Kun tuo siistit rekkarit ketju alkaa menemään bongailulinjalle, niin ajattelin avata oman ketjun bongaajille.
Oma bongailu alkoi mainion tv-sarjan Irtiottoja pohjalta. Joku saattaa muistaa taksikuskien (Jari Pehkonen-Janne Virtanen) jutut rekkaribongailusta Virtasen istuessa vankilassa.
Aloituspäiväksi mulle tuli 20.12.2003. Ensimmäisen vuoden saldo oli 25 bongausta. Toisen vuoden kuluttua olin numeron 45 kohdalla. Nyt kun kolmas vuosi alkaa täyttymään haeskelen numeroa 74.
Pisin aika etten yhtään bongausta ole saanut on 3,5 kuukautta. Vaikka harrastus onkin halpa niin sinä se myös pysyy, en kyllä montaa ylimääräistä kilometriä tule ajamaan (tod.näk. noin kilometri on tullut ylimääräistä ajettua tähän mennessä)
Samoissa ollaan, mutta taidat kyllä voittaa kun isommassa paikassa asustelet. Halvat on huvit, mutta näillä mennään.
Oma bongailu alkoi mainion tv-sarjan Irtiottoja pohjalta. Joku saattaa muistaa taksikuskien (Jari Pehkonen-Janne Virtanen) jutut rekkaribongailusta Virtasen istuessa vankilassa.
Aloituspäiväksi mulle tuli 20.12.2003. Ensimmäisen vuoden saldo oli 25 bongausta. Toisen vuoden kuluttua olin numeron 45 kohdalla. Nyt kun kolmas vuosi alkaa täyttymään haeskelen numeroa 74.
Pisin aika etten yhtään bongausta ole saanut on 3,5 kuukautta. Vaikka harrastus onkin halpa niin sinä se myös pysyy, en kyllä montaa ylimääräistä kilometriä tule ajamaan (tod.näk. noin kilometri on tullut ylimääräistä ajettua tähän mennessä)
Bast kirjoitti:Pakko tunnustaa, että itsekin bongailen rekkareita. Kaksi vuotta sitten aloitin ja nyt on haussa 74. Tässä vaiheessa numeroita löyyy aika kitsaasti, mutta eiköhän satasen rikkoutuessa vauhti nopeudu merkittävästi. Näitä kaksinumeroisia kun on huomattavasti vähemmän kuin kolminumeroisia. Kuten eläkeläinen tuossa jo totesikin, yksi löytynyt rekkari voi pelastaa päivän. Kyydissä oleva emäntä tai kaverit joskus ihmettelevät, kun meikäläinen puhkeaa äkkiarvaamatta hillittömiin riemunkiljahduksiin tai puhkeaa melkeinpä liikutuksesta kyyneliin, kun kauan etsitty rekisterinumero löytyy. Jaa, että kahelia? Elämän ilot ovat pieninä palasina maailmalla ja minä kokoan niitä yksi rekisterinumero kerrallaan talteen.
Samoissa ollaan, mutta taidat kyllä voittaa kun isommassa paikassa asustelet. Halvat on huvit, mutta näillä mennään.