pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Taas oli hieman pidempi väli. 46 tammikuun lopussa ja heti perään eilen 47.
Olenkohan ainoa joka edelleen harrastaa tätä? Eilen tuli #50 bongattua, eli enää 49 -> 1 jäljellä. Todella hitaasti etenee, mutta etenee kumminkin. 73 -> 50 kestänyt viisi vuotta. Kaiken kaikkeaan tähän mennessä vierähtänyt 17 vuotta tämän "lajin" parissa.Päivitetäänpä oma tilanne: 1 -> 999 meni alle neljässä vuodessa, nyt on mennyt yli kahdeksan vuotta ja olen päässyt 999 -> 73. Mutta eihän minulla ole kiire mihinkään...
Joku American Car tapahtuma on ollut hyvä apu.Olenkohan ainoa joka edelleen harrastaa tätä? Eilen tuli #50 bongattua, eli enää 49 -> 1 jäljellä. Todella hitaasti etenee, mutta etenee kumminkin. 73 -> 50 kestänyt viisi vuotta. Kaiken kaikkeaan tähän mennessä vierähtänyt 17 vuotta tämän "lajin" parissa.
Suurin ongelma nykyään on että kaksinumeroisien autojen määrä vähenee koko ajan, kun uudet lyhytkilpiset autotkin on kolmenumeroisia, mutta itse kilpi on vain pienempi.
Kakkonen antaa toistaiseksi odottaa itseään.
Jos haluat vähän fuulata, mutta ei siitä täyttä meriittiä saa.Lasketaanko tähän mukaan ulkomaalaiset rekisterikilvet? Mielessä lähinnä Ruotsi/Viro joissa asettelu on saman kaltainen.
Lasketaanko tähän mukaan ulkomaalaiset rekisterikilvet? Mielessä lähinnä Ruotsi/Viro joissa asettelu on saman kaltainen.
Ihan puhtaasti uteliaisuudesta, miksi ei Ahvenanmaan kilvissä olevia?Mun omat säännöt ovat: kotimaiset kilvet (ei Ahvenanmaa). Eikä mopokilvet.
Ihan puhtaasti uteliaisuudesta, miksi ei Ahvenanmaan kilvissä olevia?
Ei vieläkään. AIka vähän minä kyllä nykyään teillä liikuun, niin ei ole bongattavaakaan.Syksyllä tulee kolme vuotta kolmosen bongaamisen aloittamisesta.
Ja tähän se aikanaan jäi. Lähdetäänpä siis jatkamaan 140 metsästystä.Oujjee, 139 tuli vastaan tuossa joku aika sitten. Uusi kymmenluku eteen.
140 Turussa 28.9.Ja tähän se aikanaan jäi. Lähdetäänpä siis jatkamaan 140 metsästystä.
Hommat etenee. 143 Mikkelistä parkkipaikalta. 144 vielä jostain niin 3 seuraavaa tulee samalla kerralla tuosta viereisen talon pihalta.140 Turussa 28.9.
141 eilen Jyväskylässä. Oli kunnon kusenpolttama vanha Fiat.
Ja 142 eilen 3.10. Jyväskylässä moottoritiellä