Rekkaribongausketju

• 214 750
  • 1 775

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Herra 47 on vuorossa seuraavana, niitäkin on näkynyt, mutta ei tänään tietenkään.

Hra. "neljäseiskoja" näkyikin tänään oikein urakalla. Mutta bongasin sentään myös numerot 48 ja 49. Seuraavana 50.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kelpaako tässä kaikki rekkarit siis, vai vain autojen?
http://turunseudunrekisterikilpinumerotarkkailijoidenklubi.com/saannot kirjoitti:
Tarkkailun kohteena ovat vain suomalaiset musta- tai valkopohjaiset autojen rekisterikilvet, mukaanlukien Ahvenanmaan kilvet, joissa on 1-3 kirjainta ja 1-3 numeroa. Perävaunujen kilvet, moottoripyörät ja mopot, keltapohjaiset työkonekilvet, diplomaattikilvet sekä puolustusvoimien kilvet eivät siis ole valideja tarkkailukohteita.

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Eilen tuli nähtyä 27 ja tänään aamulla tuttu 28. Illemmalla bongaus jatkui vielä numeroilla 29 ja 30. Numerot 21-30 tuli bongattua siis yhdeksässä päivässä. Jos joskus tuntuu, että etsittävä numero ei meinaa millään tulla eteen, niin nyt on kyllä mennyt ihan täysin putkeen.

Tämä seuraava kymmenluku kuitenkin tuntuu näin etukäteen tosiaan hieman vaikeammalta kuin edellinen, mutta katsellaan mitä tapahtuu. Huomenna tulee 4 kk täyteen harrastuksen parissa.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Kelpaako tässä kaikki rekkarit siis, vai vain autojen?

Anteeksi tyhmyyteni.

Mun puolestani saat kelpuuttaa mitkä rekkarit haluat. Tässä kun ei kilpailla ketään vastaan vaan lähinnä estetään tylsistymistä, pidetään mieli virkeänä liikenteessä. Määrittele itse omat rajasi.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hra. "neljäseiskoja" näkyikin tänään oikein urakalla. Mutta bongasin sentään myös numerot 48 ja 49. Seuraavana 50.

50 bongattu maanantaina ja 51 tänä aamuna. Nyt on kova putki päällä, 52 seuraavaksi, 53 bongasin tänään, kuin myös 54, mutta eihän niitä lasketa. Vielä.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ja itselläkin pikkuisen parempaa kirjoitettavaa. Pitkän odotuksen jälkeen bongaus nytlähti hieman eteenpäin, kun eilen tuli vastaan 77 ja 78. Nyt taas varmaan se kuukauden pakollinen huili ja Datsun karkaa lopullisesti!

Näin kirjoitettiin 5.11.2007. Taitaa saatana vuosi vaihtua ennen kuin 79 tulee vastaan. Datsunilla pyyhkii näköjään hyvin. No pian on jo kesä ja Porissakin liikkuu taas noita jenkkiautoja. Ei tässä mitään hätää ole. Kohta se 79 ajaa vastaan. Ihan varmasti juu.

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Enpä ollut aikaisemmin tällaista ketjua täällä huomannutkaan.

Harrastelin rekkaribongaamista itsekin muutama vuosi takaperin.

Pääsin muistaakseni johonkin vähän alle sataan (olisiko ollut 97-99 tjsp.) ja aikaa kului noin vuosi. Sitten loppui innostus.
Vai pitäisiköhän sanoa, että oli puhallettava peli poikki, kun "normaalista" liikenteessä pyörimisestä ei tullut mitään vaan huomasi koko ajan tarkkailevansa rekkareita.

Itselläni oli vielä tapana kirjata ylös rekisterinumeron lisäksi mikä auto/malli oli kyseessä. Täytyykin kaivaa muistiinpanot esille jostain...

Tai sitten ei.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
100 täynnä!!!!

Tänään bongasin 98, 99 ja 100! Varmuuden vuoksi bongasin muutamassa minuutissa kolme kappaletta satasia...

451 päivää kului saavuttaa sata täyteen. Nyt voin jatkaa leppoisasti.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Satkut paukkuu täälläkin, tosin kauntdaunissa. 891 on siinä nyt haussa. Perusvedossa 60. 59 oli aika pitkään haussa, mutta sitten kun sen sai, niin olen nähnyt niitä joku 6 ainakin. Uskomatonta. Pari varmaan kuuskymppistä on hävinnyt jonnekin, Huopalahdentiellä Kupla ja Stenbäckinkadulla oli joku Amazoni. Ei ole enää ei.

scholl

Jäsen
Pari varmaan kuuskymppistä on hävinnyt jonnekin,

Tuo on paha juttu. Pari viikkoa sitten lauantaina kun menin hakemaan cokikset auton takakontista, etteivät jäädy niin ohitse ajoi 43 jenkkiautossa. Arvasin, että se aiheuttaa ongelmia. 42 nimittäin oli haussa. Otin sen sitten seuraavalla viikolla ja sittemmin olen yhden 42:n nähnyt useinkin. 44 on siitä ehkä 50m päässä usein parkissa. Se 43 tosin ei löydy enää millään. Varmaan joku turisti kävi tästä ohiajamassa ihan kuittailumielessä.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ihme henkseleiden paukuttelua täällä. Mä en usko, että Suomalaisissa rekistereissä on ollenkaan numeroa 19, saatana. Taidan pistää tonnin likoon ja ostaa sen numeron AKE:sta. Helvetti tässä on etitty monta kuukautta yhtä saatanan yheksäätoista.

ps.tyhmä laji.

Tänään tuli vastaan 45. Ehti jo vähän jännittää ehtiikö se tulla ennen ensi viikkoa. Sillä 46 on koulun pihalla päivittäin ja ens viikon jälkeen tuonne koululle ei tule enää mentyä.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta se 79 ajaa vastaan. Ihan varmasti juu.

Meni siihen sitten taas se reilu kuukausi. Tänään se 79 ajeli vastaan Ulvilan ja Nakkilan välillä. Huisaa. Vauhti tässä harrastuksessa on niin päätä huimaava, että tällä tahdilla se satanen paukkuu jo parin vuoden kuluttua. KIVVAA.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bongausta tullut harrastettua jo huikeat 4kk ja numeroa 29 etsitään. Yllättävän hyvä tahti ollut tähän mennessä ja nro 30 odotteleekin jo noutajaansa tuossa ihan lähistöllä.
Ei se bongaajankaan arki aina helppoa ole. Tuon edellisen viestin kirjoitin miltei kaksi kuukautta takaperin ja viime perjantaina tuli sitten 29 vastaan. Niin ja kuten arvaatte, ei 30 todellakaan ole enää siellä missä pitäisi:)
Luulisi kilpiä kuitenkin löytyvän nyt hieman nopeammin, sillä 30 ylöspäin olevia rekkareita tuntuu jatkuvasti tulevan vastaan.

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Ei se bongaajankaan arki aina helppoa ole. Tuon edellisen viestin kirjoitin miltei kaksi kuukautta takaperin ja viime perjantaina tuli sitten 29 vastaan. Niin ja kuten arvaatte, ei 30 todellakaan ole enää siellä missä pitäisi:)
Luulisi kilpiä kuitenkin löytyvän nyt hieman nopeammin, sillä 30 ylöspäin olevia rekkareita tuntuu jatkuvasti tulevan vastaan.

Kuitenkin ihan kohtuullista vauhtia olet pitänyt. Itse noin 1,5 vuotta bongaillut ja samassa pisteessä olen. 29 oli toooosi pitkään hukassa, mutta viimeviikolla viimein bongasin sen. Muita mieleenpainuvan vaikeita numeroita on olleet ainakin 15 ja 25.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Itse noin 1,5 vuotta bongaillut ja samassa pisteessä olen. 29 oli toooosi pitkään hukassa, mutta viimeviikolla viimein bongasin sen.
Mulla on myös n. 1,5 vuotta bongailua takana ja tänään näin nron 91. Etenee melko vauhdikkasti juuri nyt vaikka matkan varrella on ollut kuiviakin kuukausia.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on myös n. 1,5 vuotta bongailua takana ja tänään näin nron 91. Etenee melko vauhdikkasti juuri nyt vaikka matkan varrella on ollut kuiviakin kuukausia.
Niin, pitkältihän tuohon bongailuun varmasti vaikuttaa asuinpaikka ja kuinka paljon on liikenteessä. Itse vaikka hieman pohjoisempana asunkin niin aika hyvin on tullut bongailtua. Kotipaikkakunnan kilvet alkaa muistamaan jo ulkoa.
Kesällä kun olin Helsingissä niin siellähän se oli hyvä aloittaa ja noin kuukauden aikana siellä pääsinkin 14 asti.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
#51 kirjoitti:
ja kuinka paljon on liikenteessä.

Ei pidä paikkaansa. Suurimman osan työstäni, olen ollut tien päällä ja runsaan vuoden aikana 18 numeroa kasassa, tosin sitä yheksäätoista ei ole olemassakaan. Vissiin puolivuotta sitä kytännyt.

ps.rekkarinbongaus on paskamaa.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei pidä paikkaansa. Suurimman osan työstäni, olen ollut tien päällä ja runsaan vuoden aikana 18 numeroa kasassa, tosin sitä yheksäätoista ei ole olemassakaan. Vissiin puolivuotta sitä kytännyt.

ps.rekkarinbongaus on paskamaa.

Pakko tulla sanomaan. Siellä se etelärannassa nököttää pitkähkön tauon jälkeen. Kun käyt jouluostoksilla porissa, niin koetapa onneasi. Se oli kyllä varmaan 2 kuukautta pois sieltä, mutta taas se siellä päivystää joka päivä klo 15.40-16.00 ainakin.

Itse näin tänään numeron 80. WOHOO sanois Nickerson.

KevlarB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syracuse B, Aaron B, Oral B
Tulihan se perkele 14

Joo, varmaan toista kuukautta oli hakusessa tuo 14, ja tänään ajaa sitten muina miehinä vastaan. 15 on saletissa ja sitten tuntuukin jo helpommalta.

Kauntdaunissa hyvä vauhti ja lähes päivittäin osuu... nyt haussa 945.

Kev

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
39! Eilen (20.12) tuli vastaan parkkipaikalla. Joku perus maasturi se oli. 40 on jossain. Saas nähä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy