Joo-o. Meinaa challenget loppua kesken. Dominoa pitäis jaksaa tahkota vielä sen verran että saisi Gambler 9:n pois, sitten ois enää viimeinen gambler challenge jonka pitäisi hoitua aika iisisti tykittämällä pokerissa vaan heti all-in aina. Sit ois muistaakseni Gamblerin lisäksi loppuun vedetty Explorer (mulla on vitusti kultaharkkoja, joku 8, ku etin aarteita niin homona), Sharpshooter (vittu että meinas olla vaikee ampua kolmelta jampalta hattu päästä saman Dead Eyen aikana, kikka oli ampua haulikolla hattupäisiä ukkoja jotka on niin kaukana ettei haulit tapa mutta hatut tippuu) öö Master Hunter (tässä tais olla aikaa vievin se kun piti 5 puumaa tappaa jousella ja nylkeä), mitähän niitä vielä oli.. Weapons Expert! (4 vihulaista samalla dynamiitilla oli hankala, mutta volatile dynamiittia kun viskasin johonkin Lemoyne Raidersien leiriin ni sieltä sattu 4 urpoa delaamaan; karhun kaato heittoveitsillä ei ollu kauheen vaikee, pari myrkkyveistä ja jo oli otso kyljellään) Ja tota.. en nyt muista muita jotka ois saanu tehtyä.
Mutta Horsemania en jaksa vetää loppuun, koska viimeisenä oleva villihevosten kesyttely on ihan persehommaa, en oo tainnu yhtäkään vielä jaksaa kesyttää, sitä lumivuorilta löytyvää valkosta arabialaista joskus yritin mut en onnistunu koskaan, meni hermot, jätin villihevoset rauhaan. Bandittia ei voi tehdä eteenpäin, koska ne kaks heeboa jotka ostelee pöllittyjä heppoja ei tuu vasta ku joskus chapter 3 tai 4 aikaan muistaakseni, Herbalist on mahdoton saada loppuun koska Arthurilla ei kaikkia kasveja saa mitenkään kerättyä, tulee luodista jos yrittää aavikon kukkia lähtee keräilee. Joku oli vielä - oisko ollu Survivalist - sit semmosessa 10-tehtävässä, missä pitäis jokainen mahdollinen kala pyydystää, se kai käsittääkseni ois Arthurinakin mahdollista. 6 kalaa 15 on nyt kerätty, loput 9 vois kai vielä käydä napsimassa. Olikohan jotain vielä? Voi olla. Hälyttävän monta näistä kyllä muistan näköjään ilman googlausta..
Sit on vielä muutamia dinojen luita kerättävänä, googletin että ne pitäisi pystyä Arthurina kerää kaikki, muistelin että jotkut on aavikolla niistäkin mutta ei kai sit. Kaikki pikkuelukat on postitettu, tuli jo viesti että oon matkoilla, älä enää lähettele sammakoita ja lintuja saatanan kekkuli, Johnilla sit vasta taitaa tämä tarina edetä. Kivikaiverrukset ja röökikortit on jo ajat sitten kerätty. Sit ois vielä ne dream catcherit. Jotenkin ne ei yhtään kiinnosta.
Dinojen luiden, dominon ja pikaisen pokerisession ja ehkäpä pienen kalastusmaratonin jälkeen kai on sitten pakko mennä päästämään Micah vankilasta viimein. Oon välillä käyny sitä joen toiselta puolen kiikareilla kattomassa, ja nauttinut kun se siellä kaltereiden takana roikkuu turhautuneena ja naama ruvella. Välillä oon kiikarikiväärin tähtäimenkin läpi sellissään viruvaa Micahia katellut, ja jotenkin vahingossa liipaisinta vetänyt, mutta ei sillä harmi kyllä pysty Micahia ampumaan. Tuli- ja dynamiittinuolilla sekä polttopulloilla ja dynamiitilla pystyy Micahin selliä ampumaan siten että tuhoa tulee sen verran ettei siellä sellissä voi olla kiva olla.
Ei vittu kyllä mä ne dream catcherit vielä käyn hakemassa, Micah virukoon vielä sen aikaa. Voisi mennä myös vaikka vähän St. Denisiin turisteeraamaan, syömään ja juomaan hyvin ja nukkumaan pitkiä unia hotelliin, vaatteita vois käydä ostelee ja pelailee vähän pokeria ja dominoa, ja samalla muistella Micahia moneen kertaan poltetussa ja räjäytetyssä sellissään.
Milloinkohan se hattujen tekijä kekkuli aktivoituu muuten? Mulla on sille jo käsilaukku valmiiksi pullollaan orkideoita ja lintujen sulkia. Kai se oli kanssa joskus myöhemmissä chaptereissa sekin.