Red Dead Redemption 2

  • 222 201
  • 965

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ei tarvinnut kuin huomata, että täällä on ketjuun tullut uusia viestejä, niin pelaaminen alkoi houkuttaa. Se on tänään tehtävä uusi tallennus, kiitti vaan! :)

Tuosta pikamatkustamisesta oli juttua, niin minä väitän että en ole ollut tietoinen sen mahdollisuudesta kun nuotion laittaa pystyyn. En ainakaan muista mitään tuollaista.

Sitähän minäkin ja nyt kun muistit samoin niin otin youtuben kauniiseen käteeni ja löysin videon jonka mukaan se olisi "uusi" juttu vaikkakin video on 9kk vanha mutta että ei siis olisi ollut alusta asti. Videon tekijä kyllä sanoo että se ominaisuus oli ykkösosassa joten ei nakkifakiirikaan ihan metsässä ollut.



 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aloinpa pelailemaan tätä uudestaan alusta, tällä kertaa yritän olla mahdollisimman hyvä Arthur koska viimeksi olin aika tyrmäkkäästi pahan puolella ja käsittääkseni hyvänä veijona kun pelailee niin pääsee pari jotain lisätehtävääkin tekemään.

Sellainen pieni hankaluus nyt vain on, että olen Chapter kakkosessa, enkä pääse eteenpäin koska en vittu halua mennä päästämään Micahia vankilasta, ja tarina ei etene ennen kuin sen teen. Oon välillä käynyt kattelemasa kun Micah sieltä sellin ikkunasta kurkkii, ja pari kertaa oon ampunut ikkunasta dynamiittinuolen sisälle, siitä on tullut hyvä mieli vaikka hyvyyspointsit laskeekin - siis niidenhän pitäisi nousta jos Micahia rääkkää, mutta ei.

Oon nyt sitten tehnyt kaikkea muut, satcheli on upgradetettu mahdollisimman hienoksi ja leirissä on myös kaikki mahdollinen, ja oon noita Challengeja alkanut myös urakalla vääntämään. Parin kanssa menee vaan hermo, koska peli ei jostain syystä ala laskemaan heittoveitsillä tapettuja ukkoja, joten on kohtalaisen mahdotonta saada tehtyä challengea jossa pitäisi 3 vihulaista laittaa kylmäksi pelkillä heittoveitsillä. Oon moniakin odriscollien ja lemoyne raidersien leiriä käyny pistämässä nippuun pelkillä heittoveitsillä, ja käyttäny tavallisia, improved ja myrkkyveitsiä, mutta niin vaan laskuri pysyy tasaisesti nollassa heittoveitsitapossa. Sama ongelma tuli nyt vastaan siinäkin haasteessa missä pitää kolme jamppaa riisua aseista ilman että välillä lataa asettaan, Van Hornissa oon käyny haastaa riitaa ja räiskiny kansalta pyssyjä käsistä ties kuinka monta, mutta laskurissa on vain nolla. Harmillista.

Micah on varmaan pari kuukautta nyt jo virunut sellissään, ja välillä räjähdellyt siellä palasiksikin. Ehkäpä 50 vuoden päästä voisi käydä sen sieltä vapauttamassa viimein. Tai no, en mee.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Aloinpa pelailemaan tätä uudestaan alusta, tällä kertaa yritän olla mahdollisimman hyvä Arthur koska viimeksi olin aika tyrmäkkäästi pahan puolella ja käsittääkseni hyvänä veijona kun pelailee niin pääsee pari jotain lisätehtävääkin tekemään.

Sellainen pieni hankaluus nyt vain on, että olen Chapter kakkosessa, enkä pääse eteenpäin koska en vittu halua mennä päästämään Micahia vankilasta, ja tarina ei etene ennen kuin sen teen. Oon välillä käynyt kattelemasa kun Micah sieltä sellin ikkunasta kurkkii, ja pari kertaa oon ampunut ikkunasta dynamiittinuolen sisälle, siitä on tullut hyvä mieli vaikka hyvyyspointsit laskeekin - siis niidenhän pitäisi nousta jos Micahia rääkkää, mutta ei.

Oon nyt sitten tehnyt kaikkea muut, satcheli on upgradetettu mahdollisimman hienoksi ja leirissä on myös kaikki mahdollinen, ja oon noita Challengeja alkanut myös urakalla vääntämään. Parin kanssa menee vaan hermo, koska peli ei jostain syystä ala laskemaan heittoveitsillä tapettuja ukkoja, joten on kohtalaisen mahdotonta saada tehtyä challengea jossa pitäisi 3 vihulaista laittaa kylmäksi pelkillä heittoveitsillä. Oon moniakin odriscollien ja lemoyne raidersien leiriä käyny pistämässä nippuun pelkillä heittoveitsillä, ja käyttäny tavallisia, improved ja myrkkyveitsiä, mutta niin vaan laskuri pysyy tasaisesti nollassa heittoveitsitapossa. Sama ongelma tuli nyt vastaan siinäkin haasteessa missä pitää kolme jamppaa riisua aseista ilman että välillä lataa asettaan, Van Hornissa oon käyny haastaa riitaa ja räiskiny kansalta pyssyjä käsistä ties kuinka monta, mutta laskurissa on vain nolla. Harmillista.

Micah on varmaan pari kuukautta nyt jo virunut sellissään, ja välillä räjähdellyt siellä palasiksikin. Ehkäpä 50 vuoden päästä voisi käydä sen sieltä vapauttamassa viimein. Tai no, en mee.
Vähän on pitkähkö video, mutta varsin miellyttävällä lopputulemalla. :)
Linkki vie Youtubeen, jos ei koko pätkää jaksa katsoa, neljän ja puolen minuutin kohdalta näkee kaiken oleellisen. Näin sen ois pitäny mennäkki!

 
Paljon on taas pelattu tätä viime aikoina. Helvetin koukuttava peli, koska kun pelaamaan alkaa niin sit pelataan monta tuntia putkeen. 45% näyttää olevan läpi just nyt. Legendaariset kalat 9/13 ja näin montaa en ole niitä ennen saanutkaan. Siihen olen tyytyväinen, että vihdoin sain ylös ne kalat joiden kanssa on saanut tuskailla urakalla. Eilen kävin ekaa kertaa kalastamassa tuolla Lake Isabellassa ja saaliiksi jäikin komea punainen iso kala. Neljä legendaa siis vielä jäljellä ja paikat ei oo tiedossa. Saitteko Morganilla ongittua kaikki? Päätehtävät on nyt siinä kohtaa kun muistaakseni on lähdettävä tekemään Billin kanssa pankkiryöstö. Sean on siis vielä hengissä mutta väistämätön lähestyy koko ajan. Hauska tyyppi enkä tykkää yhtään, että kuolee näin pelin alussa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Neljä legendaa siis vielä jäljellä ja paikat ei oo tiedossa. Saitteko Morganilla ongittua kaikki?

Kannattaa käydä tekemässä se ?-tehtävä jossa avataan tämä legenda-kalastusmissio ja siitä saa myös kartan josta näkee kalojen sijainti. Se tehtävä on muistaakseni chapter3-leiristä luoteeseen sen lahden pohjoiskärjessä.

Itse sain ongittua Morganilla kaikki jotka sijaitsivat osassa karttaa joihin Morganin on mahdollista päästä;)
 
Kannattaa käydä tekemässä se ?-tehtävä jossa avataan tämä legenda-kalastusmissio ja siitä saa myös kartan josta näkee kalojen sijainti. Se tehtävä on muistaakseni chapter3-leiristä luoteeseen sen lahden pohjoiskärjessä.

Itse sain ongittua Morganilla kaikki jotka sijaitsivat osassa karttaa joihin Morganin on mahdollista päästä;)

Tiedän ja se on aukaistu heti kun virvelin pelissä saa käsiinsä. Voiko legendoja ilman tuon tehtävän aukaisua edes onkia, ei varmasti koska oikeat uistimet saa ostettua vasta sit sen jälkeen kun tehtävä on auki. Yksi legendapaikka aukesi muuten vasta sit kun olin käymässä Kieranin kanssa kalalla ja siinä samalla sai ylös pienen legendan. Karttaa en olekaan muuten tarkemmin vilkaissut enkä ole ottanut sijainneista selvää, kiitos vihjeestä. Varmaan legendaelukoiden kanssa sama juttu, että sijainnit näkyy siitä kartasta?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tiedän ja se on aukaistu heti kun virvelin pelissä saa käsiinsä. Voiko legendoja ilman tuon tehtävän aukaisua edes onkia, ei varmasti koska oikeat uistimet saa ostettua vasta sit sen jälkeen kun tehtävä on auki. Yksi legendapaikka aukesi muuten vasta sit kun olin käymässä Kieranin kanssa kalalla ja siinä samalla sai ylös pienen legendan. Karttaa en olekaan muuten tarkemmin vilkaissut enkä ole ottanut sijainneista selvää, kiitos vihjeestä. Varmaan legendaelukoiden kanssa sama juttu, että sijainnit näkyy siitä kartasta?

Maaelukoille on oma karttansa mutten nyt muista lainkaan mistä sen sai vaikka myös pelasin pelin läpi taannoin kun ketjun nostin ylös.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pitäsköhän aloittaa pelin pelaaminen kolmatta kertaa. Onnistuis toi social distancing seuraavat pari viikkoa aika luontevasti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä niitä kaikkia legendaelukoita ja -kaloja Morganilla taida saada, dinosauruksen luistakin osa muistaakseni oli löydettävissä vasta myöhemmin. Ne semmoset kivikaiverrukset taisi olla mahdollista saada kaikki Arthurillakin plokattua, ja röökikortit saa kanssa kokoon kaikki. Challengeista vissiin jotkut osa-alueet on mahdotonta vetää tappiin asti, esimerkiksi se semmonen missä täytyy plokata jokainen kasvi mikä maailmasta löytyy.

Itse nimittäin edelleen toisessa pelikerrassa siinä tilanteessa että Micah viruu yhä sellissään, silloin tällöin kun peliä pelailen niin täytyy sitten keksiä jotain muuta ajanvietettä ku tarinan edistäminen. Oon huomannut että ihmisten moikkailulla saa hyvin honoria kasvatettua, ja se pitää tehdä sillee että moikkaa jokaista tyyppiä vain kerran, jos vetää sen semmosen kolmen kombon niin siitä ei oo sen enempää hyötyä kun siitä ekasta moikkailusta. Nyt sit välillä ratsastelen Saint Denisissä ja Arthur siellä huutaa jatkuvalla sarjatulella ”Hey partner” tai ”Madam”, ja kunniapointseja ropisee vain.

Kaikki röökikortit just sain viimeksi kerättyä, en muistanutkaan että niistä sai ihan hyviä palkintoja postiin. Niiden kanssa kantsuu tehä sillee että menee kauppaan, discardaa kaikki premium röökit ja sitten ostaa niitä laukun täyteen, sit discardaa taas kaikki ja uudestaan laukku täyteen. Kortteja tulee ihan homona, toki randomina, mutta kyllä sieltä aika hyvällä prosentilla haarukoituu sen verran sekalaisesti kaikkea että saa setit täyteen. Rahaa toki vähän menee, mutta sitähän nyt saa vaikka mistä muutenkin. Ja osan rahoista saa takas ku käy sitten fencellä myymässä kaksoiskappaleet korteista.

Mitähän sitä sitten? Vois vaikka ne kivikaiverrukset käydä kaikki ettii. Micahia kävin joku kerta sitten moikkaamassa, heitin sille juomista selliinsä mutta se olikin vahingossa sytytetty polttopullo.
 

ipaz

Jäsen
@FASlapsi joko olet kaikki mahdolliset Points of Interestit käynyt bongaamassa? Niitäkin on Morganin kartta-alueella viitisenkymmentä. Tai kaikki 20 dreamcatheria? Nekin pystyy löytämään kaikki Morganilla. Ja aarrekarttoja tuli jossain päivityksessä yksi tai kaksi lisää. Vinkki: yhteen pääsee jäljille sieltä Lake Owanjilan seuduilta. Tuossa pelissä on niin hervoton määrä tekemistä, ettei mitään järkeä. Ja jos ei muuta keksi, niin ostaa sanomalehden, lukee sen läpi ja käy paikoissa joihon lehden jutuissa viitataan. Samoin lähes kaikki kirjeet jotka maailmasta löytyy liittyvät johonkin tarinaan tai paikkaan pelissä.
 
Joo, kartalla näyttää sijainnit niin pahalta (mahdottomilta) tiettyjen kalojen ja elukoiden suhteen, että niitä ei vielä saa saalistettua mitenkään. Höh. Eilen tuli luotia niskaan heti kun olin punaisella rajalla. Siellä ihan rajan tuntumassa on kartan mukaan kaksi legendakalaa, en kuitenkaan onnistunut löytämään oikeaa paikkaa kummallekaan. Saitteko Morganilla sieltä kalan ylös? Eli siellä kartan vasemmassa reunassa ja Owanjilan alapuolella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, kartalla näyttää sijainnit niin pahalta (mahdottomilta) tiettyjen kalojen ja elukoiden suhteen, että niitä ei vielä saa saalistettua mitenkään. Höh. Eilen tuli luotia niskaan heti kun olin punaisella rajalla. Siellä ihan rajan tuntumassa on kartan mukaan kaksi legendakalaa, en kuitenkaan onnistunut löytämään oikeaa paikkaa kummallekaan. Saitteko Morganilla sieltä kalan ylös? Eli siellä kartan vasemmassa reunassa ja Owanjilan alapuolella.

Owanjila-lammikosta saa yhen kalan, mutta sen alapuolella kaikki on niin syvällä punasella alueella että ei saa Arthurilla niitä.

@ipaz Enpä oo dream catchereita vielä metsästellyt, mitä nyt lotolla joskus tullut niitä vastaan. Siinäpä oivaa ajanvietettä myöskin. Youtubesta kantsuu hakea Strange Man -nimisen jampan Red Dead Redemption -videoita jos nuo pelin sisäiset pienet viittaukset milloin mihinkin kiinnostaa, niitä tosiaan on ihan helvetisti, ja tuolla Youtube-kanavalla on tehty niistä hienoja videoita. Moni on sellaisia mistä itelläni ei ollu pelin pelailun aikana mitään käryä.
 

ipaz

Jäsen
Owanjila-lammikosta saa yhen kalan, mutta sen alapuolella kaikki on niin syvällä punasella alueella että ei saa Arthurilla niitä.

@ipaz Enpä oo dream catchereita vielä metsästellyt, mitä nyt lotolla joskus tullut niitä vastaan. Siinäpä oivaa ajanvietettä myöskin. Youtubesta kantsuu hakea Strange Man -nimisen jampan Red Dead Redemption -videoita jos nuo pelin sisäiset pienet viittaukset milloin mihinkin kiinnostaa, niitä tosiaan on ihan helvetisti, ja tuolla Youtube-kanavalla on tehty niistä hienoja videoita. Moni on sellaisia mistä itelläni ei ollu pelin pelailun aikana mitään käryä.

Jep. Strange Manin videoita on tullut katseltua. Ihan käsittämättömiä viittauksia ja hakuja. Moni epäilee että se on joku pelin kehittäjä, joka avaa hieman niitä vaikeimpia juttuja, mitä harva muuten tajuaisi. Ei ihme että tuota peliä kehitettiin joku kahdeksan vuotta parhaimmillaan 2000:n ihmisen voimin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep. Strange Manin videoita on tullut katseltua. Ihan käsittämättömiä viittauksia ja hakuja. Moni epäilee että se on joku pelin kehittäjä, joka avaa hieman niitä vaikeimpia juttuja, mitä harva muuten tajuaisi. Ei ihme että tuota peliä kehitettiin joku kahdeksan vuotta parhaimmillaan 2000:n ihmisen voimin.

Jep, tosin aika monessa videossa se taitaa mainita että tämän keksi sitten se ja se Youtube-kanava, minä tässä nyt sitten kanssa näytän tän saman jutun. Mutta on kyllä ihme stooreja väännetty tarinan sisälle.

Älyttömin detalji minkä nyt just muistan oli selitys sille miksi täysin eri puolilla karttaa asuvilla erakoilla on saman aarrekartan kaksi puoliskoa. Leirin jengi silloin tällöin iltaisin alkaa hoilaamaan laulua, joka kertoi tarinaa jostain helvetin legendarosvosta, ja siitä miten sen kaveri petti sen, suremaan jäi legendarosvon vaimo ja kolme lasta. Rosvon nimi mainitaan laulussa, ja samannimisestä hemmosta on tehty myös yksi röökiaskien korteista, ja siinä kortin kuvassa on mukana myös pari rosvoäijän rikoskaveria. Toinen näistä kortissa olevista tyypeistä on hyvin paljon samannäköinen kun kartan oikeassa reunassa mökissään elävä erakko, eli se tyyppi jolla on joku ihmehaulikko joka tappaa Arthurin kertalaakista jos ampumaan ehtii. Laulussa myös kuvaillaan sitä luuseria, joka legendaarisen rosvokaverinsa petti ja ampui kuoliaaksi, ja nekin tuntomerkit täsmää tähän haulikkoerakkoon. Kartan vasemmassa reunassa koiriensa kanssa elävä erakkonainen taas on se laulussa esiintyvä rosvoherran vaimo, joka jäi kolmen lapsensa kanssa tapettua miestään suremaan, lapset on ne naikkosen kolme koiraa jotka hyökkää kimppuun heti jos menee liian lähelle mökkiä. Ja näillä molemmilla erakoilla - legendarosvon vaimolla ja entisellä jengikaverilla - on sitten oma puoliskonsa aarrekartasta, jota seuraamalla löytyy legendarosvon ryöstösaalis. Vitunmoinen stoori, joka menee ihan ohi jollet saatana osaa jotain leirissä laulettua laulua ryhtyä analysoimaan ja vertailemaan röökikorttien kuvia pelissä vastaan tuleviin ihmisiin.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Toista pelikertaa jaksoin jonkun verran alotella, pääsin Horseshoe Overlookiin, mutta vähän on mehut tavallaan lopussa, vaikken tarinaa olekaan sitten tammikuun lopun jälkeen pelaillut, mutta muuan daily challenge streak on jo sairaalloiset 275(!!!) päivää. Eli Onlinea on kullanhimossa tullut mätettyä, joskus useampikin tunti päivässä, joskus vain pitänyt streakin elossa. Ja myönnän ihan itse, että tuntuu vähän tyhmältä, mutta ahnepaska Rockstar tuntuu enenevissä määrin suosivan kultaa uusien asioiden ostamiseen. Viimeisimpänä huhut propertyistä, alkaen kämäisistä ladoista (halvahko) aina huvilaan Saint Denisissä (huhuissa 400-600 kultaharkon hinta --> korreloituu johonkin 120-160€ välille oikeassa rahassa), motivoinut meikäläistä jatkamaan kyntämistä, koska oikealla rahalla en virtuaalivaluuttaa jumankekka osta.

Kaverini osti kesäalesta Redin ja oli tarkoitus possetella kahdestaan, hauskaa olikin niin kauan kuin sitä kesti, kunnes hän kyllästyi siihen, että melkein kaikki lisäsisältö Onlinessa (se mitä siinä nyt edes on) on kultaharkkojen takana, eikä hänellä oikein maltti riittänyt kasvattamaan daily streakkia. On vain niin paljon helpompaa kerätä kultaa, kun challengeista saatu kulta kerrotaan 2,5-kertoimella. En kyllä syytä häntä, pikemminkin ihmettelen, miten itse jaksan joka päivä käydä ainakin pyörähtämässä.

Jos totta puhutaan, onhan Online ihan "hot garbagea" tarinaan verrattuna. Ja nämä Onlinet (GTA V ja RDR2) ovat vieläpä syy sille, miksei Rockstar vaivaudu enää tekemään tarinalisäreitä peleihinsä, mikä on kyllä ehdottoman suuri sääli.
 

ipaz

Jäsen
Jos totta puhutaan, onhan Online ihan "hot garbagea" tarinaan verrattuna. Ja nämä Onlinet (GTA V ja RDR2) ovat vieläpä syy sille, miksei Rockstar vaivaudu enää tekemään tarinalisäreitä peleihinsä, mikä on kyllä ehdottoman suuri sääli.

Tämä on kyllä sääli, koska itse kyllästyin Onlineen parissa päivässä. En saa siitä mitään irti. Todella toivoisin, että tarinaan tulisi lisäosa (osia) jossain vaiheessa. Story on liian hieno ja hahmoja on niin paljon, että olisi sääli jättää syventäviä spinoffeja tekemättä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on kyllä sääli, koska itse kyllästyin Onlineen parissa päivässä. En saa siitä mitään irti. Todella toivoisin, että tarinaan tulisi lisäosa (osia) jossain vaiheessa. Story on liian hieno ja hahmoja on niin paljon, että olisi sääli jättää syventäviä spinoffeja tekemättä.

Ehkäpä joskus vuonna 2030 tulee Red Dead Redemption 3, joka menee vielä pari askelta syvemmälle historiaan ja siinä pääsee sitten Dutchina haahuilemaan ja perustelemaan jengiä. Tästäkin on jo valmista tarinaa sen verran että ei tarvii muuta ku pikkasen lihaa luiden ympärille ja siinä on valmis lisäosa. Dutch tapaa eka Hosean, ja päättävät alkaa Robin Hoodeiksi, siitä sitten tulee Hosean vaimoa ja nuorta Arthur-poikaa ja Grimshawin akkaa mukaan, 12-vuotiaan John Marstoninkin pelastavat hirttämiseltä ja ei muuta ku jengiin mukaan sekin. Ja siitä sitten vähitellen muukin porukka mukaan, jossain vaiheessa tulee tappelusta O'Driscollien kanssa jonka aikana Dutchilta menee muija ja Colmilta veli, ja myöhemmin Dutch joutuu kuseen, mutta usvasta pelmahtaa esiin uusi sankari Micah, joka pelastaa Dutchin ja siitä alkaa elinikäinen ystävyys. Loppunäytös on Blackwaterin vituiksi mennyt jokilaivaryöstö.

Dutch ja Hosea taisi jossain ihan eri seuduilla hommansa aloittaa, joten maailmaa pitäisi kasvattaa entisestään, mutta samalla voisi taas pitää edellisten pelienkin mestat touhussa mukana. Ja miksei vaikkapa vielä menisi vaikkapa GTA:n suuntaan, ja samaan aikaan Dutchin tarinan etenemisen kanssa ottaisi joidenkin muidenkin jengiläisten, vaikkapa Javierin stoorin seurantaan, niin voisi Meksikonkin meininkejä aina välillä katsastaa. Micahin hahmon tarinan etenemisen seuraaminen vois olla vähän liikaa, en minä ainakaan osaisi sen kanssa tehdä muuta ku juosta aina vaan kallionkielekkeeltä alas tai sytyttää ittensä tuleen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ehkäpä joskus vuonna 2030 tulee Red Dead Redemption 3, joka menee vielä pari askelta syvemmälle historiaan ja siinä pääsee sitten Dutchina haahuilemaan ja perustelemaan jengiä. Tästäkin on jo valmista tarinaa sen verran että ei tarvii muuta ku pikkasen lihaa luiden ympärille ja siinä on valmis lisäosa. Dutch tapaa eka Hosean, ja päättävät alkaa Robin Hoodeiksi, siitä sitten tulee Hosean vaimoa ja nuorta Arthur-poikaa ja Grimshawin akkaa mukaan, 12-vuotiaan John Marstoninkin pelastavat hirttämiseltä ja ei muuta ku jengiin mukaan sekin. Ja siitä sitten vähitellen muukin porukka mukaan, jossain vaiheessa tulee tappelusta O'Driscollien kanssa jonka aikana Dutchilta menee muija ja Colmilta veli, ja myöhemmin Dutch joutuu kuseen, mutta usvasta pelmahtaa esiin uusi sankari Micah, joka pelastaa Dutchin ja siitä alkaa elinikäinen ystävyys. Loppunäytös on Blackwaterin vituiksi mennyt jokilaivaryöstö.

Dutch ja Hosea taisi jossain ihan eri seuduilla hommansa aloittaa, joten maailmaa pitäisi kasvattaa entisestään, mutta samalla voisi taas pitää edellisten pelienkin mestat touhussa mukana. Ja miksei vaikkapa vielä menisi vaikkapa GTA:n suuntaan, ja samaan aikaan Dutchin tarinan etenemisen kanssa ottaisi joidenkin muidenkin jengiläisten, vaikkapa Javierin stoorin seurantaan, niin voisi Meksikonkin meininkejä aina välillä katsastaa. Micahin hahmon tarinan etenemisen seuraaminen vois olla vähän liikaa, en minä ainakaan osaisi sen kanssa tehdä muuta ku juosta aina vaan kallionkielekkeeltä alas tai sytyttää ittensä tuleen.


GTA:n tyyliin päähahmot voisivat olla vaikka Dutch, Hosea ja Javier. Jokaista hahmoa voisi "kehittää" haluamaansa suuntaan. Jollain voisi vittuilla urakalla ihan kaikille ja samalla toisella hahmolla voisi olla puhdas pulmunen. Ehkä joku kolmas luonteen ominaisuus vielä tuohon rinnalle, tyyliin hyvis / pahis / välimalli tai "huijari". Jokaista hahmoa voisi viedä haluamaansa suuntaan ja troikan muodostama luonteiden kokonaisuus vaikuttaisi keskusteluihin ja pelaamiseen?

Alkuosa pelistä voisi hyvinkin olla kolme erillistä tarinaa, jotka vähän kerrallaan lähentyisivät toisiaan. Lopulta sitten painetaan kolmella hahmolla menemään yhtä yhteistä tarinaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä tätä niin paljon on hehkutettu että pakkohan se oli Setämiehenkin vielä innostua ja tuli RDR2 hankittua. Vielä en oo kerenny ottaan ensipurasua, mutta jos tossa huamenehtoolla jos ei muuta ilmaannu. Sen verran kokeilin että kuinka pyörii omalla pc:llä ja kitkattahan tuo rullaa max settingeilläkin. Jos viikonloppuna sitten ottas paremmin työn alle. Arvostelujen perusteella ja kommenteista päätellen ainakin odotukset aika tapissa. Ainakin GTA:t on toiminu mulle mainiosti, ertyisesti vitonen oli kyllä hieno pläjäys.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä tätä niin paljon on hehkutettu että pakkohan se oli Setämiehenkin vielä innostua ja tuli RDR2 hankittua. Vielä en oo kerenny ottaan ensipurasua, mutta jos tossa huamenehtoolla jos ei muuta ilmaannu. Sen verran kokeilin että kuinka pyörii omalla pc:llä ja kitkattahan tuo rullaa max settingeilläkin. Jos viikonloppuna sitten ottas paremmin työn alle. Arvostelujen perusteella ja kommenteista päätellen ainakin odotukset aika tapissa. Ainakin GTA:t on toiminu mulle mainiosti, ertyisesti vitonen oli kyllä hieno pläjäys.

Ennen kun kokeilin RDR2:sta, en ollut kokeillut tai edes nähnyt miltä RDR1 oli näyttänyt, GTA-pelejä olin pelaillut ja niistä kovasti tykännyt. Vähän vierastin että mitä vitun länkkäripaskaa, ketä kiinnostaa, mutta kokeillaan nyt tätä RDR2:sta kun kerran on kehuja kuultu.

Enää en jaksa GTA-pelejä pelailla ollenkaan. RDR2:sta pelaan nyt toista kertaa läpi. Tiedän myös mitä RDR1:ssä kävi, ja osaan kertoa kaikkien Dutch Van der Linden jengiläisten elämäntarinan alusta loppuun. Kun näen ulkona liikkuessani peuran tai jäniksen, heti tulee mielikuva että otanpa sen tähtäykseen ja katson monenko tähden elukka tuo on. Lisäksi asun teltassa, käytän cowboy-hattua, syön ajoittain nuuskaa jotta saisin Dead Eyeni täyteen, käyn öisin salaa taputtelemassa läheisen tallin hevosia (en oo vielä uskaltanut mennä yhdenkään selkään), metsästän ruoakseni lähimetsästä oravia ja jäniksiä ilmakiväärillä, ja huutelen kaikille ohikulkeville ihmisille "Hey partner" tai "Excuse me mister, behind you" koska tahdon olla hyvä ihminen.

Taloni etuovelle olen laittanut laatikon, johon käyn välillä laittamassa palkkionmetsästäjien ruumiilta pöllimiäni kultakelloja tai hopeisia vyönsolkia, ja kirjoitan laatikon viereiseen ruutuvihkoon mitä kulloinkin laatikkoon laitan, ja samalla kiroan kun vittu kukaan muu ei täällä tee näköjään mitään, ite pitää kaikki tehdä että saatais kanakoppi joskus. En ole vielä löytänyt Espoon keskuspuistosta legendaarista Giaguaro-pantteria, välillä sitä etsin ja nuuhkin metsästä löytämiäni paskakikkareita, mutta vielä ei ole näkökenttääni ilmestynyt keltaista viivaa joka johdattaisi minut pantterin jäljille.

Huomenna ryöstän L-junan, olen suunnitellut tätä tarkasti, paras paikka on hypätä junan kyytiin heti Kauniasten aseman jälkeen, ja sen jälkeen edetä veturiin, ja kolkata kuski Espoon keskuksen jälkeisessä tunnelissa ja pysäyttää juna sinne, sitten uskoisin pääseväni ryöstämään matkustajia ilman että sheriffit tulevat heti ampumaan minua ikkunoiden läpi.

Minua on alkanut yskittää, mutta ei se kai mitään haittaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
On käynyt mielessä että oisko se seuraava RDR-peli sitten pleikka femalle semmonen versio jossa kakkonen ja ykkönen on samassa paketissa ja ne voi pelata putkeen. Ehkä siihen väliin tulee joku palanen joka täyttää sen pienen juoniaukon välistä. Tommonen combo on melkeen pakollinen että harkitsisin pelin uudelleen ostamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös