Miksi automaattisesti olettaa, että aivan kaikki menee päin helvettiä? Kuulostaa raskaalta tavalta elää.
Viimeksi kun tarkistin noita Telia-ketjuja, niin kyllä siellä kehuja näkyi. Lähinnä siitä, että kuva on parempaa kuin Ruudulla missään vaiheessa (pl. jotkut käyttäjät, joiden mielestä Ruutu kaapelin kautta oli parempi). Näyttää olevan viestejä, että pelit näkyvät asiakkaille odotetusti. Kun huomioidaan vielä, että negatiivista palautetta annetaan huomattavasti helpommin, niin vaikea vetää johtopäätöstä, että kaikki olisi mennyt päin vittua. Itse asiassa mahdotonta. Parannettavaa toki on silti.
Mistä päästäänkin tähän Red Bulliin. Ihanko rehellisesti pidät Liigan kaikkia päättäjiä niin vatipäisinä, että Red Bull päästetään tuosta vaan huomaamatta yht'äkkiä koko Liiga kaappaamaan? Hieman epäilisin. Kieltämättä Liigalla on historiaa puuhastelusta, mutta tuolla on edelleen varsin päteviä ukkoja TJ-tasolla pitämässä edes jotain rotia tässä touhussa. Lähtökohtaisesti iso sponsori on mahdollisuus. Mutta kai sen uhkanakin voi nähdä, jos välttämättä tahtoo. Mikä minä ketään kieltämään olen.
Minua harmittaa eniten se, että juuri ylös katsomani R.Kallioniemen vahtivuorolla lähdetään tälläisiin. Olen pitänyt miestä pätevänä, ja pidän kunnes toisin todistaa. Mielestäni tämä nostaa tummia pilviä..
Toinen, Tapparasta voidaan mielestäni aloittaa.
Energiatölkin kuva logoksi kirveen tilalle, RB tbk ja RBn värein kamppeet päälle jne. Faneille RB hatut päähän tai halliin ei ole asiaa, ja nimenomaan RB metsä kansi juoma - areenalle.
Tulee marraskuisen ti SaiPankin peliin ihan toisella tapaa mielenkiintoa kun kohtaa tälläisen suuren mahdollisuuden.