuna vaan.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Nooh viestintä ja hype on vähän vajavaista, mutta kaikki me tiedetään, että siellä pelataan huomenna hokia joten nyt kaikki vaan paikanpäälle jotka suinkin vain pääsee. On Larmia, on Vesalaista, on Hifkiä, on Perjantai ja muutenkin historiallinen ilta tiedossa, kun sain eukon lähtemään kanssani matsiin. Vamos!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga

Kuinkas monta tämän osion nimimerkkiä saadaan kasaan? :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös