Mainos

Red Dead Redemption 2

• 232 839
  • 999

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt on saatu peli päätökseen. Uusintapelikerroista tää oli ehdottomasti paras! Peli taas koukutti ihan alusta saakka ja kyllä tässä on viimesen kolmen viikon aikana ollu muut vapaa-ajan aktiviteeti aika taka-alalla. Pelin takia unohdin mm. katsoa Huuhkajien matsin Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Tavallaan on hieman haikea fiilis että pelailu on nyt loppu, mutta toisaalta ihan tervettä että on. Kertoo kyllä pelistä jotain että vaikka oli neljäs pelikerta menossa niin vielä jaksoi Jatkikseenkin pelistä tarinaa vääntää. Todenäköisesti tulee vielä peliä joku päivä pelattua, mutta kyllä tässä toivoo että kun seuraavan kerran RDR maailmaan sukeltaa niin se olisi sitten joko RDR1 remaster tai joku täysin uusi tarina.
Melkeen kolme vuotta siinä näköjään vierähti, mutta tuli taas aika palata kaikkien aikojen parhaimman pelin pariin. Pakollinen lumiosuus suoritettu ja nythän se peli vasta alkaa!

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla kanssa alkoi uusi kierros reilun parin vuoden jälkeen, kun ainakin vielä ensi viikko sairauslomaa. Napit on pikkaisen hukassa, pari kertaa on jo henki lähtenyt vaikka edellisellä peli kerralla Driscollit tippuivat jo kaukaa kuin kärpäset.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oli kyllä tarkoitus chapter 1 aikana tutustua siihen lumiseen lähialueeseen, mutta kyllä se osuus mentiin taas niin nopeasti läpi kun mahdollista. Jotenkin sillä alueella haahuilu ei ole koskaan kiinnostanut, vaikka ilmeisesti sielläkin on löydettäviä juttuja. En tiedä jaksaako sitä Guormaakaan tutkia, vaikka nyt sekin on suunnitelmissa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Oli kyllä tarkoitus chapter 1 aikana tutustua siihen lumiseen lähialueeseen, mutta kyllä se osuus mentiin taas niin nopeasti läpi kun mahdollista. Jotenkin sillä alueella haahuilu ei ole koskaan kiinnostanut, vaikka ilmeisesti sielläkin on löydettäviä juttuja. En tiedä jaksaako sitä Guormaakaan tutkia, vaikka nyt sekin on suunnitelmissa.
Pystyykö siellä lähialueella miten pitkälle edes menemään? Olen ymmärtänyt että noutaja tulee jos liian kauas karkaa.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pystyykö siellä lähialueella miten pitkälle edes menemään? Olen ymmärtänyt että noutaja tulee jos liian kauas karkaa.
Itselläkin on hämärä muistikuva että aika nopeasti siellä Guarmassa se noutaja tulee jos menee kauemmas. Lisäksi se että joutuu kävelemään joka paikkaan on hillinnyt tutkimushalukkuutta. Uusintapelikerroilla toi vaihe on kyllä aina ollu se pelin pakkopulla osuus, ja aina vaan halunnut sieltä äkkiä pois.

Mutta nyt tällä pelikerralla mun focus on edetä tarinassa todella hitaasti ainakin chapterien 2,3 ja 4 aikana, eli toi Guarma osuus on vielä kaukana tulevaisuudessa. Siellä lumialueella taas en tiedä miten homma menee. Pakko varmaan ostaa pussukka täyteen sapuskaa itselle ja hepalla. Tavallaan nyt jo harmittaa että en tehnyt sitä chapter 1 aikana se olisi tavallaan sopinut siihen että Artturi siellä silloin pyörii ja tutkii mestoja.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olinkin unohtanut miten ärsyttävää se on kun tulee hyökkäys ja kun koitat ottaa kiväärin niin Artturi rupeekin heiluttamaan lassoa....

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla kanssa alkoi uusi kierros reilun parin vuoden jälkeen, kun ainakin vielä ensi viikko sairauslomaa. Napit on pikkaisen hukassa, pari kertaa on jo henki lähtenyt vaikka edellisellä peli kerralla Driscollit tippuivat jo kaukaa kuin kärpäset.
Viikon verran on nyt pelattu chapter 2:sta. Muutaman tehtävän tein alkuun, mutta viime päivät olen vaan tehnyt haasteita, etsinyt karttoja ja aarteita, metsästänyt legenda-eläimiä ja ratsastanut karttaa auki. Olkalaukku on päivitetty tilavampaan malliin ja nyt saa rauhassa keräillä kasveja, rohtoja ja arvotavaroita ilman pelkoa tilan loppumisesta. Muutama uusi pyssy löytyy satulalaukusta ja jousipyssyyn löytyy muutama eri vaihtoehto nuolen kärkeen. Pontikalla terästin haulikon ammukset ja nyt kelpaa jaella lämmikettä sitä kyseleville.

Vieläkin tulee kuuma kun puumia metsästää, seitsemästä kaadosta ainoastaan yksi on päässyt kaulaan asti kiinni, mutta kokemuksella ja nopeilla refleikseillä siitä selvittiin hengissä. Myös se yksi karhu siellä mökissä sai pienen paniikin aikaiseksi, mutta talja siitäkin tehtiin lopuksi. Roanokella liikkuessa ei myöskään näköjään kannata pysähdellä avunpyyntäjien tai puussa roikkuvien ruumiiden kohdalla, sain morasta rintaan kun jäin ihmettelemään hallin kattovaloja ruumiin roikkuessa puusta.

Micah se vaan odottelee vuoroaan Strawberryssä, miksei se meteoriitti voinut osua sinne putkaan? Ja taidan olla tulossa kipeäksi, toivottavasti ei ole mitään vakavaa köh köh.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisi hauska tietää onko tämä tapa käytössä laajemminkin pelaajien keskuudessa, mutta ainakin tällä palstalla melko yleistä pysäyttää tarinan eteneminen juuri tuohon ja antaa mulkun marinoitua putkassa kaikessa rauhassa.
Jos pelaa jo toista kierrosta, niin kaikille pelaajille on kyllä tullut ekalla kerralla hyvin selväksi, että kuinka ”upea” persoona tämä Dutchin pikku rotta onkaan.

Edit.
Alla oleva viesti on ensimmäinen lähettämäni viesti tähän ketjuun, hävettää, että kuinka pihalla sitä on joskus tullut oltuakaan :)
En nyt oikein pääse sisään tähän peliin ja aloitin parin viikon tauon jälkeen taas pelaamaan. Olen siis chapter kakkosessa ja ilmeisesti on vaan tarkoitus haahuilla siellä täällä? Auttakaa joku! Ja mikä idea siinä on, että kun vien butcherille nyljetyn kauriin, pudotan sen siis siihen pöydän viereen, niin kuva leikkautuukin seuraavaksi johonkin puskaan ja kauris päätyy sinne. Joku nuotio siinä on vieressä. Mätäneekö se kauris sinne vai tekeekö joku sille jotain, kun en ole katsomassa?

Turhauttaa.

Viimeksi muokattu:

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Jos pelaa jo toista kierrosta, niin kaikille pelaajille on kyllä tullut ekalla kerralla hyvin selväksi, että kuinka ”upea” persoona tämä Dutchin pikku rotta onkaan.

Edit.
Alla oleva viesti on ensimmäinen lähettämäni viesti tähän ketjuun, hävettää, että kuinka pihalla sitä on joskus tullut oltuakaan :)
Mutta mikä upea lännen mies(?) sinusta lopulta kuoriutuikaan!

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Viikon verran on nyt pelattu chapter 2:sta. Muutaman tehtävän tein alkuun, mutta viime päivät olen vaan tehnyt haasteita, etsinyt karttoja ja aarteita, metsästänyt legenda-eläimiä ja ratsastanut karttaa auki. Olkalaukku on päivitetty tilavampaan malliin ja nyt saa rauhassa keräillä kasveja, rohtoja ja arvotavaroita ilman pelkoa tilan loppumisesta. Muutama uusi pyssy löytyy satulalaukusta ja jousipyssyyn löytyy muutama eri vaihtoehto nuolen kärkeen. Pontikalla terästin haulikon ammukset ja nyt kelpaa jaella lämmikettä sitä kyseleville.

Vieläkin tulee kuuma kun puumia metsästää, seitsemästä kaadosta ainoastaan yksi on päässyt kaulaan asti kiinni, mutta kokemuksella ja nopeilla refleikseillä siitä selvittiin hengissä. Myös se yksi karhu siellä mökissä sai pienen paniikin aikaiseksi, mutta talja siitäkin tehtiin lopuksi. Roanokella liikkuessa ei myöskään näköjään kannata pysähdellä avunpyyntäjien tai puussa roikkuvien ruumiiden kohdalla, sain morasta rintaan kun jäin ihmettelemään hallin kattovaloja ruumiin roikkuessa puusta.

Micah se vaan odottelee vuoroaan Strawberryssä, miksei se meteoriitti voinut osua sinne putkaan? Ja taidan olla tulossa kipeäksi, toivottavasti ei ole mitään vakavaa köh köh.
Rämeellä night folkin kanssa ensikohtaaminen, hyi kauheeta! Vaan lyijyterveisiä nekin törkymöykyt totteli.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olisi hauska tietää onko tämä tapa käytössä laajemminkin pelaajien keskuudessa, mutta ainakin tällä palstalla melko yleistä pysäyttää tarinan eteneminen juuri tuohon ja antaa mulkun marinoitua putkassa kaikessa rauhassa.
Ainakin itse odotutin Michan vapauttamista viimseen asti. Toki, siitä tehtävästä saa sen ylimääräisen asevyön joka nyt on käytännöllinen. Sen jälkeen Micha menee sinne vuorelle asumaan ja se noutaminen sieltä leiriin on toinen tehtävä jonka käynnistämistä venasin siihen asti kunnes oli ainoa keltainen palukka. Toi on muuten sellainen tehtävä että tulee jo chapter 2 pelattavaksi, mutta siirtyy chapter 3 jos sitä ei pelaa.

Muita tehtäviä joiden käynnistämistä tulee lykättyä viimeseen asti on se chapter kakkosen tehtävä jossa Artturi kerää velkoja ja taitaa saada tuberkuloosin, chapter kolmosessa se jossa Sean ammutaan, chapter nelosen vika tehtävä, chapter vitosessa se tehtävä jossa Artturi päätyy lääkärin vastaanotolle ja tietenkin chapter kutosen vika tehtävä.

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Ainakin itse odotutin Michan vapauttamista viimseen asti. Toki, siitä tehtävästä saa sen ylimääräisen asevyön joka nyt on käytännöllinen. Sen jälkeen Micha menee sinne vuorelle asumaan ja se noutaminen sieltä leiriin on toinen tehtävä jonka käynnistämistä venasin siihen asti kunnes oli ainoa keltainen palukka. Toi on muuten sellainen tehtävä että tulee jo chapter 2 pelattavaksi, mutta siirtyy chapter 3 jos sitä ei pelaa.

Muita tehtäviä joiden käynnistämistä tulee lykättyä viimeseen asti on se chapter kakkosen tehtävä jossa Artturi kerää velkoja ja taitaa saada tuberkuloosin, chapter kolmosessa se jossa Sean ammutaan, chapter nelosen vika tehtävä, chapter vitosessa se tehtävä jossa Artturi päätyy lääkärin vastaanotolle ja tietenkin chapter kutosen vika tehtävä.
Kerran pelannu pelin läpi ja toinen kerta käynnissä, tosin en ole vähään aikaan pelannut. En kyllä osais vältellä noita tehtäviä! Sdn muistan ekasta kerrasta, että ihan muuten vaan jossain kohtaa peli taisi pakottaa eteenpäin. Aika alussa olin haahuillut niin pitkään vaan, että yhtään palluraakaan tainnut olla tai sit se joku yks, jos pakko olla. Sen vanhan heilan hyysäämisen jätin tällä kertaa suosiolla väliin.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sdn muistan ekasta kerrasta, että ihan muuten vaan jossain kohtaa peli taisi pakottaa eteenpäin.
Pelissä tai siis tarinassa on myös kohtia jolloin tuntuu hieman omituiselta lähtee Arturilla kiertämää maailmaa. Esim. chapter kakkosessa en muistanut että siitä lammasvarkaus tehtävästä seuraa ammuskelua jonka seurauksena leiripaikkaa pitää sen jälkeen vaihtaa. Vaikka tossa kohtaa ois voinut lähteä reissuun niin kyllä mä sitten käynnistin sen tehtävän saman tien josta siirrytään chapter kolmoseen. Sama juttu on sitten siellä chapter kutosen loppupuolella eli kyllä se sitten on vaan keltaisesta pallukasta toiseen.

Sen vanhan heilan hyysäämisen jätin tällä kertaa suosiolla väliin.
Mä kyllä pelaan ihan kaikki tehtävät mitä vaan löytyy. Harmittaa kyllä että Mary Lintonin kanssa homma ei etene sitten pidemmälle. Ei siinä tiedä pitäiskö itkeä vaiko nauraa kun tulee se kohta kun Artturi selittää Lintonille että pitää tehdä vielä yksi keikka että saa rahaa kun itsellä on jo nyt pieni omaisuus Artturin tilillä että en tiedä mitä enään ostaisin.

Mutta valitellut ennenkin että kyllä se vähän ärsyttää että pelissä on noita romanttisia mielenkiintoja ja silmäkarkkia tarjolla, mutta sitten sekä Artturi (ja myös Marston) on sellainen siveyden sipuli naisasioissa. Mary Linton lisäksi ois toivonut että sillä Arturilla voinut vikitellä edes noita leirin naisia Sadie Adleria, Mary-Beth Gaskilla, Karen Jonesia, Tilly Jacksonia tai Molly O'Shea.

Viidennessä pelikerran suurin yllätys on ollut että kuinka hyvin peli on vielä loppujen lopuksi uponnut. Toki se on suuri miinus pelinautinnolle että jokaisen tehtävän muistaa heti kun sen käynnistyy. Mutta olen nyt jo mokannut kahdesti eli nyt käynnistyi jo chapter nelonen. Piti hengata pidempään chapterissa kaksi ja kolme. Tosin nyt sitten ollaan Saint Denissä, joka on nasta mesta. Dennikseen ja kaikille muillekin alueille olen aina mennyt vasta sitten kun tarina sinne kuljettaa.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alunperin pitänyt kai olla jonkinlaista vuorovaikutusta ainakin maksullisten naisten kanssa, mutta sekin jätetty pois, kuten moni muukin juttu.

Mappi on kanssa lopulta aika pieni ja sieltäkin jäänyt valtavasti juttuja pois.

Olisi hauska nähdä miten laaja peli olisi, jos nuo pois leikatut ominaisuudet olisi mukana.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mappi on kanssa lopulta aika pieni ja sieltäkin jäänyt valtavasti juttuja pois.
Noh en nyt tiedä, onhan tuo Rockstarin peleistä kaikkein suurin. Toki GTA V taitaa olla lähes yhtä iso, mutta autolla sen taittaminen sujuu vähän nopeammin.

Tosin onhan niitä kai isompikin pelejä olemassa, mutta en minä nyt ensimmäisenä menisi tuota karttaa pieneksi sanomaan.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh en nyt tiedä, onhan tuo Rockstarin peleistä kaikkein suurin. Toki GTA V taitaa olla lähes yhtä iso, mutta autolla sen taittaminen sujuu vähän nopeammin.

Tosin onhan niitä kai isompikin pelejä olemassa, mutta en minä nyt ensimmäisenä menisi tuota karttaa pieneksi sanomaan.
On se jonkin verran pienempi kuin GTA:n kartta, mutta enemmän se on muodosta kiinni. Kartta on hölmön muotoinen osittain sen vuoksi, että sieltä on leikattu pois niin paljon

Leveyssuunnassa kartta on tietysti ison tuntuinen leveimmältä kohdalta.

Edit. Ilmeisesti Mappi on sitten isompi, mutta tuo muoto on se ongelma. Eläväisempi se tietysti on kuin gta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edit. Ilmeisesti Mappi on sitten isompi, mutta tuo muoto on se ongelma. Eläväisempi se tietysti on kuin gta.
Joo vähän lähteestä riippuen, olen törmännyt itse siihen että RDR2 on hieman isompi tai sitten ne on about samankokoiset.

Siinä mielessä RDR2 karttasuunnittelu on vähän onnistuneempi, että kartan ns. reunat ja pelialueen loppu on vuoristoa eli ihan loogisesti siitä on vähän hankala mennäkin läpi. GTA V taas on saari, vaikka sen pitäisikin olla länsirannikolla oleva osavaltio.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt kun hiljattain pelasin RDR1 niin en vaan tajua miksi sitä Meksikoa ei sinne RDR2 päivitetty. Tuntuu että ei se hiominen olisi paljoa vaatinut kun hiekkaa, kiveä ja kaktuksia oli suurimmaksi osaksi ja pari kylää. Mutta se RDR1 pelailualue on muutenkin RDR2:ssa aika vaajassa käytössä. Varsinkin kun sinne ei Artturilla pääse.

Itse kovasti toivoin sellaista RDR pakettia jossa ois pystynyt pelaamaan molemmat pelit saumattomasti yhteen ja jossa ois grafiikat ollu tolla RDR2 tasolla. Tiedä sitten tuleeko koskaan tollaista versiota, mutta oletan että kyllä jossain vaiheessa Rokkistara tälläkin pelisarjalla rahastaa. Mutta saattaa olla että eletään jo 30-lukua kun toi tapahtuu kun tässä katselee kuinka nopsaan toi GTA 6 on tehnyt tuloaan.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Jo pelkkä 60 fps-päivitys jatko-osalle olisi aivan mieletön lisäys, ainakin näin pleikkaripelaajan vinkkelistä. Vaikka ykkösen remasterin kohdalla ei nähty sen isompaa graafista päivitystä, pelkästään tuon sulavuuden lisääminen pelattavuuteen antoi anteeksi ihan pirusti, ja voi vaan kuvitella miltä jatko-osa näyttäisi tuon kanssa.

Kyllähän Rockstar voisi sellaisen lisätä halutessaan vaikka heti, mutta todennäköisempää on että moista pantataan siihen asti kunnes saadaan kakkosesta joku uusi versio myyntiin. Valitettavasti.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi

Ei kyllä kolmella-neljällä pelikerralla koskaan ole tuntunut että kartta loppuisi kesken. Enemmänkin tuntuu että lounais-nurkka Armadilloineen ja Tumbleweedeineen jää melkolailla käyttämättä tarinan puolesta, mikä taas on harmi koska ovat ydinalueita RDR1:ssä.

Pidemmän aikaa olen jo PS Storesta tuota ykkösen remasteria bongaillut, mutta ei vain luonne anna periksi maksaa 40-50e vanhasta pelistä. Toisaalta varaston perukoilta löytyisi vielä vanha PS3 ja RDR1, mutta ainakaan vielä en ole lähtenyt toteamaan miltä ne grafiikat näyttää nykyisillä tv-ruuduilla. Onhan tuossa jo lähemmäs 10 vuotta kun tuohon on viimeksi koskenut ja mielenkiintoa olisi tarina käydä läpi nyt kun tuntee jengin tarinaa kakkosen jäljiltä. Ja onhan se undead nightmare laadukas lisäosa pelata läpi tarinan jälkeen, jäin jopa toivomaan vastaavaa kakkoseenkin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pidemmän aikaa olen jo PS Storesta tuota ykkösen remasteria bongaillut, mutta ei vain luonne anna periksi maksaa 40-50e vanhasta pelistä. Toisaalta varaston perukoilta löytyisi vielä vanha PS3 ja RDR1, mutta ainakaan vielä en ole lähtenyt toteamaan miltä ne grafiikat näyttää nykyisillä tv-ruuduilla. Onhan tuossa jo lähemmäs 10 vuotta kun tuohon on viimeksi koskenut ja mielenkiintoa olisi tarina käydä läpi nyt kun tuntee jengin tarinaa kakkosen jäljiltä. Ja onhan se undead nightmare laadukas lisäosa pelata läpi tarinan jälkeen, jäin jopa toivomaan vastaavaa kakkoseenkin.
GTA+ kuukausitilauksella pystyy pelaamaan joitain Rockstarin klassikkopelejä ja sieltä löytyy myös RDR1. Tilaus maksaa muistaakseni 8e kuussa ja se ei siis vaadi PS+ tilausta tai GTA V peliäkään pohjalle. Eli jos kuukauden aikana tuon ehtii kahlata läpi, niin tuo GTA+ on ihan järkivalinta. Ja sieltä löytyy muitakin pelejä, kuten mm. LA Noire ja Bully.

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Mun mielestä RDR2:n kartta on jo siinä rajoilla, ettei ole liiankin iso. Tai ei nyt ainakaan isompi tarvitsisi olla. Itsellä menee joka pelikerralla kuukausia pelkästään haahuiluun. Välimatkat kuljetaan tietysti jalan tai hevosella, kertaakaan en ole teleporttaillut mihinkään sen jälkeen kun sitä yhden kerran kokeilin.

Gta-maailma saa sitten olla vähän isompikin koska siellä on nopeammat kulkuvälineet käytössä.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
GTA+ kuukausitilauksella pystyy pelaamaan joitain Rockstarin klassikkopelejä ja sieltä löytyy myös RDR1. Tilaus maksaa muistaakseni 8e kuussa ja se ei siis vaadi PS+ tilausta tai GTA V peliäkään pohjalle. Eli jos kuukauden aikana tuon ehtii kahlata läpi, niin tuo GTA+ on ihan järkivalinta. Ja sieltä löytyy muitakin pelejä, kuten mm. LA Noire ja Bully.
Kiitos vinkistä. Ei tosiaan vain arki anna myöden että edes muutamassa kuukaudessa tuota saisi hakattua läpi, eli todennäköisesti hinta kohoaisi samaan luokkaan kuin mitä myynnissäkin tällä hetkellä. Jatketaan siis odotusta :)

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mutta nyt tällä pelikerralla mun focus on edetä tarinassa todella hitaasti ainakin chapterien 2,3 ja 4 aikana, eli toi Guarma osuus on vielä kaukana tulevaisuudessa.
Piti himmailla chapterit 2-4 mutta niin sitä vaan ollaan jo chapter 5. Mutta huomasin että sellainen paikkojen ja tutkiminen ja haahuilu ei tällä viidenellä pelikeralla nappaa yhtä paljon kun aikaisemmilla kun paikat on jo niin tuttuja. Ainoastaan se lumialue ja se karttaosan lännen metsikkö on ehkä jäänyt pienemälle tutkimiselle. Guarmassa piti tosiaan nyt seikkailla, mutta aika mahdottomaksi se on tehty. Joten taas tuolta vaan halusi äkkiä pois.

Jokaisella uusintapelikerralla se Guarma osuus vaan tuntuu entistä tylsemmältä. Erityisesti siellä ne tehtävät tuntuu sellaiselta läpikävelyltä. Loistavan pelin ei niin loistava osuus. Mutta nyt ollaan takaisin Denniksessä ja sitä yhtä kaupunginosaa vältellään jonkin aikaa kun siellä rupee kovasti yskittämään...

Välimatkat kuljetaan tietysti jalan tai hevosella, kertaakaan en ole teleporttaillut mihinkään sen jälkeen kun sitä yhden kerran kokeilin.
Mä en kanssa käytä tota fast travelia, mutta kerran olen kyllä junalipun ostanut!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy