Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

  • 416 472
  • 2 977

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Me olemme Lukossa pääosin tottuneet vuosien varrella maalivahteihin, jotka ottavat muutamankin gamesaverin per ottelu ja pelastavat kenttäpelaajien koomailut. Sillä on monesti pärjätty pitkälle. Nyt sellaista ei ole.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
No en sano, että Lethemon olisi ihan toivoton ollut, mutta en ole vielä nähnyt yhtäkään säväyttävää torjuntaa/seiviä.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Alkaa pelaajissakin näkyä tuska, kun mitään ei saada aikaiseksi. Henkinen lukko on jo kova.

Ja samalla Khodo kaventaa!
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Pitäis keksiä muitkin avauksia kuin hauki ja päätyheitto.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Missä ketjussa se pelaa?
Ei tämä nyt pelkästään pelaajien vika ole. Tuo homma pitäisi ottaa hanskaan ja pistää porukka pelaamaan. Ylivoimasta voidaan aloittaa.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alex Petersin hurja joukko
Nollan pisteen viikonloppu vituttaa, mutta ei näistä peleistä kumpikaan mun nähdäkseni erityisen huonoa tekemistä Lukolta ollut ylivoimaa lukuunottamatta. Tuo yv on kyllä aivan käsittämätön murheenkryyni. En voi käsittää miten tuohon ei olla pystytty reagoimaan mitenkään, kun se on ollut tasoa järkyttävä jo monta kautta. Tänäänkin olisi edes jokseenkin normaalilla yv-tehokkuudella voinut hyvin lähteä pisteet Raumalle. Vaadin päitä vadille!
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alustavasti top4 vastustajat vastassa ja viikonlopusta tasan 0 pistettä.

Valmennuksessa annetaan aivan vitusti tasoitusta muille. Meillä on oikeasti hyvä rosteri jolla on mahdollisuus mennä pitkälle, mutta koko valmennusporukka ei ole samalla tasolla.
 
Viimeksi muokattu:

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tuo joukkueen olemus vähän sellainen huolestuttava. Yritystä on joo, mutta onko järkeä? Mulle ei ainakaan aukea, että mitä yritetään, tai miten halutaan pelata. Oikeastaan kaikki omiin menneet maalit viikonloppuna olisi voinut välttää olemalla vaan huolellisempi ja toiseen päähän olisi pienellä päättäväisyydellä tehty pari enemmän. Nolla pistettä on nolla pistettä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tosin valmentajana Lämsä, niin voiko odottaa, että peli tuosta jotenkin kehittyisi.

Itse ainakin odotin Lukolta vahvaa alkukautta. Ei CHL-rasitusta, yksinkertainen pelikirja, todella vahva rosteri ja jo harkkapeleissä tiivis peluutus.

Lämsän joukkueet yleensä hyytyvät, kun kevät lähestyy.
 

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Annan Pojalle vielä mahdollisuuden, ensi viikolla vastassa JYP, SaiPa ja KooKoo tästä viikosta mahalasku niin oven on pakko paukkua.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Se päättää miten huonommat pelaa eli kaikissa ketjuissa. Tätä lisää, saatanan kivaa kiekkoa osaa myöskin peluuttaa. Monivuotinen jatko tilauksessa.

Ei se nyt pelkästään valmentajasta ole kiinni, eikä ole ollut yli kolmea vuotta. On siellä vastuu pelaajillakin.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se nyt pelkästään valmentajasta ole kiinni, eikä ole ollut yli kolmea vuotta. On siellä vastuu pelaajillakin.
On kyllä, mutta ammattikoutseilla on ne raamit ja sapluunat pelikirjoineen millä pelataan, tällä nykyisellä puutarhatontulla sellaista ei vaan ole julisti sinun oma poikasi mitä tahansa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
On kyllä, mutta ammattikoutseilla on ne raamit ja sapluunat pelikirjoineen millä pelataan, tällä nykyisellä puutarhatontulla sellaista ei vaan ole julisti sinun oma poikasi mitä tahansa.

Mikä minun oma poika?
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ainakin odotin Lukolta vahvaa alkukautta. Ei CHL-rasitusta
Tätä viimekaudella toitotti osa palstalaisista ja myös Lämsä itse. Pelaajia vaihtunut. Peli aivan samanlaista kuin viime kaudella. Tosin jotain maaliodottamia olemme voittaneet!! Pidemmän päälle näillä saamme pisteitä! Samaa taisi Virtanen selitellä monessakin lehdistötilaisuudessa. Osa ns.jämäjengeistä pelaa tällä hetkellä parempaa lätkää kuin Lukko. Kyllä se pistää mietityttämään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jossain aiemmassa viestissä totesit, että poika sanoi kaikilla pelin olevan vielä sekaisin. No meillä se on vieläkin ja ei se tuosta parane niinniin puutarhatontun johdolla.

Haeppa sellainen viesti tänne.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensi viikon jälkeen on 10 peliä pelattu. Pistemäärä on nyt 10 ja viime kaudella kympin kohdalla taisi olla 15 pinnaa kasassa. Ensi viikolla pitää siis kasata 5-9 pistettä. Kaikki tuon alle ei voi mun mielestä tarkoittaa muuta kuin valmennuksen vaihtoa. Ihan ok tai ihan hyvä ei nyt sitten enää riitä, vaan pitää olla hyvä ja myös tulosta pitää tehdä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Joku minua pätevämpi sellaisen löytää, kyse oli viestistä jossa nuorempi poika tuli hakemaan sinua peliin ja lohdutti siinä samalla, että peli on kaikilla aivan sekaisin edelleenkin yms jne.

Perjantaina tulee stadin kingit Kivikylän kirkkaisiin valoihin. Juuri äsken selvisi, että niin tulee Olkkukin täältä metsän keskeltä. Nuorempi poika oli hommannut liput ja kävi tuossa ilmoittamassa, että perjantaina paikan päälle. Olisi kiva, jos muutamaan tuttuun törmäisi ja eihän sitä pysty välttämään. Seurataampa joukkueiden valmistautumista pitkin viikkoa, kohti perjantaita.

No mistäs tosta nyt semmosen löydät? Olisko kiva pysytellä faktoissa, eikä keksiä mitään paskaa toisten teksteistä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös