Miten olisi siistit rekkarit ketju? Vai onko niin, ettei ko. rekkari olekaan siisti?
Ai katos perkele, eihän mulla käynyt tuo mainitsemasi ketju mielessäkään. Sinnehän tuo kuuluisi. My bad.
Miten olisi siistit rekkarit ketju? Vai onko niin, ettei ko. rekkari olekaan siisti?
tavoitteeksi ensi vuodeksi tähän päivämäärään asetetaan sitten 120. Eli aika tarkkaan saman verran kuin nyt on bongattu. Pitääkin muistaa kaivaa tämä viesti vuoden kuluttua esille.
Mä en vaan löydä sitä 84:sta. En sitten missään. No, onneksi tulee kesä ja liikkumiset vähenee entisestään, bongaus vaikeutuu mutta annan samalla tasoitusta poikaystävälle joka tulee hurjaa vauhtia perässä hakemalla numeroa 2. Eiköhän tämä tästä lähde taas kulkemaan jossakin vaiheessa.
Tässä on nyt viitisen vuotta bongailtu, ja nyt on haussa 801.
Samaa muuten olen itsekin etsiskellyt jo pitkään. Tosin 18 ei ole pörrännyt näköpiirissäni päivääni sumentamassa. Lauantaina tosin todella iso liuta amerikanautoja ajoi vastaan Savilahdentiellä jonossa. En niitä tietenkään ehtinyt bongailemaan, kun moottoritielle olin liittymässä. Harmitti hieman, voin kertoo..Missä helevetissä Kuopiossa on numero 17, hermot palaa kun 18 tulee kuin vittuilakseen vastaan joka aamu. Vinkkiä tiskiin kitöös! :)
Joko löysit? Mulla nimittäin myös haussa nro 46. Ja toki ottaisin sen jälkeen mielellään apuja noiden seuraavienkin kanssa...pitäis saada duunikaveri kiinni pian!Hyvät kaksi päivää takana. Toissapäivänä pyöräilin Vuosaareen, ja Kulosaaren puistotien varteen oli pysäköity 42. Samana iltana vielä Katajanokan Luotsikadulta löytyi 43. Eilen 44 napsahti Tervasaarenkannaksella Kruununhaassa ja 45 myöhemmin samana vuorokautena Kalliosta Pengerkadulta Torkkelinmäen lukion kohdalta.
46 pitäisi löytää nyt. 47, 48 ja 49 ovat helpompia, koska niiden olinpaikasta on olemassa tietoa.
Eipä ole näkynyt. Muita numeroita kyllä toki.Joko löysit? Mulla nimittäin myös haussa nro 46. Ja toki ottaisin sen jälkeen mielellään apuja noiden seuraavienkin kanssa...pitäis saada duunikaveri kiinni pian!
Nyt vain 48 kimppuun. Ei mitään hajua missä se voisi Jyväskylässä olla, mutta eiköhän se aikanaa.