Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Ihmetyttää Morandin tehot tällä kaudella. Eikö kulje vai onko enemmän huonoa tuuria ollut? Huikean hyvä pelaaja kuitenkin kyseessä.
Huonoa tuuria sanoisin. "Pitäisi" normaalitilanteessa olla 2x nykyiset pisteet, mutta ei ole osunut vaan kohdalle. Itse olen kuitenkin tyytyväinen Morandin peli-ilmeeseen.Ihmetyttää Morandin tehot tällä kaudella. Eikö kulje vai onko enemmän huonoa tuuria ollut? Huikean hyvä pelaaja kuitenkin kyseessä.
Tätä seuraavaa ei varmaan moni hyväksy, mutta tuuri on ollut todella huonoa. Lisäksi vastustajan kassarit ottaa järjestään Lukkoa vastaan gamesavereita, mitä taas Lukon maalivahdeilta ei ole nähty varmaan ainuttakaan. Siinä se.Olen huolissani ja eritoten siksi, että jos tilastot ovat meidän puolella niin miksi se ei näy tulostaululla? Pelaajien pistepörssissä Lukon eniten pisteitä saanut pelaaja on Krannila sijalla 22. siis ihan oikeasti...
Onni suosii rohkeaa, luck is for losers ja mitä näitä on. Eiköhän se "onni" ole seurausta muusta tekemisestä.Tätä seuraavaa ei varmaan moni hyväksy, mutta tuuri on ollut todella huonoa. Lisäksi vastustajan kassarit ottaa järjestään Lukkoa vastaan gamesavereita, mitä taas Lukon maalivahdeilta ei ole nähty varmaan ainuttakaan. Siinä se.
Useimmiten kyllä ja pitkässä juoksussa vielä varmemmin.Onni suosii rohkeaa, luck is for losers ja mitä näitä on. Eiköhän se "onni" ole seurausta muusta tekemisestä.
No höpö höpö nyt. Vaikka kuinka paljon vituttaisi niin kannattaa hiukan muutenkin koittaa ajatella, kuin pelkästään tunteella.Häviäjät syyttää tuuria, vitun vittu. Lämsä ulos välittömästi.
Alkoi suunnitelman mukaan.Uusi viikko ja samat kujeet. Vuoristorata jatkuu ja kivasti sijoitus on tuossa 6-12. Pleijareihin menossa kovaa vauhtia.
Keskiviikosta odotettavissa max. 1 piste ja perjantaina ehkä 2-3.
Maalivahdit ovat kyllä vähiten pettäneet kaverit. Penkin taustalla suurin syy. Minkäänlaista pelitapaa ei edelleenkään ole nähtävissä hyökkäyssuuntaan.Tullut tässä parin kauden aikana kyllä surullisen tutuksi jo tuo Lukon maalivahtien 8lla alkava torjuntaprosentti. Varsinkin Lehtisen ja Zagin jälkeen.
Onpas. Kiekko päätyyn ja kulmaralli pyörimään. Maalille ajo kielletty.Maalivahdit ovat kyllä vähiten pettäneet kaverit. Penkin taustalla suurin syy. Minkäänlaista pelitapaa ei edelleenkään ole nähtävissä hyökkäyssuuntaan.
Aijuu. Miten mä en tajunnut.Onpas. Kiekko päätyyn ja kulmaralli pyörimään. Maalille ajo kielletty.
Voitettiinhan me Virtasen aikana 12 ottelua putkeen eli kaikki on mahdollista :)Kuten jo lokakuun alussa uumoilin, tässä kuussa olisi pitänyt takoa voittoja toden teolla. Siihen, minkä itse määritin pari viikkoa sitten onnistumisen rajapinnaksi eli vain 3 tappiota lokakuussa, on jo käynyt toteen. Jos voitetaan nyt kaikki pelit tässä kuussa niin oltaisiin mun mielestä aikataulussa. Se, että voitettaisiin nyt 5 peliä putkeen on toki mahdollista, joskin epätodennäköistä.
Vähän on kemiat hakusessa jokaisessa hyökkäysketjussa ja muutos olisi paikallaan. Tällaisia voisi mielestäni kokeilla:Perjantaina noita kentällisiä on syytä olla muutettu. Mikähän siinä on niin vaikeaa kokeilla eri variaatioita.