Herra 47 on vuorossa seuraavana, niitäkin on näkynyt, mutta ei tänään tietenkään.
Hra. "neljäseiskoja" näkyikin tänään oikein urakalla. Mutta bongasin sentään myös numerot 48 ja 49. Seuraavana 50.
Herra 47 on vuorossa seuraavana, niitäkin on näkynyt, mutta ei tänään tietenkään.
Kelpaako tässä kaikki rekkarit siis, vai vain autojen?
http://turunseudunrekisterikilpinumerotarkkailijoidenklubi.com/saannot kirjoitti:Tarkkailun kohteena ovat vain suomalaiset musta- tai valkopohjaiset autojen rekisterikilvet, mukaanlukien Ahvenanmaan kilvet, joissa on 1-3 kirjainta ja 1-3 numeroa. Perävaunujen kilvet, moottoripyörät ja mopot, keltapohjaiset työkonekilvet, diplomaattikilvet sekä puolustusvoimien kilvet eivät siis ole valideja tarkkailukohteita.
Kelpaako tässä kaikki rekkarit siis, vai vain autojen?
Anteeksi tyhmyyteni.
Hra. "neljäseiskoja" näkyikin tänään oikein urakalla. Mutta bongasin sentään myös numerot 48 ja 49. Seuraavana 50.
Ja itselläkin pikkuisen parempaa kirjoitettavaa. Pitkän odotuksen jälkeen bongaus nytlähti hieman eteenpäin, kun eilen tuli vastaan 77 ja 78. Nyt taas varmaan se kuukauden pakollinen huili ja Datsun karkaa lopullisesti!
Pari varmaan kuuskymppistä on hävinnyt jonnekin,
Kohta se 79 ajaa vastaan. Ihan varmasti juu.
Ei se bongaajankaan arki aina helppoa ole. Tuon edellisen viestin kirjoitin miltei kaksi kuukautta takaperin ja viime perjantaina tuli sitten 29 vastaan. Niin ja kuten arvaatte, ei 30 todellakaan ole enää siellä missä pitäisi:)Bongausta tullut harrastettua jo huikeat 4kk ja numeroa 29 etsitään. Yllättävän hyvä tahti ollut tähän mennessä ja nro 30 odotteleekin jo noutajaansa tuossa ihan lähistöllä.
Ei se bongaajankaan arki aina helppoa ole. Tuon edellisen viestin kirjoitin miltei kaksi kuukautta takaperin ja viime perjantaina tuli sitten 29 vastaan. Niin ja kuten arvaatte, ei 30 todellakaan ole enää siellä missä pitäisi:)
Luulisi kilpiä kuitenkin löytyvän nyt hieman nopeammin, sillä 30 ylöspäin olevia rekkareita tuntuu jatkuvasti tulevan vastaan.
Mulla on myös n. 1,5 vuotta bongailua takana ja tänään näin nron 91. Etenee melko vauhdikkasti juuri nyt vaikka matkan varrella on ollut kuiviakin kuukausia.Itse noin 1,5 vuotta bongaillut ja samassa pisteessä olen. 29 oli toooosi pitkään hukassa, mutta viimeviikolla viimein bongasin sen.
Niin, pitkältihän tuohon bongailuun varmasti vaikuttaa asuinpaikka ja kuinka paljon on liikenteessä. Itse vaikka hieman pohjoisempana asunkin niin aika hyvin on tullut bongailtua. Kotipaikkakunnan kilvet alkaa muistamaan jo ulkoa.Mulla on myös n. 1,5 vuotta bongailua takana ja tänään näin nron 91. Etenee melko vauhdikkasti juuri nyt vaikka matkan varrella on ollut kuiviakin kuukausia.
#51 kirjoitti:ja kuinka paljon on liikenteessä.
Ei pidä paikkaansa. Suurimman osan työstäni, olen ollut tien päällä ja runsaan vuoden aikana 18 numeroa kasassa, tosin sitä yheksäätoista ei ole olemassakaan. Vissiin puolivuotta sitä kytännyt.
ps.rekkarinbongaus on paskamaa.