Rekkaribongausketju

  • 209 948
  • 1 768

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
85 bongattu Helsingissä Turun moottoritien viereen sammuneessa amerikan pakussa. Seuraavaksi koukkuun numero 86.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Elämä voittaa tälläkin saralla ja tuli tänään bongattu 34 ja 35. havainnot on viikolta myös 36, 37, 38 ja 39, mutta väärässä järjestyksessä. 10km säteellä ne kuitenkin majailevat
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
57 bongattu joskus toissa viikon alussa ja 58 tuli vastaan tänään. Taas mennään eteenpäin. 59 seuraavaksi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
86 bongattu Porin kskustassa. Nyt hakuun 87. Nyt on ollut ihan jees meininki taas pitkästä aikaa, vaikka paineita en ole enää ottanut, jos ei jotain numeroa viikossa löytyisikään. 14 numeroa enää ja sitten alkaa suurin into varmasti laantua, koska bongauksia on odotettavissa taajempaan tahtiin.

Miten menee nykyään veli Datsunilla?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Tämä oli sitten se päivä kun numero 100 tuli nähtyä (aikaa tähän numeroon asti pääsemiseen on kulunut yli 3,5 vuotta). Näin vielä toisenkin satkun mutta tietenkään ei näkynyt numeroa 101 vaikka niitä olen aiemmin usein nähnytkin... nyt alkaa nopeutumaan tämä harrastus, hyvin pitkälti!
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt myös 19 hoidettu pois kummittelemasta. Yllättäen vielä kahteen kertaan samana päivänä, kun muuten ei näkynyt pariin viikkoon.
 

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
->17
<-917

Kev
 

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Toinen kierros menossa ja tänään bongattu 704. Harrastettu on nyt muistini mukaan muutamaan kuukautta vajaat kuusi vuotta. Ensimmäiseen kierrokseen meni noin kolme ja puoli vuotta. Toinen vaikuttaisi menevän aavistuksen nopeammin. Niin ja ajokilometrejä kertyy vuosittain noin 60 000, mikä varmaankin selittää nopeahkon etenemisen. Sinänsä ensimmäisen satasen bongaaminen on aina jotenkin mielenkiintoisempaa. Ensi talvena pääsee varmaan taas sitäkin kokemaan...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No voi nyt vitun saatans. Missä luuraa 59? Nyt on etsitty jo aika kauan, eli yli 2 viikkoa. Se on paljon, kun ajelee työkseen päivät pitkät. Any ideas missä sellainen voisi majailla?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Keskiviikkona taisi tulla enkat. Tunnissa 96 (Inchcape Kaivoksela), 97 (Konala) ja 98 (Pitäjänmäki).
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Keskiviikkona taisi tulla enkat. Tunnissa 96 (Inchcape Kaivoksela), 97 (Konala) ja 98 (Pitäjänmäki).

Jaaha. Sitä ollaan oikein liekeissä. No itse näin tänään aamulla numeron 87, joten perässä tullaan. Pitää varmaan viettää saikku-viikko kokonaan kaupungilla bongailun merkeissä.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No voi nyt vitun saatans. Missä luuraa 59? Nyt on etsitty jo aika kauan, eli yli 2 viikkoa. Se on paljon, kun ajelee työkseen päivät pitkät. Any ideas missä sellainen voisi majailla?

Riippuu missä päin ajelet. Kuopiosta osaisin kertoa varman bongauspaikan. Itse jumitan numerossa 56, ainakin pari kuukautta jo mennyt. Varmasti ennen ku tuohon 59 asti pääsen, kyseinen henkilö vaihtaa joko autoa tai työpaikkaa...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No voi nyt vitun saatans. Missä luuraa 59? Nyt on etsitty jo aika kauan, eli yli 2 viikkoa. Se on paljon, kun ajelee työkseen päivät pitkät. Any ideas missä sellainen voisi majailla?

No tänään se sitten löytyi. Kaupintien ja Vihdintien risteyksessä odotteli kääntymistään vasemmalle. Mahtavaa, seuraavaksi 60, joita olen kyllä nähnyt melkein tusinan verran etsiessäni "viisysiä". Nyt ne varmaan katosivat kaikki maan alle tai ainakin pk-seudulta johonkin muualle.
Pataprinsessa, kiitoksia tiedosta, onneksi ei tarvinnut lähteä ajamaan Kuopioon yhden numeron perässä. Tosin sen verran epätoivoon olin jo vaipumassa, että olisin varmaan tuon Kuopion keikan heittänyt. :)
 

Taakku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä on 30?
Sitä on nyt metsästetty kissojen ja koirien kanssa jo parin kuukauden ajan ja nyt alkaa jo masentamaan. Jokapäiväisen koulureitin varrella on 29, 33 ja hyvin usein 31. Ne oikeen huutaa sieltä kadunvarresta mulle herjoja.

Ennen 30 majaili Brahen kentän vierustalla päivät pitkät, mutta nyt kun sitä tarvii niin johan on muutettu/auto pöllitty/kilvet varastettu/ostettu uus auto.

Jos joku tietää missä kyseinen kiusankappale sijaitsee, voisi ilmoitella siitä mullekkin, koska kohta alkaa hermot pettämään ja mieli vaeltelemaan kohti huijausta!

On se kauhea harrastus.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
On se kauhea harrastus.

Jep.

Heinäkuun lopussa tämän harrastuksen aloitin ja ensimmäiset neljä kuukautta meni niin, että pisin bongauksien välinen ero oli kaksi viikkoa. Nyt on sitten mennyt 2,5 kuukautta siitä, kun numero 30 sattui silmiin. Numeron 32 olen nähnyt valehtelematta varmaan 15 kertaa ja ainakin 6-7 eri auton nokassa, eikä noista muistakaan kolmosella alkavista ole ollut puutetta. Noh, ei auta. Pakko sen 31:n jossain vaiheessa on vastaan tulla.

EDIT: Minä bongasin tuon 30:n Virroilla paikasta, jossa se on majaillut jo kuukausia. Sieltä vaan hakemaan, jos reilun 500 kilometrin bongausreissu kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Itselläni ei ole vieläkään tullut 43 vastaan. Arvasin sen silloin syksyllä, että näin käy. 42:sta en ollut vielä bongannut silloin, kun olin tuossa ulkona autollani ja 43 meni jenkkiautossa ohi. Se oli ensimmäisten yöpakkasten aikoihin. Melko heti sen perään bongasin 42, mutta se oli liian myöhäistä. Sen jälkeen olen nähnyt kymmenkunta eri autoa Helsingissä, missä numero 44. Tässä lähistöllä niistä on useampi, mutta 43 ei näy.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos joku tietää missä kyseinen kiusankappale sijaitsee, voisi ilmoitella siitä mullekkin, koska kohta alkaa hermot pettämään ja mieli vaeltelemaan kohti huijausta!

Nyt skarppia. Ei saa päästää mieltä vaeltamaan kohti huijausta. Eihän tässä muita vastaan kilpailla, itseään vain. Toisaalta, välillä tämä laji alkaa tuntua ihan varta vasten itselleen vittuilulta. Tuossa äsken, kun ajelin kotiin päin, bongasin 61:n, mutta eihän sitä kuuskymppistä missään voinut näkyä. Aina sama juttu.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jee. 40 ja ykkönen perään. Turustä löytyi tuo bongaus. Jostain Aurajoen varrelta. 42 on nähty Jyväskylässä, mutta ehkä se tulee esiin jo tällä viikolla täällä Turkkusessa.

Tämä siis joulukuun viimeisenä. MISSÄ HEMMETISSÄ ON 42!?

43 nähty jo monesti, yllättäen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Löytyi tänään Urheilukadulta, Laakson sairaalan vieressä oli parkissa. Eli sieltä hakemaan kuuskymppistä, jos jollain se on kohdalla.

61 bongattu tänään Espoosta Lars Sonckin kaarelta. Kuuskakkosen piti olla varmassa paikassa, ollut siinä joka päivänä ties kuinka monta viikkoa putkeen, mutta nyt kun sitä tarttisi oli se kadonnut johonkin. Ei sit. Ehkä maanantaina sitten.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kävitkö meillä duunissa (Lars Sonckin kaari 6)?

Nope. Kävin Lars Sonckin kaari neljässätoista. Sellaisella autonrämällä kävin tuomassa tavaraa yhteen firmaan. Jääköön nyt kohteliaisuuden ja muiden hyvien käytöstapojen takia mainitsematta firman nimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös