Haluan kohteliaimmin huomauttaa, että minä olen nyt señoriittaväisäs-roolissa, joten kaikki onko sulla stringit -tyyliset heitot luetaan ankaralla pieteetillä. Myöskään puuhöylää ei katsota hyvällä. (Sori, tiesin että se olisi ollut kaikilla listan kärjessä.)Kirjain A erottaa tämän eroottisen patukan eläimellisestä liigajyrästä.
Mutta kun tässä visassa señoRiitta ei ole äidinkielenopettaja vaan sexysymboli. Eikä se miten sen kirjoittaa vaan miten höylää käyttää.Puuhöylä on yhdyssana.
Tervetuloa. Näillä näkymin pääset mukaan toiselle tuotantokaudelle legendaariseen vasemman alakulman laatikkoon. Samassa laatikossa on visaillut muun muassa @FASlapsi (Laatikot pestään ja tuuletetaan tuottisten välissä, huoleti ollos. Ja kuuluisuuden me takaamme.)Mukana, mäkin haluun julkkikseksi, tai jotain.
Pääsee pääsee. Olet 2/5 toisella kaudella. Pääset legendaarisen @WarWas koppiin sinne vasempaan ylämummoon.Mukana, jos pääsee!
Tervetuloa. Porilaisille meillä on hyviä uutisia: omaa pahvilaatikkoa ei tarvii itse tuoda mukanaan vaan ne hoituvat ihan firman puolesta.Tahdon looraan, jotta voin tulla loorasta.
Siis onko mahdollista, että ikäisesi varttuneempi setämies on välttynyt 80-luvulla Riitta väisäsen sulosoinnulta Kymppitonnin juontajana? Kisan säännöt eivät edes olleet hirveän monimutkaiset. My god!En ymmärrä konseptia, mutta se tuskin haittaa.
Laita minut johonkin laatikkoon jolloinkin.
Hienoa. Pääset istumaan oikeaan yläkulmaan kakkoskaudelle. Olet 4/5.En ymmärrä konseptia, mutta se tuskin haittaa.
Laita minut johonkin laatikkoon jolloinkin.
Tiedän etten ole täydellinen, joten 4/5 kelpaa hyvin.Olet 4/5.
Onko nekin lepardikuvioiset? Grauuh..!Haluan kohteliaimmin huomauttaa, että minä olen nyt señoriittaväisäs-roolissa, joten kaikki onko sulla stringit -tyyliset heitot luetaan ankaralla pieteetillä. Myöskään puuhöylää ei katsota hyvällä. (Sori, tiesin että se olisi ollut kaikilla listan kärjessä.)