Lämsän peli ei viimekaudella parantunu yhtään kauden edetessä, miksi odotetaan että se nyt parantuisi?
Ei tämä nyt pelkästään pelaajien vika ole. Tuo homma pitäisi ottaa hanskaan ja pistää porukka pelaamaan. Ylivoimasta voidaan aloittaa.Missä ketjussa se pelaa?
Nollan pisteen viikonloppu vituttaa, mutta ei näistä peleistä kumpikaan mun nähdäkseni erityisen huonoa tekemistä Lukolta ollut ylivoimaa lukuunottamatta.
Tosin valmentajana Lämsä, niin voiko odottaa, että peli tuosta jotenkin kehittyisi.
Se päättää miten huonommat pelaa eli kaikissa ketjuissa. Tätä lisää, saatanan kivaa kiekkoa osaa myöskin peluuttaa. Monivuotinen jatko tilauksessa.Missä ketjussa se pelaa?
Se päättää miten huonommat pelaa eli kaikissa ketjuissa. Tätä lisää, saatanan kivaa kiekkoa osaa myöskin peluuttaa. Monivuotinen jatko tilauksessa.
On kyllä, mutta ammattikoutseilla on ne raamit ja sapluunat pelikirjoineen millä pelataan, tällä nykyisellä puutarhatontulla sellaista ei vaan ole julisti sinun oma poikasi mitä tahansa.Ei se nyt pelkästään valmentajasta ole kiinni, eikä ole ollut yli kolmea vuotta. On siellä vastuu pelaajillakin.
On kyllä, mutta ammattikoutseilla on ne raamit ja sapluunat pelikirjoineen millä pelataan, tällä nykyisellä puutarhatontulla sellaista ei vaan ole julisti sinun oma poikasi mitä tahansa.
Tätä viimekaudella toitotti osa palstalaisista ja myös Lämsä itse. Pelaajia vaihtunut. Peli aivan samanlaista kuin viime kaudella. Tosin jotain maaliodottamia olemme voittaneet!! Pidemmän päälle näillä saamme pisteitä! Samaa taisi Virtanen selitellä monessakin lehdistötilaisuudessa. Osa ns.jämäjengeistä pelaa tällä hetkellä parempaa lätkää kuin Lukko. Kyllä se pistää mietityttämään.Itse ainakin odotin Lukolta vahvaa alkukautta. Ei CHL-rasitusta
Ei se nyt pelkästään valmentajasta ole kiinni, eikä ole ollut yli kolmea vuotta. On siellä vastuu pelaajillakin.
Jossain aiemmassa viestissä totesit, että poika sanoi kaikilla pelin olevan vielä sekaisin. No meillä se on vieläkin ja ei se tuosta parane niinniin puutarhatontun johdolla.Mikä minun oma poika?
Jossain aiemmassa viestissä totesit, että poika sanoi kaikilla pelin olevan vielä sekaisin. No meillä se on vieläkin ja ei se tuosta parane niinniin puutarhatontun johdolla.
Joku minua pätevämpi sellaisen löytää, kyse oli viestistä jossa nuorempi poika tuli hakemaan sinua peliin ja lohdutti siinä samalla, että peli on kaikilla aivan sekaisin edelleenkin yms jne.Haeppa sellainen viesti tänne.
Joku minua pätevämpi sellaisen löytää, kyse oli viestistä jossa nuorempi poika tuli hakemaan sinua peliin ja lohdutti siinä samalla, että peli on kaikilla aivan sekaisin edelleenkin yms jne.
Perjantaina tulee stadin kingit Kivikylän kirkkaisiin valoihin. Juuri äsken selvisi, että niin tulee Olkkukin täältä metsän keskeltä. Nuorempi poika oli hommannut liput ja kävi tuossa ilmoittamassa, että perjantaina paikan päälle. Olisi kiva, jos muutamaan tuttuun törmäisi ja eihän sitä pysty välttämään. Seurataampa joukkueiden valmistautumista pitkin viikkoa, kohti perjantaita.
Ensi viikon jälkeen on 10 peliä pelattu. Pistemäärä on nyt 10 ja viime kaudella kympin kohdalla taisi olla 15 pinnaa kasassa.