Real Madrid C.F. - 2008-09

  • 87 147
  • 611
Nythän Valenciasta kannattaisi todellakin hankkia ainakin Villa-Silva -kaksikko, kun pajatso on tyhjentymässä siellä.

Näin on puhuttu kohta jo varmaan 5 vuotta tähän aikaan vuodesta. Joka kevät saa lukea miten Valencian pajatso tyhjenee ja suurimmat tähdet (Villa ensimmäisenä) viedään toisaalle. Näin ei vain ole käynyt. Käykö tänä kesänä, mene ja tiedä.
 

Kojootti

Jäsen
Näin on puhuttu kohta jo varmaan 5 vuotta tähän aikaan vuodesta. Joka kevät saa lukea miten Valencian pajatso tyhjenee ja suurimmat tähdet (Villa ensimmäisenä) viedään toisaalle. Näin ei vain ole käynyt. Käykö tänä kesänä, mene ja tiedä.

Veikkaan, että tällä kertaa tyhjenee. Ei varmasti enää seuran talous kestä ensi kautta, jollei saa fyffeä lisää. Stadion-hankkeet ja kova velkaisuus pakottavat laittamaan pelaajat tällä kertaa lihoiksi. Sääli. Itse olen aina digannut Valenciasta, kun taitoa löytyy vielä espanjalaisittain. Tälläkin kaudella vaihtopenkkiä myöten ollut todella taitavia ja nuoria pelaajia.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Eikä mitään noussut ykköseksi, vaan hänet laitettiin maaliin kesken pelin koska Cesar loukkaantui.

No eikö hän sitten noussut ykköseksi? Ehkä kuitenkin tiesin asian, senhän nyt näkee esimerkiksi kyseiseltä videolta ja lisäksi kyseinen ottelu on tallella kaapissani, mutta kivahan se on, että tällä palstalla, joka saatanan sanaan, joku pilkunnussija tarttuu.

Näin on puhuttu kohta jo varmaan 5 vuotta tähän aikaan vuodesta. Joka kevät saa lukea miten Valencian pajatso tyhjenee ja suurimmat tähdet (Villa ensimmäisenä) viedään toisaalle. Näin ei vain ole käynyt. Käykö tänä kesänä, mene ja tiedä.

Nyt jos joskus, Valencian kirstu on ollut tyhjä jo aiemmin, eikä nykyinen maailmantilanne ole helpottanut sitä asiaa yhtään. Kyllähän tuollainen Villa-Silva-Albiol -tarjous kuulostaa hyvältä, mutta jotenkin en jaksa uskoa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kyllähän tuollainen Villa-Silva-Albiol -tarjous kuulostaa hyvältä, mutta jotenkin en jaksa uskoa.

Jep, ja paljon muuta. Olihan tuo eilinen toinen puoliaika taas sen tason sitä itseään, ettei oikein löydä edes sanoja.

Ainoat jotka tuosta eilisestä avauksesta voisin kuvitella ensi kauden vastaavassa on Iker tottakai, Marcelo, Ramos, Robben ja Higuain. Aika hurjalta kuullostaa ja tuohonki voi lisätä loukkaantuneista ja pelikielloissa olevista korkeintaan Pepen ja Gagon.

Jos aletaan purkamaan eilistä avausta;

Torres - Huh huh. Liikkuu paljon, mutta pallolla ei saa mitään aikaan. Äkkiä Ramos omalle paikalleen.

Cannavaro - Ei ole Canna vanhalla tasollaan valitettavasti.

Lass - Mielummin näkisin tuolla paikalla vaikka Gravesenin.

Van der Vaart - Pelikäsitys ja tekniikka riittää, mutta nopeus ei todellakaan. Kiitos ja näkemiin.

Raúl - Ei sanota näkemiin koskaan, mutta nyt on kapteenin aika siirtyä vaihtomieheksi. Ei kertakaikkiaan riitä enää tällä tasolla.

Huntelaar - Huh, takaisin Hollantiin tekemään 100 maalia kaudessa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Graingerin Casillas-fanituksessa gloryhunterismia ilmassa kun ei ole perusfaktat hallussa ;)?
Eikä ollut ensimmäinen kerta, seuraava poiminta on vajaa vuoden takaa toisesta ketjusta vapaan keskustelun puolelta:

Jalkapallossa mieshuoraan Real Madridia. Vähän sama tilanne kuin jääkiekossa. Joskus aikanaan sain Real Madridin julisteen ja siitähän se lähti. Jossain vaiheessa jalkapallo jäi pitkäksi aikaa taustalle, mutta sitten tuli kevät 2000 ja Mestareiden liigan finaali. Real Madrid johtaa, ykkösmaalivahti loukkaantuu ja maalille heitetään täysin kokematon Iker Casillas. Alle parikymppinen junnu tekee pari uskomatonta pelastusta ja valkopaidoille seuran historian kahdeksas pytty.

Kyllähän tuon "vaihdosta kehiin" kuvauksen perusteella Grainger on ilmiselvästi aloittanut Casillas-faniutensa nimenomaan vuoden 2002 Mestarien liigan loppuottelun perusteella, eikä siinä toki mitään pahaa ole.

Huvittaa vaan se, että Casillas ei todellakaan ollut silloin mikään ensikertalainen kuten Grainger silloin matsia katsellessaan on luullut, vaan meille lajia ja miehen uraa alusta asti suurennuslasin kanssa seuranneille oli tuttu mies jo muutaman kauden ajalta jolloin oli torjunut Realille ykkösveskarin asemasta jo pari arvokasta pyttyä aina vuodesta 1999 lähtien.

Muistan kuinka silloin kaudella 2001-02 olin yllättynyt Casillasin pudotessa kakkoseksi, ja olinkin Leverkusen-matsia katsellessani varsin tyytyväinen nuorukaisen puolesta kun kaikki meni nappiin ja pääsi nostamaan itsensä takaisin huipulle varsin tyylikkäällä tavalla Mestareiden liigan voittajana ja loppuottelun sankarina.

Laitetaan nyt näitä tosiasioita kuntoon ja nostetaan epäkohdat esille, kun kerran Casillas ja kaikki häneen liittyvä pitää muutenkin jokaikisessä viestissä nostaa ylenpalttisesti esiin.

Ja jottei jää epäselvyyksiä, olen tosiaan pitänyt kyseisestä huippuveskarista aina uransa ensimetreistä asti itsekin, vaikka erään nimimerkin kirjoitukset siitä nykyään jatkuvasti vaikeampaa tekevätkin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kyllähän tuon "vaihdosta kehiin" kuvauksen perusteella Grainger on ilmiselvästi aloittanut Casillas-faniutensa nimenomaan vuoden 2002 Mestarien liigan loppuottelun perusteella, eikä siinä toki mitään pahaa ole.

No joo, tavallaan.

2000 olin 11-vuotias nassikka ja katselin Mestarien liigan finaalia, suosikkijoukkueeksi nousi Real Madrid, kenties siksi että se voitti. Kyllä, gloryhunter. 2002 olin jo 13-vuotias konkari ja maalille heitettiin ns. kakkosmaalivahti, hän torjui ja teki vaikutuksen maalivahtina itsekin pelanneeseen 13-vuotiaaseen konkariin.

Sitä en tiedä, että miksi olen vähintään kahdesti nuo pelit sekoittanut/yhdistänyt, mutta Casillasin ihannointi alkoi alun alkaen noiden kahden Mestarien liigan finaalin seurauksena, sitä en loppujen lopuksi osaa sanoa, että kumpi oli se numero ykkönen. Pettynyt joka tapauksessa olin 2002, kun Casillas ei ollut maalissa avauksessa, eli kai minä hänen tyylistään pidin jo aiemmin.

Tottakai huippupelaajaa on helpompi ihannoida kuin tavallista pulliaista. Kuka palvoo Miguel Torresia sukulaisten lisäksi? Olisiko Cristiano Ronaldo tällä palstalla niin kova nimi, jos ei olisi huippupelaaja? Tuskin Casillaskaan olisi minuun sellaista vaikutusta tehnyt, jos ei olisi loistava maalivahti. Ikävää, jos nimimerkki Iker päättää minun kirjoitusteni perusteella, että vihaako Casillasta. Enhän minäkään vihaa sukulaisiasi sinun tekstiesi vuoksi/ansiosta.
 
Ikävää, jos nimimerkki Iker päättää minun kirjoitusteni perusteella, että vihaako Casillasta. Enhän minäkään vihaa sukulaisiasi sinun tekstiesi vuoksi/ansiosta.

Toisaalta nimimerkki Iker ei ole spämmännyt tänne joka toiseen ketjuun ylistyssanoja sukulaisistaan. Tai ei ainakaan tietääkseni. Siksi heitä on helpompi olla vihaamattakaan.
 

Kojootti

Jäsen
4.6.2009

Eli ensi viikon torstaina Real Madrid on esittelemässä Kakan medialle. Tervetuloa!

Lisäksi valmentajaksi on tulossa chileläinen Manuel Pellegrini Villarealista. Mies on saanut keltaisen sukellusveneen hienoon lentoon ahkeran ja pitkäjänteisen työn tuloksena. Toivottavasti Realissa annetaan myös tähän mahdollisuus.

Myös Ribery alkaa olla kutakuinkin varma.

Jos näin tulee käymään, alkaa Realin nousu Euroopan huipulle uudestaan!

Vamos!
 

Kojootti

Jäsen
Onko lähteitä, vai muuten vain varma tieto?

Huonoa infoa minulta. Perez on siis esittelemässä Kakan torstaina, ei Real Madrid. Eihän häntä ole valittu vielä edes pressaksi.

Näin ainakin Madridissa vahvasti puhutaan. Tutut sieltä kertovat tällasta.

Kaka olisi eka signaus Pereziltä. Pellegrinin nykyisessä kontrahdissahan on tällainen ulososto-pykälä. Itse hän on sanonut aikaisemmin, että tuleva kausi Villarealissa olisi hänen viimeinen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huvittaa taas Real Madridin valmentajavalinta. Näkeekö joulua? Itse pysyisin ennemmin Ramosissa.

Huippunimet tyyliin Wenger, Mourinho eivät toisaalta edes kuse Madridiin päin, elleivät saa valtaa päättää pelaajahankinnoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös