Rekkaribongausketju

  • 207 806
  • 1 764

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
300 bongattu, tämä on kyllä hirveä laji. Pitikin alkaa harrastamaan. Välillä unohtuu moneksi kuukaudeksi tarkkailla autoja, mutta aina se on jostain hiipinyt takaisin. Aikaa numerosta 1 tähän on kulunut jo yli 15 vuotta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Päivitetäänpä oma tilanne: 1 -> 999 meni alle neljässä vuodessa, nyt on mennyt yli kahdeksan vuotta ja olen päässyt 999 -> 73. Mutta eihän minulla ole kiire mihinkään...
Olenkohan ainoa joka edelleen harrastaa tätä? Eilen tuli #50 bongattua, eli enää 49 -> 1 jäljellä. Todella hitaasti etenee, mutta etenee kumminkin. 73 -> 50 kestänyt viisi vuotta. Kaiken kaikkeaan tähän mennessä vierähtänyt 17 vuotta tämän "lajin" parissa.

Suurin ongelma nykyään on että kaksinumeroisien autojen määrä vähenee koko ajan, kun uudet lyhytkilpiset autotkin on kolmenumeroisia, mutta itse kilpi on vain pienempi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Varmaan jo sanottu niin Turun Vasaramäessä bongaa ykkösen varmuudella sekä 21 tai 22, oliko 11 myös.
Rakuunatiellä.
Ja olen itse kai tuossa ykkösessä :D
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olenkohan ainoa joka edelleen harrastaa tätä? Eilen tuli #50 bongattua, eli enää 49 -> 1 jäljellä. Todella hitaasti etenee, mutta etenee kumminkin. 73 -> 50 kestänyt viisi vuotta. Kaiken kaikkeaan tähän mennessä vierähtänyt 17 vuotta tämän "lajin" parissa.

Suurin ongelma nykyään on että kaksinumeroisien autojen määrä vähenee koko ajan, kun uudet lyhytkilpiset autotkin on kolmenumeroisia, mutta itse kilpi on vain pienempi.
Joku American Car tapahtuma on ollut hyvä apu.
 

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Lasketaanko tähän mukaan ulkomaalaiset rekisterikilvet? Mielessä lähinnä Ruotsi/Viro joissa asettelu on saman kaltainen.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Lasketaanko tähän mukaan ulkomaalaiset rekisterikilvet? Mielessä lähinnä Ruotsi/Viro joissa asettelu on saman kaltainen.

Tästä kun ei kunnon kilpailua voi pitää, niin säännötkin voi muotoilla henkilökohtaisesti niin kuin haluat.

Mun omat säännöt ovat: kotimaiset kilvet (ei Ahvenanmaa). Eikä mopokilvet.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai niin, tämmöstä autistihommaa itsekin joskus muinoin harrastin. Minä sain kerättyä numerosta 1 aina 99 asti, ja taisin johonkin 200-300 lukemille jaksaa siitäkin asti, kunnes sitten vaan joskus loppui mielenkiinto ja unohtui koko asia. Nyt en enää sitten edes muista millä sataluvulla olinkaan aikoinaan.

Minä kyllä ihan surutta kelpuutin kaikenlaiset rekisterikilvet noiden satasta pienempien metsästykseen, ihan sama minkä menopelin ja minkä valtion kilvet oli kyseessä, kaikki kävi. Taisi just Viron ja Ruotsin kilpiä olla aika monet noista, kun eikös niissä ole niitä 0xx-kaavaisiakin kilpiä mitä Suomi ei harrasta. Jostain syystä muistan, että meidän silloisen opiskelijakämppämme parkkipaikalla oli Unkarin kilvissä ollut auto, jonka numero oli 16, sillä kuittasin sitten tuon numeron omaan autistiriviinikin kun sen aika oli.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun omat säännöt ovat: kotimaiset kilvet (ei Ahvenanmaa). Eikä mopokilvet.
Ihan puhtaasti uteliaisuudesta, miksi ei Ahvenanmaan kilvissä olevia?

Itselle liikennevirrasta silmiin tarttuu juurikin saarelaisten autot vaikka en tätä numerojärjestyksessä bongailua enää olekaan harrastellut. Pariinkin otteeseen sitä yrittänyt, mutta kun en oikein koskaan muistanut missä numerossa ollaan menossa niin homma jäi.

Sitten tulee bongailtua kilpiä mitkä ovat ostettuja ja niitä mitä ei todennäköisesti ole ostettu, mutta voisivat sitä olla.
Kuten esimerkiksi tänään liikennevaloissa auto jonka rekkari oli INK-???. Siis pakkohan tuon on olla jokin tatuoijan auto. Tai marketin pihalla auto joka rekkari KTP-??? Aika huonosti on Kotkalaisten kausi mennyt, mutta lippu korkealla vaan.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Ihan puhtaasti uteliaisuudesta, miksi ei Ahvenanmaan kilvissä olevia?

Eivät vaan sovi mannersuomalaisten kilpien kanssa samaan muottiin - oman mieleni mukaan. Mutta en kiellä ketään muuta niitä hyväksymästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös