Rinkelinmäen mähinät 13.10.2007

  • 15 559
  • 80

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
OR:t jäi tietenkin voimaan, lisäkakkuja ei tullut ja homma jatkuu.

Niin, itse käsitin, että Muukkonen langetti OR:n lisäksi yhden ottelun pelikiellon. Eli siis käytännössä em. jannut ryystävät kaksi peliä virvokkeita aitiossa.
Toisaalta, saatoin langeta omaan näppäryyteninikiin, eli toivottavasti olen väärässä.

Täältä tähän
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Itse käsitin asian kuten Twitekin eli ne Rantalan antamat ottelut pysyi, mutta enempää ei tullut eli Pelsu peli jää molemmilta väliin, mutta ei siis enempää. Kertoihan Muukkonen myös että Rantalan Tikkaselle antamaa penaultia voi pitää liian ankarana, joten ei kai äijä nyt lisää Harrille iskeny, siis näin itse tulkitsen. Voin toki olla väärässäkin (ei ole uutta), mutta uskon tällä kertaa osuneeni.

Ja on todellakin hyvä ettei Kuiper saanut lisärankastusta, perustelut Twite jo kertoikin. Vaikka kyllä ois ansainnut paljon ennemmin sen ottelurangaistuksen kuin Harri, mutta Aleksi nyt näki linjansa mukaisesti vaan toisin. Saa kiittää Harrin nopeutta ettei sen enempää saanu.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Niin, itse käsitin, että Muukkonen langetti OR:n lisäksi yhden ottelun pelikiellon. Eli siis käytännössä em. jannut ryystävät kaksi peliä virvokkeita aitiossa.
Toisaalta, saatoin langeta omaan näppäryyteninikiin, eli toivottavasti olen väärässä.

Täältä tähän

Väärässä olet. Automaattisen yhden pelin huilin lisäksi Muukkonen ei määrännyt mitään lisärangastuksia. Sitä en tiedä, olisiko Muukkosella valtuuksia kumota tuomarin tuomitsema ottelurangaistus. Ainakin tässä Tikkasen tapauksessa se olisi ollut ihan aiheellista.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Väärässä olet. Automaattisen yhden pelin huilin lisäksi Muukkonen ei määrännyt mitään lisärangastuksia. Sitä en tiedä, olisiko Muukkosella valtuuksia kumota tuomarin tuomitsema ottelurangaistus. Ainakin tässä Tikkasen tapauksessa se olisi ollut ihan aiheellista.

ei liittynyt mitään sen kaltaista törkeää tai erityisen moitittavaa tekoa, josta olisi tuomittava ankarammin kuin sääntökirjassa mainittu ottelurangaistus

Joo, eikös tää ole tapa kuitata jokanen normi ottelurangastus -jotka täytyy kuitenkin aina tutkia-, vaikka käytännössä kaikki tietää että automaattinen yksi peli riittää.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Väärässä olet. Automaattisen yhden pelin huilin lisäksi Muukkonen ei määrännyt mitään lisärangastuksia. Sitä en tiedä, olisiko Muukkosella valtuuksia kumota tuomarin tuomitsema ottelurangaistus. Ainakin tässä Tikkasen tapauksessa se olisi ollut ihan aiheellista.
Semmoinen mielikuva minulla on että Muukkonen ei voi missään nimessä vaihtaa ottelurangaistusta tavalliseksi pelirangaistukseksi. Veisihän se tietysti jotain uskottavuutta tuomariltakin.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Semmoinen mielikuva minulla on että Muukkonen ei voi missään nimessä vaihtaa ottelurangaistusta tavalliseksi pelirangaistukseksi. Veisihän se tietysti jotain uskottavuutta tuomariltakin.

Sanojen uskottavuus ja Aleksi Rantala sovittaminen samaan viestiin on melko arveluttavaa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös