Rauman Lukon johto – ammattitaitoinen vai ammattitaidoton?

  • 439 899
  • 2 340

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä otsikkoa kun mietin ja vastausta siihen niin eräs edesmennyt presidentti toteisi, että saatanan tunarit. Lisää vettä myllyyn saa kun käy muistin virkistämiseksi kuuntelemassa Äijiensuo podista Mokkan ja Eerolan ylimielistä naureskelua rahasta. Luulin että chl olisi nyt edes vähän herätellyt mutta aivan syväjäässä ollaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tätä otsikkoa kun mietin ja vastausta siihen niin eräs edesmennyt presidentti toteisi, että saatanan tunarit. Lisää vettä myllyyn saa kun käy muistin virkistämiseksi kuuntelemassa Äijiensuo podista Mokkan ja Eerolan ylimielistä naureskelua rahasta. Luulin että chl olisi nyt edes vähän herätellyt mutta aivan syväjäässä ollaan.
Mahtoiko Rafaello olla ns. Humalassa, kun antoi Hesarille kommentit halusta olla Iso ja aina TOP4?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mahtoiko Rafaello olla ns. Humalassa, kun antoi Hesarille kommentit halusta olla Iso ja aina TOP4?
Vahvaa itseluottamusta se on. Vuosikausiahan sitä sai hävetä, kun milloin kukakin päällikkö kävi lehdissä surkuttelemassa kuinka "olemme pienen kaupungin pieni seura eikä meillä ole..." milloin mitäkin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Vahvaa itseluottamusta se on. Vuosikausiahan sitä sai hävetä, kun milloin kukakin päällikkö kävi lehdissä surkuttelemassa kuinka "olemme pienen kaupungin pieni seura eikä meillä ole..." milloin mitäkin.
Ei sentään tätä ”ollaan tyytyväisiä, että Raumalla pelataan liigaa” - fraasia olla enää vuosiin kuultu.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Tän ketjun otsikkoon vastaus on saamaton. Jumalauta resursseja olisi vaikka mihin jos vaan haluaisi. Suunnitellaan isoa remppaa halliin, puheissa halutaan olla top4 jengi joka kausi, rosteri huutaa paria hankintaa...kaikki jää puolitiehen. Remontti puheet on pelkkää puutaheinää, top4 jutut samaa luokkaa. Ja hankintoja ei tehtäisi vaikka mikä olisi. Kirstu on visusti lukossa ja pennin jeniä ei tipu.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tän ketjun otsikkoon vastaus on saamaton. Jumalauta resursseja olisi vaikka mihin jos vaan haluaisi. Suunnitellaan isoa remppaa halliin, puheissa halutaan olla top4 jengi joka kausi, rosteri huutaa paria hankintaa...kaikki jää puolitiehen. Remontti puheet on pelkkää puutaheinää, top4 jutut samaa luokkaa. Ja hankintoja ei tehtäisi vaikka mikä olisi. Kirstu on visusti lukossa ja pennin jeniä ei tipu.
Niinpä, herää kysymys että onko sitä rahaa oikeasti olemassa? Siirrellään samaa fyrkkanippua taskuista toiseen mutta toisten housujen taskuun sitä ei riitäkkään. Paperilla näyttää hyvältä . Sama koskee koko kelen tuppukylää, halutaan olla isoa mutta mitään ei suunnitella ja tehdä kunnolla loppuun asti.
Otan liikuntasali hyvä esimerkki. Tehdään komea liikuntasali mutta säästetään satatonnia niin siinä vitun salissa ei voi urheilla.
Vanha uimahalli kävi vanhaksi, pitää peruskorjata. Vähän on pieni ja ahdaskin. Rakennetaan uusi ja tehdään samankokoinen. Liian lyhyet radat kv-kisoihin.
En edes aloita kauppakeskuksesta uudesta koulusta ja linja-autoasemasta.

Kyllä se Rauma-lisä on paljon syvemmällä kuin pelkästään Lukon toimistolla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Chanttia vois jatkaa:
Ei lentokenttää, ei ratikkaa
Ei edes kunnon olutravintolaa
Joskus Brummissa keikkoja
Nekin aina heikkoja
Rauma on paska paikka
La lala laa laa bumtsibum
Noh noh. Kyllä tää on mulle aina rakas kotikaupunki ja itselle passeli paikka asua, mutta tosiaan se täällä on vikana, että pirusti suunnitellaan kaikkea ja isoa. Toteutus on sitten ihan eri asia. Kaikki jää puolitiehen.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Chanttia vois jatkaa:
Ei lentokenttää, ei ratikkaa
Ei edes kunnon olutravintolaa
Joskus Brummissa keikkoja
Nekin aina heikkoja
Rauma on paska paikka
La lala laa laa bumtsibum
Piti jo tsekata, että olenko eksynyt jonnekin Kaks plus palstalle vai johonkin teinien palstoille.
 

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noh noh. Kyllä tää on mulle aina rakas kotikaupunki ja itselle passeli paikka asua, mutta tosiaan se täällä on vikana, että pirusti suunnitellaan kaikkea ja isoa. Toteutus on sitten ihan eri asia. Kaikki jää puolitiehen.
Kieli poskessa heitetty. Mutta kyllähän tuntuu, että Lukkoon liittyvissä asioissa osataan vaatia Raumalla, muusta en tiedä.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauma on muuttotappio kaupunki. Tämä tulee näkymään vielä rajummin seuraavan 10-15 vuoden sisällä. Myös huhutut mahdolliset oppilaitoslopetukset kääntävät muuttotilastoa väärään suuntaan. Ja mitä tällä on sitten Lukon kanssa tekemistä. Hankalampaa saada asiakkaita halliin kun massaa vähempi. Nykyään kuitenkin seurat kilpailevat tuotteellaan monen muun asian kanssa joita ei ollut edes olemassa 20 vuotta sitten. Kuten suoratoistopalvelut etc. Nyt sitä osaamista siellä Lukon johdossa tarvittaisiin kipeästi. En osaa sanoa onko ikä/osaamisrakenne siellä sellainen että nämä asiat ymmärretään. Toivottavasti.

Edelleen ihmettelen että osa vakansseista täytetty liian kevyet kannukset omistavilla. imo.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt sitä osaamista siellä Lukon johdossa tarvittaisiin kipeästi. En osaa sanoa onko ikä/osaamisrakenne siellä sellainen että nämä asiat ymmärretään. Toivottavasti.

Edelleen ihmettelen että osa vakansseista täytetty liian kevyet kannukset omistavilla. imo.

Mokan ja Eerolan paluu. Toimitusjohtajaksi HMV-tason ukkeli, jolla suuret puheet ja pienet teot. Pelaajatarkkailijana "oma mies", apuvalmentajina tutut omat miehet ja toimistolla kaikenlaisia "sopivia päälliköitä".

Piiri pieni pyörii ja "vanhat hyvät ajat" tekemässä paluuta Lukon toimintaan? Kaukalon ulkopuolella on ainakin jääty kehityksestä jälkeen ja junnattu paikallaan jo monta vuotta. Yksittäiset asiat, vaikkapa lehdistötilaisuuksien toteutus vain alleviivaa tuota kaukalon ulkopuolella tapahtuvaa puuhastelua.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon johto varmaan tekee virheitä, mutta välillä tuntuu, että kärkkäimmät kommentoijat eivät ole koskaan töitä tehneetkään.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Lukon johto varmaan tekee virheitä, mutta välillä tuntuu, että kärkkäimmät kommentoijat eivät ole koskaan töitä tehneetkään.
Itse tehnyt vuosien saatossa ihan johtotasollakin duunia, mutta ei se omasta mielestäni ole tuonut vähemmän kärkkäyttä tai enemmän älyä omiin kommentteihini.

Yleensä vanhat Jykät jotka on koko elämänsä menneet sieltä mistä aita on matalin, alkavat ensimmäisinä vittuilemaan muiden työnteosta tunteakseen itsensä jotenkin tosi tärkeäksi ja paremmaksi.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Noniin. Onpas taas varsinainen keskustelu. Ketjun aiheena on Rauman Lukon johto ja täällä väännetään keskustelijoiden työhistoriasta. Ei siinä mitään, ei kauhean eteenpäin vievää mutta jatkakaa vaan.

Itse olen tämän joukkueen johtoportaan vaihtamisen suhteen hyvinkin skeptinen. Henkilöstövaihdos on aina hirveän suuri riski. Itsellä kyllä luotto toistaiseksi riittää nykyisiin, tämä kausi on aivan liian nuori näin suurten johtopäätösten vetämiseen.

Ei se nyt aina yritysmaailmassakaan niin mene että tulos tai ulos. Itse asiassa se on aika harvinaista mikäli tulos on edes jokseenkin hyväksyttävällä tasolla hallituksen strategian suuntaisesti.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse tehnyt vuosien saatossa ihan johtotasollakin duunia, mutta ei se omasta mielestäni ole tuonut vähemmän kärkkäyttä tai enemmän älyä omiin kommentteihini.

Yleensä vanhat Jykät jotka on koko elämänsä menneet sieltä mistä aita on matalin, alkavat ensimmäisinä vittuilemaan muiden työnteosta tunteakseen itsensä jotenkin tosi tärkeäksi ja paremmaksi.
Eli ovatko nuo vanhat Jykät nyt Lukon johdon ahkerimpia haukkujia?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mä veikkaan että jos Lukko olisi eilen ollut 0-4 tappiolla ja noussut siitä 5-4 jatkoaikavoittoon niin tämä ketju ei olisi pinnalla vaikka lopputulos olisi sama eli 2 pistettä
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mä veikkaan että jos Lukko olisi eilen ollut 0-4 tappiolla ja noussut siitä 5-4 jatkoaikavoittoon niin tämä ketju ei olisi pinnalla vaikka lopputulos olisi sama eli 2 pistettä
”Hyvä joukkue löytää huonoinakin päivinä tapoja voittaa” sanotaan palstalla aika usein esim Tapparasta. Ehkä se sitten ei päde Lukkoon?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Noniin. Onpas taas varsinainen keskustelu. Ketjun aiheena on Rauman Lukon johto ja täällä väännetään keskustelijoiden työhistoriasta. Ei siinä mitään, ei kauhean eteenpäin vievää mutta jatkakaa vaan.
Ehkä kevyttä yleistämistä ja omia stereotypioita on ilmassa tässä keskustelussa.

Ei sinulle @SFedo, mutta minua kiinnostaa kuka on jykä tai miten jykä määritellään? Missä on se matalin aita ja kuinka paljon pitää olla töissä, että kommentit kannattaa ottaa tosissaan?
Itse olen tämän joukkueen johtoportaan vaihtamisen suhteen hyvinkin skeptinen. Henkilöstövaihdos on aina hirveän suuri riski. Itsellä kyllä luotto toistaiseksi riittää nykyisiin, tämä kausi on aivan liian nuori näin suurten johtopäätösten vetämiseen.
Kyllä. Kausi on nuori ja sen perusteella ei pidä vaihtaa ketään. Siltikin pari kautta on mennyt vähän päin persiitä, joten en ihmettele, että jotain saattaa alkaa tympiä. Itse uskon Sahlstedtiin kyllä, kunhan muistaa kehittyä roolissaan.
Ei se nyt aina yritysmaailmassakaan niin mene että tulos tai ulos. Itse asiassa se on aika harvinaista mikäli tulos on edes jokseenkin hyväksyttävällä tasolla hallituksen strategian suuntaisesti.
Tämä on jännä juttu. Pörssimaailmassa saattaa mono vilahtaa hyvinkin herkästi. Lukko ei ole pörssissä, niin tuskin mono heiluu.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Tämä on jännä juttu. Pörssimaailmassa saattaa mono vilahtaa hyvinkin herkästi. Lukko ei ole pörssissä, niin tuskin mono heiluu.
Ei vilahda herkästi kuin satunnaisissa tapauksissa. Tämä on jotensakin jännä harhaluulo. Kun puhutaan johtotasosta pörssimaailmassa tai yleensäkin yritysmaailmassa niin jokainen henkilövaihdos on pitkän ja huolellisen pohdinnan tulos.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Vaikea on tietää, miten herkästi pörssiyhtiössä mono heiluu, kun ei ole pörssiyhtiön hallituksessa istunut. Käsitykseni mukaan usein taustalla on näkemyseroja strategiasta. Toki luottamuspulaakin ja alisuoriutumista.
Esillä olleet nimet Kallen tilalle ei minua vakuuta ja kokeilun vuoksi ei mielestäni riskiä kannattaa ottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös