24 odotutti muutaman päivän, mutta bonuksena sitten 25 vieressä parkissa... Ai että teki höpöö.
K-D tahti loistava----- <834
Kev
26 eilen kehä 3.lla ja varma 27 illalla kotimatkalla !
<829
24 odotutti muutaman päivän, mutta bonuksena sitten 25 vieressä parkissa... Ai että teki höpöö.
K-D tahti loistava----- <834
Kev
Kiitti vihjeistä! Tuo 48 pitää käydä huomenna tsekkaamassa kun rantatietä pitkin olen kulkemassa muutenkin. 46 ajoi vastaan Tapiolassa keskiviikkona ja 47 oli Telakkakadulla parkissa Punavuoren suunnalla eilen.Eipä ole näkynyt. Muita numeroita kyllä toki.
Numeroista 47-51 seuraavanlaista tietoa:
47 Vallilassa Kangasalantiellä lähellä Sturenkadun risteystä.
48 Sörnäisten Rantatien vieressä rakennustyömaan kaltaisella Hampuris-grillin lähellä.
49 Kruununhaassa Kristianinkadulla.
50 Koskelan bussivarikon vieressä Valtimontiellä Koskelantien risteyksen lähellä
51 Pitäjänmäentien ja Valimotien risteyksen lähellä Filmtownin rakennuksen vieressä.
Ensin silti 46.
Eipä tarvinnut tuolla asti käydä, koska eilen iltasella tuli 48 vastaan Rantatien valoissa, Agoran kohdalla. Musta jenkkipaku. 49 PITÄISI olla iisi, ja viiskymppisiä näkee aika paljon. Näyttää siis aika valoisalta.Ahjokatu 20, Toivola-Team. On se toimitusjohtajan Volvo yrityksen aukioloaikoina aika suurella prosentilla pihassa.
Olin hakemassa numeroa 35, jonka yhtenä päivänä sitten bongasinkin. Samana päivänä tuli vastaan myös 36, jonka vieressä istunut huomasi, mutta itse en kun piti silloin keskittyä ajamiseen (oli hankala paikka jossa ei ollut aikaa katsella vastaantulevien rekkareita).
Noh, sen jälkeen olen nähnyt 37:n, 38:n ja 39:n. Mutta kun ei niitä voi laskea...
EDIT: nyt on bongattu myös 40, mutta kun se penteleen 36 puuttuu välistä...
Meikä olikin pitkään jumissa tuota 180 etsiskellessäni. Eilen osui, ja kävin het hakemassa varmat 181 ja 182 pois. Seuraava viesti ketjuun kun on 200 täynnä....joten silloin huidellaan jossain 180 korvilla. Pitääpä silloin tulla taas kaivamaan viestiä ylös. Jos nyt olisi kova tavoite.
Meikä olikin pitkään jumissa tuota 180 etsiskellessäni. Eilen osui, ja kävin het hakemassa varmat 181 ja 182 pois. Seuraava viesti ketjuun kun on 200 täynnä.
Tästä on hyvä jatkaa, kymppi on sen verran yleinen. 11,12,13 on kans jo tiedossa, mistä ne saattaisivat löytyä joten ei enää hätää.
Ja kymppi bongattu, tuli kyllä sama fiilis kuin Kahen kilon siian kameralla ikuistaneelle kaverille... "kymppihän se, kymppikymppikymppi!!" :D
mutta turhan hitaasti etenee... eihän tuon kympin löytämiseen mennytkään kuin reilu 3kk. Jos nyt alkais luistamaan.
Ja hyvää Jussia kaikille bongareille.
Nyt on 34 ja 35 bongattu edellisen postauksen jälkeen. 36 pitäisi olla varma, mutta mistäpä näitä tietää.Haa! 32 ja 33 tuli eilen vastaan - söpösti peräkkäin. Eikun 34:ää zoomaamaan.
Bileet pystyyn! 86 ajeli vastaan äsken, jippijaijjee!! Kasiseiska onkin ollut aika usein keskustassa Anttilan kulmilla. Tarvii muistaa kiertää seuraavan kerran kun poriin on asiaa.